En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy
Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä.
Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
En erityisemmin leveile mutta olen ylpeä uudesta Lexuksesta ja velattomasta rivarikaksiostani. Olen duunariperheestä lähtöisin ja kovalla työllä ja siitä sijoitetulla rahalla ostanut auton ja asunnon ihan 2800€/kk palkalla 👍
M37
Hyvä Sinä! Arvostan.
-N-
Lyhyelle miehelle sopii pikkuinen Fiat Punto 🚗
Halveksin kaikkia leveilijöitä, leveilevät sitten urheilullaan, omaisuudellaan tai naamavärkillään ja tekotisseillään. Tai vaikka tutkinnoillaan ja tuttavillaan. Arvostan ihmisiä, joiden itsetunto on niin kunnossa, että leveilyä ei tarvita, normaali vuorovaikutus toisen kanssa riittää.
Lyhyen miehen kanssa ei kehtaa mennä ravintolaan. Se ei jaksa syödä koko ruoka-annosta.
"Miksi massasta erottuminen olisi rohkeaa? Minusta se olisi vain tyhmää erottua erottumisen vuoksi. Vaikkapa harrastaisi naisvoimistelua jäkiksen sijaan vaikka itse pitäisi enemmäm jäkiksestä."
No erottautuminen on rohkeaa juuri siksi että siitä saa heti kuulla kuten sinäkin tässä osoitit. Epäillään että et sinä oikeasti tuota halua tehdä ja miksi et voi tehdä kuten muutkin. Ja että ei mies oikeasti voi haluta voimistella tai mikä ikinä se erottuva asia sitten onkaan.
On rohkeaa tehdä mitä haluaa silloin jos se ei ole samaa kuin mitä kaikki muutkin tekevät.
Toki jos haluaa pelata jääkiekkoa niin saa tietenkin pelata. Se ei vain ole sellainen valinta jolla saisi minun huomioni mutta varmaan kyllä monen muun naisen ja sekin on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi massasta erottuminen olisi rohkeaa? Minusta se olisi vain tyhmää erottua erottumisen vuoksi. Vaikkapa harrastaisi naisvoimistelua jäkiksen sijaan vaikka itse pitäisi enemmäm jäkiksestä."
No erottautuminen on rohkeaa juuri siksi että siitä saa heti kuulla kuten sinäkin tässä osoitit. Epäillään että et sinä oikeasti tuota halua tehdä ja miksi et voi tehdä kuten muutkin. Ja että ei mies oikeasti voi haluta voimistella tai mikä ikinä se erottuva asia sitten onkaan.
On rohkeaa tehdä mitä haluaa silloin jos se ei ole samaa kuin mitä kaikki muutkin tekevät.
Toki jos haluaa pelata jääkiekkoa niin saa tietenkin pelata. Se ei vain ole sellainen valinta jolla saisi minun huomioni mutta varmaan kyllä monen muun naisen ja sekin on ihan ok.
Asioiden tekeminen muiden mielipiteiden takia on aina tyhmää. Ei ole väliä tekeekö sitä massasta erottumisen tai massaan piiloutumisen takia.
Miljardi vuotta vanha juttu,komee auto,tussua tiedossa muuhhhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oman kokemuksen mukaan ne jotka itse on tienanneet rahansa, käyttää sitä näihin yleensä miesten juttuihin"
No varmaan ne jotka ovat tuleet sellaisesta taustasta jossa arvostetaan perinteisiä miehisiä juttuja ja niihin on kasvettu pienestä pitäen. Mutta ei se mikään automaatti ole että jokainen mies haluaa juuri ne autot ja veneet. Miehiä on erilaisia kuten naisiakin.
Eikä tarvitse olle mikään taidemesenaatti. Minuun vetoaa ihan se että ei tee samaa kuin yhdeksän kymmenestä miehestä tekee. Erilaisuus on kiinnostavaa ja rohkeaa maassa jossa erottuminen on usein miehelle sosiaalinen riski.
Eikö suurin osa naisista tykkää perinteisistä naisten jutuista? Ovatko he tylsiä ja harmaita? Ja miksi pitäisi erottua muista?
No ovat ne tylsiä ja harmaita sillä mittapuulla että ei niillä joukosta erotu. Ihmiselle itselleen ne voivat tietenkin olla oikein mielenkiintoisia.
Mutta jos jossain on kymmenen ihmistä jotka tekevät ihan samaa ja yksi joka tekee jotain ihan muuta niin luonnollisestikin se yksi pistää silmään. Osalla positiivisesti ja toisille sitten negatiivisesti. Esim. parinvalinta on kuitenkin sitä että erotutaan jonkun silmissä joukosta koska kukaan ei yleensä ihastu ihmiseen joka on ihan samaa kuin kaikki muutkin valittavissa olevat. Joku siinä aina pitää olla joka kiinnittää juuri sinun huomiosi.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos on tarpeeksi munaa kuten miehelläni (193cm) niin ajaa lomat Fiat Pandalla:) Ei tarvitse "p:n" jatketta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioiden tekeminen muiden mielipiteiden takia on aina tyhmää. Ei ole väliä tekeekö sitä massas
Aika harva erottautuu vain erottautumisen vuoksi vaan kyllä siinä on melkein aina takana aito halu tehdä sitä erilaista asiaa.
Varallisuus on kuollutta, siinä ei ole henkeä, siksi se on merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Olen telineurheillut ja voimistellut nuoruudessa mutta nyt mulla on nämä kaikki poikien lelut. Olenko nyt erottuva vai ei?! onpas vaikeaa
Ap:n suhde oli hyvä, koska kumpikaan ei ollut töissä. Vaikka töistä saa rahaa, se tarkoittaa yleensä myös sitä että tulee kotiin väsyneenä pitkän päivän jälkeen eikä jaksa seksiä tai mitään muutakaan ja on helposti kärttyisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos on tarpeeksi munaa kuten miehelläni (193cm) niin ajaa lomat Fiat Pandalla:) Ei tarvitse "p:n" jatketta
Miten noin iso muna mahtuu Fiat Pandaan? Ekö se mene jo etumaskistakin yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen telineurheillut ja voimistellut nuoruudessa mutta nyt mulla on nämä kaikki poikien lelut. Olenko nyt erottuva vai ei?! onpas vaikeaa
Nuoruudessasi olit varmaan erottuva mutta jos olet sittemmin lopettanut voimistelun ja keskittynyt poikien leluihin niin et sinä enää erotu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noin iso muna mahtuu Fiat Pandaan? Ekö se mene jo etumaskistakin yli?
Pienillä miehillä on pieni muna ja ne kirjoittaa täällä hönö tarinoita.
Ilkeitä noloja pikkumiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessasi olit varmaan erottuva mutta jos olet sittemmin lopettanut voimistelun ja keskittynyt poikien lelu
Huh. Kiitos. Onneksi tämäkin selvisi niin ei tarvitse yöunia menettää. Back to tavis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa olla aika helvetin tyhmä jos haluaa persaukisen puolison
Persaukisuus - omavaraisuus - varakkuus. Suurin osa ihmisistä on omavaraisia, ehkä 10 % on persaukisia ja 10 % varakkaita.
16 prosentilla pankin aktiivisista asiakkaista on alle 100 euroa talletuksia. Tilastokeskuksen elinolotilaston mukaan 25 prosenttia suomalaisista kotitalouksista ei selviäisi yllättävästä menosta.
Eli vähintään omavaraisia n 75%. Kädestä suuhun eläjissä on vielä ristiin pienituloisia ja näennäisesti varakkaita. Paljon ollut taas juttua hyvätuloisten maksuvaikeuksista, kun lainat on tapitettu nollakorkoaikana. Itsellä netto vaan pari tonnia ja vuokra-asunto, muttei penniäkään velkaa ja tileillä ja rahastoissa muutama kymppitonni.
Leveily ei kerro mistään.
Eikö suurin osa naisista tykkää perinteisistä naisten jutuista? Ovatko he tylsiä ja harmaita? Ja miksi pitäisi erottua muista?