Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö ostoskassin pakkaaminen teillä minuutin vai viisi minuuttia?

Vierailija
13.04.2024 |

Minä vain heitän tavarat kassiin, eivät ne siellä kauaa ole.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kauaa mene, painavat alle, pehmeät päälle. Ei puolta minuuttia per laukku.

Kun itse työskentelen kassalla, lajittelen ostoksia niin etteivät tomaatit ja kananmunat mene pakkauspäähän ensimmäisenä ja 20 litraa maitoa perään.

Toki jos ostoksia on kärryllinen ja asiakas latoo ne hihnalle ihan sekaisin eikä kukaan pakkaa toisessa päässä, niin tämä kassan tekemä lajittelu muuttuu mahdottomaksi. Joskus myös asiakas itse menee pakkauspäähän siirtelemään tavaroita niin että ne pehmeät jää alle, siinä kohtaa se on asiakkaan valinta ja lopetan niiden varomisen.

Vierailija
62/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutin varmaan maksimissaan, kauppareissuunkaan ei mene montaa minuuttia jos kassalla ei ole jonoa. En tykkää turhaa luuhata hyllyjen välissä tuijottamassa tuotteita suu auki kuin lehmä uutta navettaa. Inhoan ihmisiä ketkä niin tekee, poislukien tietty vanhukset jotka ovat hitaita liikkeissään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kauanko siihen pakkaamiseen menee mutta maksakaa ne ostokset heti kun ne on kassasta läpi vedetty ja se myyjä kertoo hinnan. Tosi rattoisaa jonottaa kun Pertti-Irmeli pakkaa kaikessa rauhassa kärryllisen tavaraa ja maksaa vasta sitten. Kai tuntee itsensä tärkeäksi kun kaikki odottaa häntä.

Vierailija
64/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👵🏻VITTU että ottaa päähän 👵🏻ämmät jotka laittaa ne jossain omassa pakko-oireisessa jÄrJeStYkseKsEsSä siihen hihnalle ja sitten sama kassiin. Ja nämä ihmispaskat maksavat AINA käteisellä ja unohtavat bonuskortin jota jälkeenpäin sitten laitellaan. 

HUOH!!!

Sehän on ihan sama missä järjestyksessä sinä laitat hihnalle kaljapakin ja lenkkimakkaran. Perheellisen kannattaa laittaa ostokset siinä järjestyksessä mitä ne pakkaa eli painavat ensin ja kylmäsäilytystä vaativat sitten. Ymmärrän, että tuota on vaikea käsittää kun on juonut aivosolut piloille.

Jos joutuu käyttämään tuollaisia järjestelmiä, ei ole syntymässäkään suotu paljon aivosoluja. Tai ehkä se on sitä teidän akkojen rakastamaa metatyötä 😆🤣

Mies tykkää, kun pakkaaminen käy noin helposti. Pakasteetkaan ja muut kylmäsäilytystä vaativat ei lämpene matkalla, kun ne on kaikki yhdessä kassissa.

Vierailija
65/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ostokset takaisin kärryyn ja pakkaan kasseihin sivummalla kaikessa rauhassa. 

Vierailija
66/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkyy suomalaisten sivistys. 4 sivua kassin täyttöaikaa.. Kopeloikaa hölmöt päätänne.. 😂

Vierailija
67/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reuma. Vähän kestää. Jos kassa alkaa tunkea toisen tavaroita, ehdotan kaupan purkamista kun hänellä näyttää olevan kiire. 

Vierailija
68/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä kauaa mene, painavat alle, pehmeät päälle. Ei puolta minuuttia per laukku.

Kun itse työskentelen kassalla, lajittelen ostoksia niin etteivät tomaatit ja kananmunat mene pakkauspäähän ensimmäisenä ja 20 litraa maitoa perään.

Toki jos ostoksia on kärryllinen ja asiakas latoo ne hihnalle ihan sekaisin eikä kukaan pakkaa toisessa päässä, niin tämä kassan tekemä lajittelu muuttuu mahdottomaksi. Joskus myös asiakas itse menee pakkauspäähän siirtelemään tavaroita niin että ne pehmeät jää alle, siinä kohtaa se on asiakkaan valinta ja lopetan niiden varomisen.

Kiitos tästä, olen huomannut monen kassan yrittävän laittaa rikkoutuvat vähän sivuun, että ne eivät rutistuisi. Itse yritän latoa tavarat jo valmiiksi hihnalle niin, että rikkoutumiselle alttiit ovat viimeisenä. Ja nillitäjille tiedoksi, tämä ei yhtään hidasta sitä tavaroiden latomista hihnalle.

Vierailija
69/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan te pakko-oireiset joilla on joku järjestelmä, olette überrasittavia ja hidastettu muutoin jouhevaa menoa kassalla. 

Vierailija
70/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas kysymys, heh ,no mulla kestää pakkaaminen  sekunnista ,minuuttiin,riippuen mitä ostan,tavaramäärähän sen ratkaisee,kaljakoppa vilahtaa kassiin sekunnissa.

Vierailija
71/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👵🏻VITTU että ottaa päähän 👵🏻ämmät jotka laittaa ne jossain omassa pakko-oireisessa jÄrJeStYkseKsEsSä siihen hihnalle ja sitten sama kassiin. Ja nämä ihmispaskat maksavat AINA käteisellä ja unohtavat bonuskortin jota jälkeenpäin sitten laitellaan. 

HUOH!!!

Sehän on ihan sama missä järjestyksessä sinä laitat hihnalle kaljapakin ja lenkkimakkaran. Perheellisen kannattaa laittaa ostokset siinä järjestyksessä mitä ne pakkaa eli painavat ensin ja kylmäsäilytystä vaativat sitten. Ymmärrän, että tuota on vaikea käsittää kun on juonut aivosolut piloille.

Niin, onhan se KAUHEAN VAIKEAA poimia sieltä kassan jälkeiseltä tasolta ne painavat ensin ja kevyemmät sitten. HUOH!!

Oletko sinä koskaan katsonut, miten pitkä matka on kassan pakkauspäästä kassalle? Kun käy kerran viikossa kaupassa, se koko hihna on täynnä niitä ostoksia. Ainakaan omalla miehellä ei ole kahta metriä pitkät kädet, joten ei hän yllä niitä sieltä valkkaamaan. Sinä taidat olla niitä ihmisiä, jotka jäävät pakkaamaan kassit siihen maksupäätteen jälkeen ja koko kassajono joutuu odottamaan, että pääset pois edestä. HUOH!!

Vierailija
72/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan te pakko-oireiset joilla on joku järjestelmä, olette überrasittavia ja hidastettu muutoin jouhevaa menoa kassalla. 

Älä ny viitsi. Kun sanoin tietty järjestys niin tarkoitan sitä että painavat alle ja kevyet päälle. Mun ostokset mahtuu koriin.

Vierailija
73/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkyy suomalaisten sivistys. 4 sivua kassin täyttöaikaa.. Kopeloikaa hölmöt päätänne.. 😂

Ja moukimmat kirjoitta pitkän sepustuksen.

Vierailija
74/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOH!!!

Miten on mahdollista että niin monella suomalaisella on noin huonot hermot?

Olen itse nopeatoiminen ihminen miltei kaikessa mutta mulla on myös tyyni luonne. Lapsenomainen kiukuttelu, herneen vetäminen nenään tosi pikkuasioista ja helposti provosoituminen on liian monen luonteenpiirteitä nykyisin. Hermoheikkoa jengiä

Vierailija
75/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan ostokset takaisin kärryyn ja pakkaan kasseihin sivummalla kaikessa rauhassa. 

Aika hankalaa, jos on kärry täynnä ostoksia.

Vierailija
76/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen verran että eivät mene kuljetettaessa rikki. Vihaan niitä kiireisiä ketkä tungeksii ja heittää tavarat kassiin, huomaa että ovat minä ensin tyyppejä.

Nopeat ihmiset EIVÄT ole itsekkäitä vaan haluavat että asiat sujuvat. Sitä teidän maalaistätien on tietysti mahdoton ymmärtää. 

Vierailija
77/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max minuutti ja mulla on tietty järjestys.

Olet kassajonon syöpä. 

Sinä ihmiskunnan syöpä, joutaisit pois täysjärkisten happea kuluttamasta.

Vierailija
78/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOH!!!

Niin, onhan se KAUHEAN VAIKEAA poimia sieltä kassan jälkeiseltä tasolta ne painavat ensin ja kevyemmät sitten. HUOH!!

Oletko sinä koskaa

Kävisit useammin kuin kerran viikossa. Tavarat olisivat kotona tuoreempia, saisit hyötyliikuntaa eikä olisi pakkaamisongelmia. HUOH!!!

Vierailija
79/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko on ostoksia. Käytän yleensä kahta muotoiltua kestokassia, niin ei tarvitse survoa tavaroita.

Vierailija
80/124 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, onko ostoksia vähän vai onko siinä viikoksi tavaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi