Kestääkö ostoskassin pakkaaminen teillä minuutin vai viisi minuuttia?
Minä vain heitän tavarat kassiin, eivät ne siellä kauaa ole.
Kommentit (124)
Te hitaat pakkaajat olette takuulla samoja tanttoja jotka kaibayyr hyllyssä minuuttitolkulla tavaroita sieltä takaa vaikka niissä on ihan sama päiväys, tai jopa vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen verran että eivät mene kuljetettaessa rikki. Vihaan niitä kiireisiä ketkä tungeksii ja heittää tavarat kassiin, huomaa että ovat minä ensin tyyppejä.
Nopeat ihmiset EIVÄT ole itsekkäitä vaan haluavat että asiat sujuvat. Sitä teidän maalaistätien on tietysti mahdoton ymmärtää.
On tietenkin kiva että asiat sujuu mutta meneekö elämä vähän suorittamisen puolelle jos ylimääräisen minuutin odottelu saa hermot menemään?
On myös monta eri tapaa tehdä sujuvasti. Sillä reumapotilaalla tai nepsyllä on eri tavat, ja kyllä maailmaan pitää mahtua ihmisiä ja muutakin kuin kaikkein tehokkainta suorittamista.
Onpas tällä oudolla onpaskalla paljon vapaa-aikaa ja ongelmia elämässään? Tekemisen puutetta. Kyttäät toisten ostoksia ja niiden asettelua hihnalle ja pakkaamista. Seisoskeletko huviksesi kyttäämässä eri kaupoissa päivittäin niiden hihnoilla. Ostat kustakin kaupasta yhden lakupötkön tai tikkarin, että pääset aitiopaikalle. Olet naurettava.
Olet varmasti ihan joku nserityishenkilö. Presidentistä seuraavako. Vai ihanko vain tavis nsmies?
"Kävisit useammin kuin kerran viikossa. Tavarat olisivat kotona tuoreempia, saisit hyötyliikuntaa eikä olisi pakkaamisongelmia. HUOH!!!"
Kauppareissu kerran viikossa on ihan riittävä minulle. Jos viikolla tarvitaan jotain, mies käy silloin hakemassa ne. Miten tämä ärsyttää sinua niin kovasti? Haluatko sinä enemmän ihmisiä parveilemaan kauppaan?
HUOH!!!
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkyy suomalaisten sivistys. 4 sivua kassin täyttöaikaa.. Kopeloikaa hölmöt päätänne.. 😂
Ketään ei kiinnosta kenenkään pakkaaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen verran että eivät mene kuljetettaessa rikki. Vihaan niitä kiireisiä ketkä tungeksii ja heittää tavarat kassiin, huomaa että ovat minä ensin tyyppejä.
Nopeat ihmiset EIVÄT ole itsekkäitä vaan haluavat että asiat sujuvat. Sitä teidän maalaistätien on tietysti mahdoton ymmärtää.
On tietenkin kiva että asiat sujuu mutta meneekö elämä vähän suorittamisen puolelle jos ylimääräisen minuutin odottelu saa hermot menemään?
On myös monta eri tapaa tehdä sujuvasti. Sillä reumapotilaalla tai nepsyllä on eri tavat, ja kyllä maailmaan pitää mahtua ihmisiä ja muutakin kuin kaikkein tehokkainta suorittamista.
Mielestäni akat joilla on pakkaamisessa jiku järjestelmä ovat niitä suorittajia ja metatöistä kitisijöitä.
Vierailija kirjoitti:
"Kävisit useammin kuin kerran viikossa. Tavarat olisivat kotona tuoreempia, saisit hyötyliikuntaa eikä olisi pakkaamisongelmia. HUOH!!!"
Kauppareissu kerran viikossa on ihan riittävä minulle. Jos viikolla tarvitaan jotain, mies käy silloin hakemassa ne. Miten tämä ärsyttää sinua niin kovasti? Haluatko sinä enemmän ihmisiä parveilemaan kauppaan?
HUOH!!!
Kyllä huomaa että olet näitä hitaita pakkaajia koska tykkäät istua pöytäkoneella ja naputella pitkiä vastauksia joita kukaan ei jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni akat joilla on pakkaamisessa jiku järjestelmä ovat niitä suorittajia ja metat
Ja se häiritsee sinua jotain syystä? Älä mene kassajonoon, jossa on naisia. Mene vaikka itsepalvelukassalle tai sellaiseen jonoon, jossa on vain miehiä. Sinulla on ihan itse aiheutettu ongelma ja siitä pääset eroon ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Max minuutti ja mulla on tietty järjestys.
Olet kassajonon syöpä.
Mä käytän pikakassaa. Ostokset ovat aina korissa.
Mä käytän aina ostoskärryä myös pienempiin ostoksiin ja pikakassalla. Pikakassalla piippaan tuotteen ja laitan saman tien takaisin kärryyn vähän erilleen ei-piipatuista.
Pakkaamaan siirryn syrjemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOH!!!
Kyllä huomaa että olet näitä hitaita pakkaajia koska tykkäät istua pöytäkoneella ja naputella pitkiä vastauksia joita kukaan ei jaksa lukea.
Olen kirjoittanut moneen kertaan, että minä en pakkaa ostoksia vaan sen tekee mies. Vastaukset näpyttelen puhelimella, pöytäkoneita on vain pelaavilla nyhjäkkeillä.
Pitääkin jatkossa katsoa millainen tyyppi on takana jonossa. Jos sen naama ei miellytä niin helposti sitä ihminen saattaa hidastua vähän yhdessä jos toisessa asiassa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni akat joilla on pakkaamisessa
Aika vähän noita käteismaksajia on. Mutta eilen kassajonossa mun edellä oleva maksoi käteisellä ja se oli mies. Toiset vaan vihaa naisia, eriyisesti vanhempia naisia, niin pitää sitten keksiä syitä siihen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mursin oikean käteni ja se oli kipsissä, niin kaikki asiat sujuivat eri tavalla kuin normaalisti. Voi sitä turhautumisen määrää, minkä se joissakin aiheutti. Pakkasin hitaasti, seisoin liukuportaissa väärällä puolella, raskaiden ovien avaaminen oli hidasta. Vaikka syy oli selvästi nähtävillä, niin silti jotkut kehtasivat huomautella asiasta.
Nolla minuuttia. Pikakassalla tavaroitani käsitellään vain yhden kerran, se menee yhdellä liikkeellä korista kassiin. Tavallisella kassalla jokainen tavara käsitellään kolmesti, ensin sinä nostat ne hihnalle, sitten kassa piippaa ne, sitten sinä nostelet ne kassiin muiden pihistessä korvat sauhuten kun niiden tavarat ei mahdu samalle hihnalle. Mutta jatkakaa te muut ihmiskassojen käyttöä, olen ihan tyytyväinen että minun ei tarvitse jonottaa koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max minuutti ja mulla on tietty järjestys.
Olet kassajonon syöpä.
Mä käytän pikakassaa. Ostokset ovat aina korissa.
Mä käytän aina ostoskärryä myös pienempiin ostoksiin ja pikakassalla. Pikakassalla piippaan tuotteen ja laitan saman tien takaisin kärryyn vähän erilleen ei-piipatuista.
Pakkaamaan siirryn syrjemmälle.
Mä laitan tuotteen suoraan kassiin. Mulla on n. 5 tuotetta.
Pitäisi olla pakkaajat, kuten Yhdysvalloissa.
En ole eläissäni vielä ostanut niin paljoa tavaraa kerralla kaupasta, että niiden pakkaamiseen olisi tarvittu viittä minuuttia.
Alle minuutissa täyttää kyllä ruokakassin ihan hyvin, ilman että niitä tarvii heitellä niitä sinne missä järjestyksessä nyt sattuu käteen tulemaan.
Heittelen ostokset vauhdilla pariin isoon Ikea-kassiin eli pakkaaminen on nopeaa. Eikä muuten ikinä ole särkynyt mitään!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla pakkaajat, kuten Yhdysvalloissa.
Hulluilla päivillä oli ennen. Ekan kerran en tajunnut tätä, vaan ehdin ärähtää nuorelle pakkaajalle, että ne on mun tavaroita. ;)
Käyn ostoksilla kerran viikossa, ja joskus pitää varautua vieraisiinkin, joten minulla voi kestää hyvän tovin ennen kuin saan kaikki pakatuksi. Lajittelen pakatessa samalla kylmätuotteet kylmälaukkuihin jne. On helppo kotona purkaa ja laittaa paikalleen.