En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy
Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä.
Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!
Kommentit (309)
Ymmärrän täysin. Itselläni on muutaman kuukauden kestänyt suhde pitkäaikaistyöttömän miehen kanssa, ja seksi on parasta ikinä. Mies on muutenkin kiltti ja hyväsydäminen, olen aivan ihastunut häneen. Minulla on oma asunto, auto ja normaalit tulot, joten en ns. tarvitse miehestä muuta kuin juurikin seksiä, läheisyyttä ja kumppanuutta, ja näihin ei tulot vaikuta. Olen (kuulemma) hyvännäköinen nainen ja moni on yrittänyt tehdä vaikutusta palkalla tms. materialla kehuskelulla, mutta mua ei kiinnosta. Jos synkkaa niin synkkaa, materia on toissijaista.
Miehet pätevät pikemminkin toisten miesten silmissä tuolla "menestyksellä".
kunnon kämppä, auto, vene, moottoripyörä, pari platinakorttia jne.. Kyllä kiinnostaa nuorempiakin vaikka setämies olenkin
Rahalla ja omaisuudella kehuskelu on vaivaannuttavaa. En itsekään osaa oikein suhtautua siihen, ja siitä tulee mieleen, että mies kuvittelee naisen valikoivan kumppaninsa lompakon perusteella, mikä taas kertoo paljon hänen omista arvoistaan. Minusta rahalla rehentely ei myöskään ole koskaan oikein kuulunut suomalaiseen kulttuuriin, joten se on kiusallista kuunneltavaa. Se ei myöskään ole millään lailla ratkaiseva tekijä siinä, olisiko mies sopiva kumppaniehdokas vai ei.
Meidän naapurissa asuu tämmöinen leveilijämies. Hänen kanssaan ei pysty keskustelemaan ilman, että hän jossain välissä kehuskelee autollaan tai sillä mitä maksoi jostakin asiasta - nimenomaan niin päin että kehuu sillä kuinka paljon maksoi, ei sillä että olisi saanut halvalla. Pidän aika typeränä ja naiivina käytöksenä. Tämä asuinalue ei kuitenkaan ole mitään upporikkaiden aluetta, joten jokseenkin naurettavaa yrittää jotenkin päteä jollain citymaasturilla ja Thaimaan lomalla käymisellä.
Oman kokemukseni mukaan ne miehet, joilla on eniten tarve leveillä autollaan, ovat kaikkein huonoimpia seurustelu/tapailukumppaneita. Otos ei toki ole kovin suuri, mutta sen verran että tuollainen tyyppi ei jatkoon enää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös todella vastenmielistä ihan jo sekin, että kommentoi muiden autoja riisikupiksi ym.
Mielessäni autointoilijat on jotain kylmiä väreitä aiheuttavia, joko lapsia tai huonoitsetuntoisia! Se aiheuttaa jonkinlaista ylimielisyyttä muita kohtaan ja sehän se vasta vastenmielistä onkin! En ole vielä tänä päivänäkään törmännyt ihmiseen, joka keskittyisi intoilemaan vain omasta autostaan (tai sitten ovat oikeasti vain mielessään, haluaisin sellaisenkin törmätä) vaan aina ne jaksavat vouhottaa toistenkin autovalinnoista.
Seksikkäintäautoihin liittyvässä on mies, joka pilke silmäkulmassa kehtaa ajaa pikku riisikupilla, se kertoo käytännöllisyydestä (pidän itsekin vain pikkuautoista), huumorintajusta, hyvästä itsetunnosta ja, no, Munasta. Muna ja riisi sopii yhteen hyvin
Aggressiivinen isoautoilija suorastaan huokuu munattomuutta.
Ja itse haukut muita autovalinnoistaan kommentissasi. Hyvä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös todella vastenmielistä ihan jo sekin, että kommentoi muiden autoja riisikupiksi ym.
Mielessäni autointoilijat on jotain kylmiä väreitä aiheuttavia, joko lapsia tai huonoitsetuntoisia! Se aiheuttaa jonkinlaista ylimielisyyttä muita kohtaan ja sehän se vasta vastenmielistä onkin! En ole vielä tänä päivänäkään törmännyt ihmiseen, joka keskittyisi intoilemaan vain omasta autostaan (tai sitten ovat oikeasti vain mielessään, haluaisin sellaisenkin törmätä) vaan aina ne jaksavat vouhottaa toistenkin autovalinnoista.
Seksikkäintäautoihin liittyvässä on mies, joka pilke silmäkulmassa kehtaa ajaa pikku riisikupilla, se kertoo käytännöllisyydestä (pidän itsekin vain pikkuautoista), huumorintajusta, hyvästä itsetunnosta ja, no, Munasta. Muna ja riisi sopii yhteen hyvin
Aggressiivinen isoautoilija suorastaan huokuu munattomuutta.
Wolt kuski?
Vierailija kirjoitti:
Rahalla ja omaisuudella kehuskelu on vaivaannuttavaa. En itsekään osaa oikein suhtautua siihen, ja siitä tulee mieleen, että mies kuvittelee naisen valikoivan kumppaninsa lompakon perusteella, mikä taas kertoo paljon hänen omista arvoistaan. Minusta rahalla rehentely ei myöskään ole koskaan oikein kuulunut suomalaiseen kulttuuriin, joten se on kiusallista kuunneltavaa. Se ei myöskään ole millään lailla ratkaiseva tekijä siinä, olisiko mies sopiva kumppaniehdokas vai ei.
Ja keskustelussa aika moni sanoo valitsevansa kumppanin lompakon perusteella. Tosin niin että tyhjä lompakko on parempi kuin täysi.
et ole outo vaan viisas
sillä rakkaus on se TÄRKEEMPI
ja näin miehenä sanosin
nainen joka meikkaa kokoajan ja uusia vaatteita joka päivä niin EI KIINNOSTA
mielummin köyhä ja haluava nainen
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. Itselläni on muutaman kuukauden kestänyt suhde pitkäaikaistyöttömän miehen kanssa, ja seksi on parasta ikinä. Mies on muutenkin kiltti ja hyväsydäminen, olen aivan ihastunut häneen. Minulla on oma asunto, auto ja normaalit tulot, joten en ns. tarvitse miehestä muuta kuin juurikin seksiä, läheisyyttä ja kumppanuutta, ja näihin ei tulot vaikuta. Olen (kuulemma) hyvännäköinen nainen ja moni on yrittänyt tehdä vaikutusta palkalla tms. materialla kehuskelulla, mutta mua ei kiinnosta. Jos synkkaa niin synkkaa, materia on toissijaista.
Olisiko miehesi siis täysi sika, huono sängyssä ja ihan paska kumppani muutenkin jos ei olisi työtön?
Vierailija kirjoitti:
Kiitti deittivinkeistä 😊
Jatkossa kerron naisille että olen työtön haaveilija jolla ei ole mitään omaisuutta, ruuankin hankin kauppojen roskiksista. Saan kaikki sympatiapisteet ja samalla kyydit naisen (omistamassa) makkarissa.
Aivan kuin ei olisi mitään vaihtoehtoja itseään täynnä olevan pröystäilijän ja työttömän haaveilijan väliltä?
Vaikutat niin yksinkertaiselta, että tuskin saat kyytejä yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pätevät pikemminkin toisten miesten silmissä tuolla "menestyksellä".
Mistähä toisista miehistä puhut? Täällä korvessa ei oo muita ko minä. Kelle pätisin?
Minusta on kivaa ajella hienolla autolla.
APn kanssa samoilla linjoilla ajatuksissani.
Nuorena olin avoliitossa ihanan miehen kanssa mutta sitten tämä valmistui ja sai töitä niin oli pakko erota koska varallisuutta alkoi kertyä.
"kunnon kämppä, auto, vene, moottoripyörä,"
Sinulla ei näköjään ole minkäänlaista mielikuvitusta kun olet hankkinut rahallasi juuri ne samat asiat kun 99 miestä sadasta hankkisi.
Jos minuun nyt jotenkin varakkuus miehessä tekisi vaikutuksen niin sen kautta että mies käyttää sitä johonkin joka ei ole samaa kuin kaikilla muillakin.
Jos aktiivisesti pitää leveillä, se antaa mielikuvan alhaisesta älykkyydestä tai siitä, että mies olettaa naisen olevan tyhmä. Tämä on luotaantyöntävää. Jos mies nyt kuitenkin on varakas ja se tulee ilmi jostain pienestä yksityiskohdasta ilman tarkoituksellista esiintuomista, se ei haittaa.
Lyhyt mies ei tee vaikutusta naisiin.
170 cm mies näyttää Mersun ratissa pikkupojalta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos olis varaa korkeakorkoisiin kenkiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää että mies on pitkä oikeista paikoista.
Olisi kauhean kiva saada tuollainen upea mitali mitä te askartelette lasten kanssa. Olen vähän kateellinen AP:lle. Mitä viisikymppinen mies voi tehdä saadakseen sellaisen? Siis mitalin, AP:tä en riesakseni huoli.