Missä ihmeessä teidän miehet "pääsee" pettämään??
Kommentit (84)
jossain maalla oli niitä baareja huoltoasemien yhteydessä vielä 70-luvulla, mutta onko niitä todella vieläkin ja ennen kaikkea, käykö niissä tosiaankin ihmiset viettämässä iltaa tai jopa pettämässä kumppaneitaan??
jos ei kertaakaan voi olla illalla, viikonloppuisin tai millään lomalla yhdessä. Eikä koskaan voi mennä elokuviin, mihinkään konserttiin, baariin tai edes kävelylenkille kahdestaan. Miksi ylläpitää tuollaista minuuttisuhdetta? Etkö kaipaa muuta?
Baari on useimmille ravintolan lempinimi ;)
tarkoitin lähinnä että missä sitä tapahtuu, työreissuilla, ok, mut onko sitten jotaIn muitakin!
vaikka sitten kauppareissulla.
Meillä ukko tekee paljon työmatkoja joten mahdollisuuksia olisi. Ja mistä minä tietäisin jos sanoisi menevänsä toimistolle muttei meniskään. Tai kävis kiksauttaa jotain hoitoa lounaalla. Tai jättäisi treenit väliin. Oletko itse miehesi kanssa 24h???
mutta käydään yleensä erikseen baarissa. Harvoin saa lapselikkaa silleen että päästäis yhdessä ja että työt menee niin että päästäis
Ystävälläni on suhde perheenisin kanssa. Isi on milloin "salilla" ja milloin "uimassa". Saattaa ottaa lapsenkin mukaan joskus, kun tapaa ystävääni.
vaikka illalla voi soitella ja käydä pikaisesti treffaamassa hoitoa kun käy vaika huoltoasemalla tankkaamassa ja hakemassa röökiä, salireissulla helposti jne ja kun menee Keijolle ja oikeasti meneekin Maijalle tai vaan käy Keijolla ja syöksyy sieltä Maijalle.
koska hän käy ilman mua baarissa.
Sitä on nähty myös omalla työpaikalla. Oikeasti en ole kuitenkaan erityisen huolissani omasta miehestäni juuri nyt.
lapsenkin mukaan kun lähtee pettämään...
Rouvashenkilö oli panokaverina.
Toisen kerran työpaikan virkistysmatkalla kun olivat yön yli reissulla. Tällä kertaa nussi sinkun kaa.
Ei olla enää naimisissa.
pettäjät on kekseliäitä, ei se pettäminen useinkaan kännissä tapahdu vaan ihan selvinpäin
Kävin sukulaisissa (olin panemassa)
Useimmiten autoin ystävääni hänen kaupassaan (olin panemassa)
Hoidin ystävän lapsia että pääsi asioille (olin panemassa)
Suurimmaksi osaksi kuitenkin pettämiset silloin kun puoliso oli töissä ja lapset koulussa.
suhde varattuun mieheen. Muutaman kerran se mies tuli kaverin kotiin oman lapsensa kanssa! Lapsi oli tuolloin aika pieni eli ei osannut kertoa äidille vielä missä oli ollut. Myöhemmin selvisi, että miehen vaimo oli ollut raskaana... että semmoista.
Töissä, toisen kotona, lounastauolla, urheiluharrastuksessa, töiden jälkeen "kahvilla", ostosten lomassa jne jne. Harvemmin baari-illan päätteeksi, eli useimmiten selvin päin. Eikä se pettäminen pelkkää seksiä ole.
ihan työpäivän päätteksi. Ehti ajoissa asiallisesti iltalounaallekin. Eipä olisi moinen monelle tullut mieleen. Netin kautta saa aika lailla järjestettyä seuraa.
Mies ei käy juuri missään ilman perhettä vapaa-ajalla tai käy lenkillä, mutta sellaisella 45-60 minuutin juoksulenkillä on vaikea pettää, kun palaa vielä ympärihikisenä takaisin. On kovakuntoinen, joten tuskin jättää oikeasti juoksemista väliin ja kaataa vettä niskaansa ennen kotia. Työssä ei matkusteta ja työpaikka on julkinen paikka, jossa voi käydä moikkaamassa koska vaan häntä ja vaikka siellä hengailisi joku vieras nainen työpäivien aikana, niin ei ne ainakaan mihinkään kahdestaan siitä pääse.:)
Sen sijaan mulla työpaikka on suljettu, käyn paljon työmatkoilla jne. En kyllä silti petä, ei tule mieleenkään.
Juoksen joka hetki kintereillä lapset kainalossa.