Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy

Vierailija
12.04.2024 |

Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä. 

Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!

Kommentit (309)

Vierailija
221/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170 cm mies näyttää Mersun ratissa pikkupojalta.

Paitsi jos laittaa koroketyynyn niin näuttää 200cm pitkältä

Vierailija
222/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kunnon kämppä, auto, vene, moottoripyörä,"

Sinulla ei näköjään ole minkäänlaista mielikuvitusta kun olet hankkinut rahallasi juuri ne samat asiat kun 99 miestä sadasta hankkisi.

Jos minuun nyt jotenkin varakkuus miehessä tekisi vaikutuksen niin sen kautta että mies käyttää sitä johonkin joka ei ole samaa kuin kaikilla muillakin.

Mitäs kun tykkää veneilystä ja mopoilusta? Eikö olis melko feikkiä alkaa vaikka aidelasikeräilijaksi vaikkei vähempää vois kiinnostaa? Ihan vaan et olis ihanan erilainen ja mielenkiintoinen. Ei niin että taidelasissa mitään vikaa olisi, ei vaan ole mun juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies ei tee vaikutusta naisiin.

Minulle riittää että mies on pitkä oikeista paikoista.

Tilinauhasta?

Vierailija
224/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs kun tykkää veneilystä ja mopoilusta? "

Siitä vain, saa tykätä. Minä sanoinkin vain että minuun ei tee vaikutusta se että käyttää rahansa näihin. Joku muu käyttö sitten voisi mahdollisesti tehdä. Mutta ei se ole minulta pois jos ostat vaikka viisi venettä.

Vierailija
225/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilinauhasta?

Eipä sellaisia ole tainnut enää aikoihin fyysisesti olla. Pidän ennemmin konkreettisista asioista.

Vierailija
226/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vain, saa tykätä. Minä sanoinkin vain että minuun ei tee vaikutusta se että käyttää rahansa näihin. Joku muu käyttö sitten voisi mahdollisesti tehdä. Mutta ei se ole minulta pois jos ostat vaikka viisi venettä.

Entä Guccin laukku miehellä? 🙀

Vierailija
227/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä Guccin laukku miehellä? 🙀

Jos se sopii hänen tyyliinsä ja persoonaansa niin ei siinä mitään.

Vierailija
228/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilinauhasta?

Eipä sellaisia ole tainnut enää aikoihin fyysisesti olla. Pidän ennemmin konkreettisista asioista.

Sellaisen saa fyysisenä pyytämällä tai itse tulostamalla

Vierailija
229/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan ne jotka itse on tienanneet rahansa, käyttää sitä näihin yleensä miesten juttuihin". Ne jolla on jo syntyessään ollut kaikki lelut, harrastaa sit myöhemmin mesenaation hommia tai "jotain muuta käyttöä". Ei siis mitään väärää kummassakaan ja yleistystä toki, mutta ehkä vinkkinä targetointiin. 

Vierailija
230/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkuus ja varoilla leveily ovat ihan eri asioita. Jälkimmäisestä en tykkää ollenkaan, ensimmäinen ei haittaa. Eivät köyhät automaattisesti ole sen mielenkiintoisempia ja syvällisempiä ihmisiä kuin rikkaatkaan.

Vierailija
231/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan ne jotka itse on tienanneet rahansa, käyttää sitä näihin yleensä miesten juttuihin". Ne jolla on jo syntyessään ollut kaikki lelut, harrastaa sit myöhemmin mesenaation hommia tai "jotain muuta käyttöä". Ei siis mitään väärää kummassakaan ja yleistystä toki, mutta ehkä vinkkinä targetointiin. 

Onko sillä väliä miten on rahat saanut kasaan?

Tietenkin nämä kultalusikka persiissä syntyneet harvemmin tietää millaista on olla köyhä. Se kun kuulostaa olevan naisia houkutteleva ominaisuus.

Vierailija
232/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilinauhasta?

Sellaisen saa fyysisenä pyytämällä tai itse tulostamalla

Siitä vain tulostelemaan vaikka kuinka pitkänä. Ei vain hetkauta minua. Kuten sanoin, pidän pituudesta ihan muualla.

Vierailija
233/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä väliä miten on rahat saanut kasaan?

Tietenkin nämä kultalusikka persiissä syntyneet harvemmin tietää millaista on olla köyhä. Se kun kuulostaa olevan naisia houkutteleva ominaisu

Tosi noloa olla isin kanssa samassa työpaikassa ja isi ostaa bemarin.

Sä olet  nolo rääpäle, sulle nauraa kaikki.

Vierailija
234/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö pelaamassa golfia ja kaveri hommasi sulle työpaikan.

Koko kaupunki haukkuu sua.

Vierailija
235/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin leveile mutta olen ylpeä uudesta Lexuksesta ja velattomasta rivarikaksiostani. Olen duunariperheestä lähtöisin ja kovalla työllä ja siitä sijoitetulla rahalla ostanut auton ja asunnon ihan 2800€/kk palkalla 👍

M37

Vierailija
236/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nolot rääpäleet on isin kanssa samassa työpaikassa.

Vierailija
237/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies on nolo, vaikka se olisi kuinka rikas.

Vierailija
238/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oman kokemuksen mukaan ne jotka itse on tienanneet rahansa, käyttää sitä näihin yleensä miesten juttuihin"

No varmaan ne jotka ovat tuleet sellaisesta taustasta jossa arvostetaan perinteisiä miehisiä juttuja ja niihin on kasvettu pienestä pitäen. Mutta ei se mikään automaatti ole että jokainen mies haluaa juuri ne autot ja veneet. Miehiä on erilaisia kuten naisiakin.

Eikä tarvitse olle mikään taidemesenaatti. Minuun vetoaa ihan se että ei tee samaa kuin yhdeksän kymmenestä miehestä tekee. Erilaisuus on kiinnostavaa ja rohkeaa maassa jossa erottuminen on usein miehelle sosiaalinen riski.

Vierailija
239/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oman kokemuksen mukaan ne jotka itse on tienanneet rahansa, käyttää sitä näihin yleensä miesten juttuihin"

Miesten juttuja on vain paljon muutakin kuin ne iänikuiset moottoripyörät ja veneet. Esim. oma haaveeni oli aina oma tilava verstas jossa olisi kaikki hienot koneet ja laitteet erilaiseen nikkarointiin. Ja onneksi sen lopulta sain ja vaimokin on ollut ihan tyytyväinen kun olen tehnyt monenlaista uniikkia kalustetta ja muuta kotiin ja mökille.

Vierailija
240/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan ne jotka ovat tuleet sellaisesta taustasta jossa arvostetaan perinteisiä miehisiä juttuja ja niihin on kasvettu pienestä pitäen. Mutta ei se mikään automaatti ole että jokainen mies haluaa juuri ne autot ja veneet. Miehiä on erilaisia kuten naisiakin.

Eikä tarvitse olle mikään taidemesenaatti. Minuun vetoaa ihan se että ei tee samaa kuin yhdeksän kymmenestä miehestä tekee. Erilaisuus on kiinnostavaa ja rohkeaa maassa jossa erottuminen on usein miehelle sosiaalinen riski.

Miksi massasta erottuminen olisi rohkeaa? Minusta se olisi vain tyhmää erottua erottumisen vuoksi. Vaikkapa harrastaisi naisvoimistelua jäkiksen sijaan vaikka itse pitäisi enemmäm jäkiksestä.

Minä itse erotun massasta koska en tee muiden mieleisiä asioita vaan niitä mistä itse pidän.