Saavutin vihdoin 43-vuotiaana sen ulkonäön josta olen haaveillut
Vartalo on nätti, iho virheetön, hampaat suorassa ja valkoiset, hiukset on pitkät paksut ja hyväkuntoiset.
Saa onnitella
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Tähän ei tarvittu juurikaan rahaa.
Ap
Miten sait hiuksista paksut? Miten 43-vuotiaalla voi muka olla paksummat hiukset kuin esim. 16-vuotiaalla tai 22-vuotiaalla?
Vierailija kirjoitti:
Miten sait hiuksista paksut? Miten 43-vuotiaalla voi muka olla paksummat hiukset kuin esim. 16-vuotiaalla tai 22-vuotiaalla?
Syntymällä. Tuota jälkimmäistä kysymystä en ihan nyt käsitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko jotenkin vajaa? Eri
Olen iloinen puolestasi. Nauti!! Kanna itsesi ylpeydessä. Hyvillä elämänvalinnoilla ihminen voi vanheta kauniisti.
Älä välitä näistä "oota vaan kohta rupsahdat kuitenkin" ja "entä sisäinen kauneus" negistelijöistä. Ihan kuin ulkoinen kauneus poissulkisi automaattisesti sisäisen. Heillä ei vaikuta olevan kumpaakaan. You go lady!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko jotenkin vajaa? Eri
Luepa uudestaan tuo kysymys, niin ehkä sinäkin ymmärrät sen älyttömyyden.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui paksuista hiuksista? Kuka vertasi 16 tai 22 vuotiaaseen? Mulla oli 16-22 vuotiaana jäätävä akne, olen minäkin nyt 45-vuotiaana tyytyväisempi ulkonäkööni kuin nuorena.
Oletko onnellinen?
Uskotko Jeesukseen?
Nämä ovat olennaisia kysymyksiä eikä ulkonäkö.
Jotkut rotunaiset ovat koko elämänsä, tuskin ajattelevat asiaa noin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmisenä...
Ihminen, joka on tyytyväinen itseensä, on yleensä myös hyvä ihminen sisäisesti.
Kuka sinua hoitaa, kun olet vanha?
Mitä hyötyä sinusta on tähän mennessä ollut kansallesi?
Vierailija kirjoitti:
Miten tää liittyy aiheeseen?
Itse 39- vuotiaana. Kroppa on kylllä edelleen vaiheessa, mutta sitä kohti yhä enemmän ja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Oletko onnellinen?
Uskotko Jeesukseen?
Nämä ovat olennaisia kysymyksiä eikä ulkonäkö.
Olen matkalla onnellisuuteen. Itseluottamukseni on huimasti parantunut eikä mun yli kävellä enää ihan jatkuvalla syötöllä. Aiemmin en pitänyt itseäni yhtään minään. Ja uskon Jeesukseen vaikka välillä usko horjuukin.
Hyvä ulkonäkö ja siitä iloitseminen eivät sulje pois onnellisuutta ja uskoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lapset.
Ap
Onnea! Nauti seuraavat 10 vuotta. Sitten alkaa alamäki.
N55