Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy

Vierailija
12.04.2024 |

Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä. 

Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!

Kommentit (309)

Vierailija
161/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raha niinkään, mutta minua ärsyttää turha kulutus. Jos mies kierrättää autot ym. niin se on ok. Ylimääräiset kodinkoneet ärsyttää. Ajattelen, taas yksi turha kapistus roskaamaan luontoa ja vaatimaan luonnonvaroja. Jokaiseen toimintoon pitäisi olla joku kone, tyyliin sähköinen ikkunanpesuri. Miksi? 

Vierailija
162/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla, helyillä, autoilla kiinnitetään toisten miesten huomio. Ei naisten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin itsekin miljonäärikerhossa, jos vain raha olisi kiinnostanut. Tai olen kyllä nyttenkin, mutta en miellä sitä. Mitä muuta hauskaa miehessä on, kuin raha? Se ratkaisee. Pitää olla hyvä ulkonäkö ja kiva luonne myös. Eli periaatteessa rahalla ei sit olekaan merkitystä. 

Sama täällä. Venäläinen sanonta "rahat riittää ja kulli seisoo, kaikki hyvin". Ei rahaa tarvitse ylenmäärin olla, riittää kunhan se ei lopu. Ja kumpikin tulee toimeen omillaan. Hyvässä suhteessa rahasta ei tarvitse juuri edes puhua.

eli 60-vuotias ei saa ajaa hienolla autolla kun kulli ei seiso kuten murrosiässä

Vierailija
164/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja toiset taas niin köyhii, ettei niil oo muut ku rahaa"

Tulokeisariksi rap-artisteissa ylsi Elastinen eli Kimmo Laiho. Hän tienasi ansiotuloja vuonna 2022 huimat 265 995 euroa. Pääomatuloja Elastiselle kertyi 34 295 euroa eli yhteensä hänen tulot olivat 300 290 euroa.

Eli tienas melkein saman kuin minä JOS kerron omaisuuteni kymmenellä ja sanon että se oli tuloa

Vierailija
165/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin itsekin miljonäärikerhossa, jos vain raha olisi kiinnostanut. Tai olen kyllä nyttenkin, mutta en miellä sitä. Mitä muuta hauskaa miehessä on, kuin raha? Se ratkaisee. Pitää olla hyvä ulkonäkö ja kiva luonne myös. Eli periaatteessa rahalla ei sit olekaan merkitystä. 

Sama täällä. Venäläinen sanonta "rahat riittää ja kulli seisoo, kaikki hyvin". Ei rahaa tarvitse ylenmäärin olla, riittää kunhan se ei lopu. Ja kumpikin tulee toimeen omillaan. Hyvässä suhteessa rahasta ei tarvitse juuri edes puhua.

Lähes kaikki toiminto, joka ei vie luonnonvaroja on hyväksi. Mikäs sen luonnollisempi tapa viettää aikaa. 

Vierailija
166/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki toiminto, joka ei vie luonnonvaroja on hyväksi. Mikäs sen luonnollisempi tapa viettää aikaa. 

Eli vain kuoleminen on hyväksi?

Vierailija
167/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla, helyillä, autoilla kiinnitetään toisten miesten huomio. Ei naisten. 

Jos mies pitää helyjä niin melko varmasti haluaakin miesten huomiota eikä naisten

Vierailija
168/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulokeisariksi rap-artisteissa ylsi Elastinen eli Kimmo Laiho. Hän tienasi ansiotuloja vuonna 2022 huimat 265 995 euroa. Pääomatuloja Elastiselle kertyi 34 295 euroa eli yhteensä hänen tulot olivat 300 290 euroa.

Eli tienas melkein saman kuin minä JOS kerron omaisuuteni kymmenellä ja sanon että se oli tuloa

Tekee paljon kyllä työtä, mutta muuten Sehän asuu Lapissa ja viettää perhe-elämää. Ja sit laulaa jostain poikien baarireissuista. 

Vierailija
169/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vain kuoleminen on hyväksi?

Höh, kohtuudella tietysti. 

Vierailija
170/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei raha niinkään, mutta minua ärsyttää turha kulutus. Jos mies kierrättää autot ym. niin se on ok. Ylimääräiset kodinkoneet ärsyttää. Ajattelen, taas yksi turha kapistus roskaamaan luontoa ja vaatimaan luonnonvaroja. Jokaiseen toimintoon pitäisi olla joku kone, tyyliin sähköinen ikkunanpesuri. Miksi? 

Ikkunanpesurobotti on paljon halvempi kuin nosturin vuokra. Nuo 6 metriä korkeat ikkunat olis mahotonta pestä ilman jompaa kumpaa.

Vierailija
171/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee paljon kyllä työtä, mutta muuten Sehän asuu Lapissa ja viettää perhe-elämää. Ja sit laulaa jostain poikien baarireissuista. 

koomista kun räppärikin saa tarpeekseen hesan monikulttuurista

Vierailija
172/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus laatu korvaa määrän. 

Vierailija
173/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikkunanpesurobotti on paljon halvempi kuin nosturin vuokra. Nuo 6 metriä korkeat ikkunat olis mahotonta pestä ilman jompaa kumpaa.

Tarkoitin sellaista, joita myydän Lidlissä. Ihan typerä rakkine, joka kuluttaa turhaan luonnonvaroja. 

Vierailija
174/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano sitä leveilyksi vaan elintasoksi. Omassa tuttavapiirissä kaikilla on kalliimpi auto ja suht hienot omakotitalot. Olemme ikäluokkaa 50 plus joten kaikki ne autot ja talot on myös maksettu jo. 

Kyse olikin siitä tuotteko sen esiin esim uusien tuttujen seurassa:

Joo kato Reino vaihtoi just meidän pikku BMWn (siis ton xvitosen) uudempaan malliin. Mikäs bemari teillä on? Ja juu ollaan varattu VIIDENTÄHDEN majoitus St Tropezissa, ei kuule Reino taivu mihinkään 4* luukkuihin! Eihän niissä ole edes complimentary skumppaa, hih hih! 

Normaali ihminen toteaisi että joo vaihdettiin auto ja ollaan lähdössä lomalle. Ranskaan mennään. 

Huomaat varmaan eron tavoissa?

Vierailija
175/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies menee välittömästi ö-mappiin.

Vierailija
176/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano sitä leveilyksi vaan elintasoksi. Omassa tuttavapiirissä kaikilla on kalliimpi auto ja suht hienot omakotitalot. Olemme ikäluokkaa 50 plus joten kaikki ne autot ja talot on myös maksettu jo. 

Joo kato Reino vaihtoi just meidän pikku BMWn (siis ton xvitosen) uudempaan malliin. Mikäs bemari teillä on? Ja juu ollaan varattu VIIDENTÄHDEN majoitus St Tropezissa, ei kuule Reino taivu mihinkään 4* luukkuihin! Eihän niissä ole edes complimentary skumppaa, hih hih! 

Normaali ihminen toteaisi että joo vaihdettiin auto ja ollaan lähdössä lomalle. Ranskaan mennään. 

huomaan kateutesi kun menee noin tunteisiin

Vierailija
177/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koomista kun räppärikin saa tarpeekseen hesan monikulttuurista

Itäkeskus on menetetty jo. Kävin siellä viime viikolla. Ei näkynyt kantasuomalaisia juuri missään. Parkkihallissa tunsin pelkoa. 

Vierailija
178/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiistatta, vaikka olen kaikenlaisen tasa-arvon kannattaja niin tykkään siitä että maksukyky on hyvä ja elämä huoletonta. Toivon tätä ennen kaikkea itselleni. Tuntui suloiselta siirtyä markettivaatteista istuviin, laadukkaisiin vaatteisiin, tuntui kivalta muuttaa omaan asuntoon ja tuntui mukavalta kun tilillä on aina jokunen tonni niin ettei tarvinnut enää laskea päässä ostosten hintaa. Opiskelijana näkkileipädieettiin tottui, nyt oli varaa syödä mitä haluaa, ja jopa ravintolassa. Taloudellinen turva tuo mielenrauhaa ja tekee mahdolliseksi myös etsiä sitä kumppania jonka kanssa tehdä lapsia. . 

Tottakai on hyvä merkki jos miehellä on asialliset vetimet ja siisti asumus joka ei ole tilapäinen. Jos on auto, olisi kiva ettei se jätä tien päälle. Ylipäätään, käsitys siitä hallitseeko mies itseään ja omaisuuttaan vai elääkö vippikierteessä on aika tärkeä. 

Tykkään autoista ja tekniikasta, mutta isompi plussa on jos mies tykkää kävellä ja pyöräillä. Se ikään kuin tarkoittaa että myös terveys ja elintavat on hyvällä tasolla. 

Luulen että mies joka iskee naisia autoilla ja moottoripyörillä löytää sellaisia naisia joita sitten katkerana kutsuu "lompakkoloisiksi". Minä olen kiinnostunut siitä miehen alla olevasta Ferrarista tai isosta Audista, mutta en miehestä jonka itsetunto ja - kunnioitus perustuu sellaiseen 

Vierailija
179/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä leveilyä molemmilla. Jos vaihtasin autoa en kertois siitä ees vaimolle ja lomalle en menis ellei mulle makseta siitä ja sillonkaan en Ranskaan lähtis kun maksimissaan Hapitsulle Ikeaan.

Vierailija
180/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen kuvauksesta puuttuu osoitus halusta kehittyä tai mennä eteenpäin. Eli jos kirjastoon olisi menty tulisen väittelyn ja vääntämisen jälkeen tonkimaan käsikirjastosta dataa kumpi voittaa, olisi myöskin tuo kuvauksen asenne saanut vahvistusta. Kuitenkaan reaalimaailmassa kaikki ei ole täydellistä unelmahöttöä koskaan, eikä edes silloinkaan, joten laitan ap:n otsaan leiman "Vaimomatskua 1 lk".