En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy
Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä.
Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikeasti rikkaat näkee veneestä kun pelkkä pensa tankki voi olla 2000 litraa
On mulla vene mökillä, käyn sillä kalassa. Mökki on suvun yhteinen, isoisoisän itse käsin tekemä.
Oonko rikas?
paljo tankki
Vierailija kirjoitti:
Leveilee. Ja auto on luotolla ostettu tai työsuhdeauto, tai jotain.
Että se siitä, isosta pankkitilistä.
Luotolla saa ja työnantaja tarjoaa.
Onko luottomaksujen jälkeen tili suurin piirtein nollilla.
Kukaan jolla on oikeasti rahaa ei osta asioita ilman luottoa. Varallisuus kannattaa pitää joustavana.
ite maksan kaiken aina käteisellä
t. oikeasti rikas
Olisin itsekin miljonäärikerhossa, jos vain raha olisi kiinnostanut. Tai olen kyllä nyttenkin, mutta en miellä sitä. Mitä muuta hauskaa miehessä on, kuin raha? Se ratkaisee. Pitää olla hyvä ulkonäkö ja kiva luonne myös. Eli periaatteessa rahalla ei sit olekaan merkitystä.
Kuvaava laini:
"Ja toiset taas niin köyhii, ettei niil oo muut ku rahaa"
Elastinen, Eteen ja ylös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikeasti rikkaat näkee veneestä kun pelkkä pensa tankki voi olla 2000 litraa
On mulla vene mökillä, käyn sillä kalassa. Mökki on suvun yhteinen, isoisoisän itse käsin tekemä.
Oonko rikas?
paljo tankki
No kerran soudin 1000 litran tankin sillä kaverin mökille saareen.
Vierailija kirjoitti:
t. oikeasti rikas
Olet niin rikas että et välitä vaikka sidot likvidiä rahaa asioihin joiden arvo putoaa
Et ole outo. Eihän tuollainen leveily vaikutusta tee, no ehkä juurikin rahan perässä juoksijoihin korkeintaan. Ennemminkin se on hlvetin noloa ja viestittää, että tyyppi on ihan mlkku.
Suomessa ei ole ollenkaan outoa, että leveily ei tee vaikutusta. Leveilyä ei täällä katsota hyvällä, vaan sitä pidetään moukkamaisena. Suomessa on tapana, että teot puhuvat puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaava laini:
Elastinen, Eteen ja ylös
Suomiräpätäti 🤮🤮🤮🤮
Tutun tyttärellä oli tuommoinen kehuja miehenä. Aivan uskomaton tapaus. On joo kyllä ahkera rakennusurakoitsija mutta työntekijöitä hänen on vaikea löytää. Mieskin oli hänellä eräällä urakalla hommissa. Pahinta oli hänen kehuskelunsa työntekijöilleenkin. Ei sellaista jaksa kuunnella. Ja kiireellisempinä aikoina edellytti että pitää jäädä ylitöihin kun ei muuten urakka valmistu ajoissa. Oli raukka haalinut ahneuksiissaan liikaa töitä. Nyt on työt nollissa ja valitetaan kun on niin ja niin iso talo ja suuret kulut... mitäs siihen voisi sanoa muuta kuin että onhan sulla varaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. oikeasti rikas
Olet niin rikas että et välitä vaikka sidot likvidiä rahaa asioihin joiden arvo putoaa
ai niinku ruokaan
Vierailija kirjoitti:
Kuvaava laini:
Elastinen, Eteen ja ylös
En mitenkään ylenkatso rahaa tai ihmisiä, jotka ovat tehneet paljon työtä rahan eteen. Minulla on vain ollut lähes koko elämäni kaikki, mitä tarvitsen. Eri asia varmaan olisi, jos ei olisi ollut. Kaikki kodinkoneetkin on aina toiminut, ei yllättävää. Pitää varmaan varata se puskuriraha, jos astianpesukone ym. hajoaa. (Astianpesukoneen käyttöiässä se pystyy suodattamaan 10 kg likaa, esipesen aina astiat hyvin). Koitan myös säästää luontoa, en halua tuottaa turhaa jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. oikeasti rikas
ai niinku ruokaan
Auto siis.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaava laini:
Elastinen, Eteen ja ylös
Tuoki yltiöpositiivinen pelle on aika rahoissaan
Vierailija kirjoitti:
Olisin itsekin miljonäärikerhossa, jos vain raha olisi kiinnostanut. Tai olen kyllä nyttenkin, mutta en miellä sitä. Mitä muuta hauskaa miehessä on, kuin raha? Se ratkaisee. Pitää olla hyvä ulkonäkö ja kiva luonne myös. Eli periaatteessa rahalla ei sit olekaan merkitystä.
Sama täällä. Venäläinen sanonta "rahat riittää ja kulli seisoo, kaikki hyvin". Ei rahaa tarvitse ylenmäärin olla, riittää kunhan se ei lopu. Ja kumpikin tulee toimeen omillaan. Hyvässä suhteessa rahasta ei tarvitse juuri edes puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaava laini:
Elastinen, Eteen ja ylös
Tuoki yltiöpositiivinen pelle on aika rahoissaan
miksköhän muutti lappiin
Tulokeisariksi rap-artisteissa ylsi Elastinen eli Kimmo Laiho. Hän tienasi ansiotuloja vuonna 2022 huimat 265 995 euroa. Pääomatuloja Elastiselle kertyi 34 295 euroa eli yhteensä hänen tulot olivat 300 290 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Venäläinen sanonta "rahat riittää ja kulli seisoo, kaikki hyvin". Ei rahaa tarvitse ylenmäärin olla, riittää kunhan se ei lopu. Ja kumpikin tulee toimeen omillaan. Hyvässä suhteessa rahasta ei tarvitse juuri edes puhua.
En usko mitään mitä venäläiset sanoo joten siellä ei rahat riitä, kulli ei seiso eikä mikään ole hyvin.
Leveilee. Ja auto on luotolla ostettu tai työsuhdeauto, tai jotain.
Että se siitä, isosta pankkitilistä.
Luotolla saa ja työnantaja tarjoaa.
Onko luottomaksujen jälkeen tili suurin piirtein nollilla.