Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö ostoskassin pakkaaminen teillä minuutin vai viisi minuuttia?

Vierailija
13.04.2024 |

Minä vain heitän tavarat kassiin, eivät ne siellä kauaa ole.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kerran viikossa kaupassa joten ostoksia on isompi määrä kuin niillä jotka joka päivä kaupoissa jaksavat rampata. 

Siinäpä se: ei ole autoa tms: täytyy käydä ainakin joka toinen päivä kaupassa, kun ei jaksa kerralla kantaa toista kilometriä monen kilon ostoksia!

Että pientä sympatiaa ellei empatiaa löydy?

Silloinhan sulla ei ole kuin muutama tavara kun usein käyt kaupassa. Kirjoitinkin viikon mammuttiostoksista, miten ne nopeasti saa pois kassalta. Otitko noin henkilökohtaisesti taas tämänkin asian? Mulla on kerran viikossa kolme isoa pyykkikoria täynnä tavaraa autossa kun ajan kotiin. Siinä menisi aikaa jos rupeaisin niitä kassalla ihan joihinkin kasseihin pakkailemaan ja taas kotona kasseista pois. Olen organisoinut oman ostoskäyttäytymiseni ajatellen muita jotka tulevat kassalle jälkeeni. Kaupassa käyn todellakin ilman sympatiaa ja empatiaa ja olen joka kerta onnellinen päästessäni sieltä pois ja niin äkkiä kuin mahdollista.

Vierailija
102/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään pariskuntana kaupassa. Minä maksan ja mies pakkaa, koska minulla on enemmän rahaa ja mies on parempi pakkaamaan. Mies myös kantaa ostokset autoon.

Ruuat on pakattu samassa ajassa, kun suoritan maksun. Menisikö aikaa n. 30 sekuntia täyden kestokassin pakkaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Miksi pitäisi välittää takana tulijoiden mahdollisesta kiireestä? Tilatkoot tavaransa kotiinsa, jos eivät jaksa odoittaa. Korona-aikana todettiin tällä palstalla useaan otteeseen, että kenenkään ei tarvitse välittää toisten turvallisuudesta ja kauppoihin saa mennä ilman maskia ja desinfioimatta käsiään ja että on oikeus yskiä ympäriinsä hedelmäosastolla ja työntyä kassajonossa hönkimään toisen niskaan. Siis siinä kassahihnan päässäkö pitäisi ykskaks ryhtyä välittämään toisista ihmisistä?

Vierailija
104/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksilta ostosten pakkaaminen voi viedä todella kauan. Olen nähnyt yhden jos toisen vanhan ihmisen välillä unohtavan mitä he ovat tekemässä ja he jäävät ajatuksissaan katsomaan ympärilleen tai seuraamaan muiden asiakkaiden ostosten kulkua hihnalla.

Vähän niinkuin lapset, ovat välillä ihan pihalla. Kaikki me varmaan tullaan vanhoiksi, jos hyvin käy, mutta kaikista ei tule välttämättä silti hitaita.

Vierailija
105/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostokset mätän vaan kassiin. Jo kassahihnalle mätän ja ärsyttää ne rouvat jotka flegmaattisen hitaasti asettelevat tuotteet hihnalle ja ikäänkuin vielä kädellä punnitsevat sen ja sitten laskevat tarkasti paikalleen sen. Ällöä

Jos mulla on paljon ostoksia, niin mätän ne kärryyn ja menen syrjään rauhassa pakkaamaan.

Vierailija
106/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se riipu ostoksista ja kyllä en mätä ostoksia vain kassiin kun en halua maksaa siitä että itse hajotan ostokset, ostan ruoat syötäväksi en roskikseen 

Vierailija
107/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kassa on hullu heittelijä, niin pakkaan hitaasti, mutta muuten tosi nopeasti.

Vierailija
108/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per kassi olen varmasti nopeahko. Se on sitten se 6-8 kassia mikä vie enemmän aikaa kuin jonkun sinkkumiehen kaupassapiipahdus.

Vierailija
109/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pakkaa kassalla. Ladon ostokset takaisin kärryyn, työnnän kärryn autolle, autossa on neliskanttinen iso muovinen säilytyslaatikko, johon pakkaan ostokset. 

Eli vastaus: kassalla ei mene minuuttiakaan, autolla sitten huolellisempi pakkaaminen, mutten osaa sanoa tarkkaa aikaa, ehkä pari minuuttia. 

Kertokaa, miksi alapeukutatte tätä tapaa? 

Ne kärryt on sitten parkkiksella tukkeena!

Ei välttämättä, yksi Mersu rouva näyttää aina tässä lähimarketissa miten ne kärryt suorastaan lentää parkkipaikan ulkopuolelle.  Muutenkin aina turpa mutrulla, vissiin joku piikki maasturi Mersun penkissä.

Vierailija
110/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👵🏻VITTU että ottaa päähän 👵🏻ämmät jotka laittaa ne jossain omassa pakko-oireisessa jÄrJeStYkseKsEsSä siihen hihnalle ja sitten sama kassiin. Ja nämä ihmispaskat maksavat AINA käteisellä ja unohtavat bonuskortin jota jälkeenpäin sitten laitellaan. 

HUOH!!!

Miten on mahdollista että niin monella suomalaisella on noin huonot hermot?

Olen itse nopeatoiminen ihminen miltei kaikessa mutta mulla on myös tyyni luonne. Lapsenomainen kiukuttelu, herneen vetäminen nenään tosi pikkuasioista ja helposti provosoituminen on liian monen luonteenpiirteitä nykyisin. Hermoheikkoa jengiä

Tämä on nyt ihan globaali ilmiö, ihmiset ovat vihaisia kuin ampiaiset ja pienikin asia voi saada vaikka minkälaisen pahoinpitelymoodin päälle.  On vähän pelottavaa. Aivosumu on yksi mahdollinen diagnoosi.

Vierailija
111/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen verran että eivät mene kuljetettaessa rikki. Vihaan niitä kiireisiä ketkä tungeksii ja heittää tavarat kassiin, huomaa että ovat minä ensin tyyppejä.

Hassua, että näin eri tavoin voi ajatella. Minä olen sellainen heitän tavarat kassiin-tyyppi, eikä todellakaan ole tullut mieleen, että joku ajattelisi, että olen joku minä ensin henkilö. Teen sen siksi, että en jää tupeksimaan siihen niin, että seuraavat eivät voi pakata ostoksiaan. Ärsyttää aina ne äärimmäisen hitaat, jotka asettelevat kaikessa rauhassa jokaisen ostoksen huolellisesti ja jonoa kertyy....

Vierailija
112/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla saattaa kestää ruokaostosten pakkaaminen kauankin, Usein tulee 3-4 muovikassillista ruokaa ja laitan ne vielä ostoskärryyn ja vien autolle. Siinähän joskus joutuu seuraava asiakas odottelemaan mutta ei voi mitään.

Vierailija
113/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te hitaat pakkaajat olette takuulla samoja tanttoja jotka kaibayyr hyllyssä minuuttitolkulla tavaroita sieltä takaa vaikka niissä on ihan sama päiväys, tai jopa vanhempi. 

Minä kaivan aina takimmaiset tuotteet koska niissä on parempi päiväys. Mitä se muuten sun persettä kynsittää?

Vierailija
114/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä alkaako kassa päästää seuraavan asiakkaan ostoksia samalle puolelle kassatiskin päätyä vai mikä sen nimitys sitten onkaan.

Miksei kassat voi antaa pakkaamisrauhaa? Jotkut kassat jättää ostokset vielä siihen maksupaikan viereen, yritä siinä sitten pakata kassiin kun toinen asiakas haluaa päästä maksupaikalle eikä siinä ole tilaa pakata kunnolla eikä laskutasoa.

Vierailija
115/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla saattaa kestää ruokaostosten pakkaaminen kauankin, Usein tulee 3-4 muovikassillista ruokaa ja laitan ne vielä ostoskärryyn ja vien autolle. Siinähän joskus joutuu seuraava asiakas odottelemaan mutta ei voi mitään.

Siirrä kaikki ensin ostoskärryyn ja voit sen jälkeen siirtyä rauhassa pakkaamaan kasseihin sivummalle. Ei tarvitse jäädä muiden tukkeeksi.

Vierailija
116/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On outoa kun se kassi pitää siinä kassahihnalla pakata. Laitan kaikki äkkiä ostoskärryyn takaisin ja vien kärryllä autoon, jossa isot korit joihin mätän tavarat, lajittelen ne sen mukaan mihin menevät: jääkaappi, kellari tai kuivakaapin muonat. Käyn kerran viikossa kaupassa joten ostoksia on isompi määrä kuin niillä jotka joka päivä kaupoissa jaksavat rampata. 

Minä en halua kahteen kertaan tehdä samaa asiaa tuon osalta. Ensin pakata kärryyn ja sitten pakata uudelleen kassiin.

Vierailija
117/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On outoa kun se kassi pitää siinä kassahihnalla pakata. Laitan kaikki äkkiä ostoskärryyn takaisin ja vien kärryllä autoon, jossa isot korit joihin mätän tavarat, lajittelen ne sen mukaan mihin menevät: jääkaappi, kellari tai kuivakaapin muonat. Käyn kerran viikossa kaupassa joten ostoksia on isompi määrä kuin niillä jotka joka päivä kaupoissa jaksavat rampata. 

Mihin v.tun autoon?

Et taida olla tai sitten olet ns.viherpiipertäjä. Oot Käpylästä. 😄

Mulla ei oo ajokorttia olemassa ajettu ikinä eikä siis autoakaan.

Kaksi kättä ja kaksi jalkaa minulla toimii. Polkupyörä tai bussi tarvittaessa.

T. nainen ja vanha kuin taivas

Heh. Mä asun ihan oikeasti Käpylässä, tässä Mäkelänkadun varrella. Enkä tarvitse autoa kauppareissuun enkä kyllä bussiakaan, ratikat kulkevat. 

Vierailija
118/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👵🏻VITTU että ottaa päähän 👵🏻ämmät jotka laittaa ne jossain omassa pakko-oireisessa jÄrJeStYkseKsEsSä siihen hihnalle ja sitten sama kassiin. Ja nämä ihmispaskat maksavat AINA käteisellä ja unohtavat bonuskortin jota jälkeenpäin sitten laitellaan. 

HUOH!!!

Sehän on ihan sama missä järjestyksessä sinä laitat hihnalle kaljapakin ja lenkkimakkaran. Perheellisen kannattaa laittaa ostokset siinä järjestyksessä mitä ne pakkaa eli painavat ensin ja kylmäsäilytystä vaativat sitten. Ymmärrän, että tuota on vaikea käsittää kun on juonut aivosolut piloille.

Niin, onhan se KAUHEAN VAIKEAA poimia sieltä kassan jälkeiseltä tasolta ne painavat ensin ja kevyemmät sitten. HUOH!!

Ja noiden takia, mitkä laittaa kaljapakkinsa ja perunapussinsa jugurttien tms. perään, menee sitten koko kassa kiinni, kun linjasto täytyy pestä niiden muskaantuneiden purkkien jugurttisotkusta, mikä leviää, kun hihna ei itsekseen heti pysähdy, vaikka kassa huomaisikin sen jossain kohtaa.

Ja sunkaltaisten asiakkaiden takia menee paskaksi paljon, mitä ei voi sitten enää myydä, ja te vaan haette uuden tilalle. Muut joutuu maksajaksi sillekin.

Vierailija
119/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei montaa sekunttia, mut sit siel on niitä levinneitä jugurttipurkkeja, lyttääntyneitä tomaatteja yms. Miehellä taas kestää tuhatvuotta, mutta ne onkin sitten järjestelmällisesti pakattu.

Vierailija
120/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei montaa sekunttia, mut sit siel on niitä levinneitä jugurttipurkkeja, lyttääntyneitä tomaatteja yms. Miehellä taas kestää tuhatvuotta, mutta ne onkin sitten järjestelmällisesti pakattu.

Minkä kaupungin ja kaupan kassalla miehesi pakkaa, olisi mielenkiintoista nähdä sellainen fossiili joka on tuhat vuotta seissyt paikallaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme