Miksi joku hankkii lapsen yksin?
Seuraksi?
Koska itse käsitän asian niin, että 2 ihmistä vaikka rakastuu ja ajattelee, että meitä voisi olla vaikka 3, mutta mitä ajattelee ne jotka haluaa lapsen yksin?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hienoa, että aikuinen pärjää ilman toista aikuista.
Lapselle se ei tiettävästi ole.
Joka ikinen nainen hankkii lapsensa loppupeleissä yksin. Miksei jättäisi rasittavan miehen pois kuvioista heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapselle se ei tiettävästi ole.
Itse olen elänyt ilman isää, enkä ole osannut sellaista kaivata. Mulla oli hyvä lapsuus, vaikka meillä ei ollut juuri turvaverkkojakaan. Jos isätön lapsi traumatisoituu, kyllä siinä on takana muutakin, kuin isän puute.
Jos en olisi miestä löytänyt, olisin yrittänyt hankkia lapsen yksin. Mun mielestä on ylimielistä arvostella lapsen yksin hankkivia. Hyvähän se on parisuhteessa lapset saaneena huudella. Kaikki ei ole yhtä onnekkaita, että löytäisivät sopivan puolison, mutta näistä moni on hyviä vanhempia yksin.
Suomalaisten määrä kyllä vähenee vähenemistään, jos halukkaat naiset eivät saa hankkia lasta yksin.
Aina sopivaa kumppania ei vaan löydy ja lastentekoikä on rajallinen.
Naisellehan lapsi on aina yksilöprojekti. Mies voi livetä paikalta koska haluaa, mutta nainen joutuu kantamaan kaiken vastuun.
Mitä se sulle kuuluu?
Rohkea se nainen. Lapsia ei hankita, heidät saadaan.
Jos mies oli niin munaton nössö että huomasi olevan kyvytön ajattelemaan muita kuin itseään ja hylkäsi perheensä? Silloin ei äiti voi muuta kuin olla ainoa vanhempi
Totta kai moni haluaa lapsia, koska haluaa saada lapsia.
Naiivi ajatus että yleensä haluaisi juuri jonkun tietyn kanssa tai ei ollenkaan. Moni vaihtaa siittäjää tai munasolua, jos ykkösvaihtoehto ei suostu.
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen nainen hankkii lapsensa loppupeleissä yksin. Miksei jättäisi rasittavan miehen pois kuvioista heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
Rohkea se nainen. Lapsia ei hankita, heidät saadaan.
Nimenomaan. Olen mies ja tapasin naisen Tinderissä, juttelu meni siihen että selvisi että hän haluaa lapsen, mut meidän välille ei voinutkaan syntyä suhdetta. Tarjouduin auttamaan ja nyt hänellä on lapsi. Hieno äiti, todellakin pärjää yksin lapsen kanssa. Ei kuulu kenellekään muulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin todellisuudessa kukaan nainen ei hanki lasta ilman miestä. Ei kukaan. Vain hyvin katkeroitunut hyvää miestä ilman jäänyt alentuu mielipiteesi tasolle.
Kyllä nykyisin lapsen voi hankkia yksin ihan helposti. Päivähoito hoitaa nykyisin aika suurelta osin lapsen kasvatuksen jos se lapsi sinne päivähoitoon menee. Jos päivähoitoa ei olisi niin silloin yksin lapsen hankkiminen ei olisi kovinkaan järkevää.
Nykyään mies voi vuokrata kohdun ulkomailta. Ihmeellistä miten siitä ei puhuta.
Voimautukoon miehet ja hankkikoon perheen jos haluavat. Kaikilla ei sperma toimi mutta sitten joutuu miettimään siihenkin muita vaihtoehtoja.
Eli ihmiset haluaa lapsen koska ne haluaa lapsen?
Onhan se taipumus tietty perinnöllistäkin ja biologinen kellokin varmaan ihan totta ja siitä voi tulla se halukin jota ei ehkä osaa edes selittää.
Sulla ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa?