Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy

Vierailija
12.04.2024 |

Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä. 

Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!

Kommentit (309)

Vierailija
281/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa on lähinnä se, että pohdit onko tuo outoa. Tuntuu, että olet sisäistänyt palstaulien naisvihamielisen narratiivin liian hyvin, jos epäilet normaalin käytöksen olevan outoa.

Vai onko oikeasti lähipiirisi muka täynnä naisia joita kiinnostaa pelkästään miehen varallisuus?%

Yli 90% naisista on erityisen kiinnostunut miehen varallisuudesta, se on ollut yleisesti aina tiedetty. Toki juhlapuheissa väitetään päinvastaista, mutta käyttänössä pankkitilin saldo näyttelee erittäin suurta osaa.

Vierailija
282/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yli 90% naisista on erityisen kiinnostunut miehen varallisuudesta, se on ollut yleisesti aina tiedetty. "

Silloin kun minä ja kaverini aikanaan nuorina opiskelijoina miehiimme tutustuimme niin kaikki oltiin köyhiä kuin kirkorotat, niin miehet kuin naisetkin. Sen jälkeen yhdestä miehestä on tullut miljonääri, parista varsin varakkaita ja suurin osa ihan taviksia mutta ok toimeen tulevia. Mistään ei olisi voinut etukäteen päätellä kenestä tuli mitäkin.

Mutta silti kelpasivat aikaan kaikille oikein hyvin ja vieläkin ollaan kaikki samojen miesten kanssa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa on lähinnä se, että pohdit onko tuo outoa. Tuntuu, että olet sisäistänyt palstaulien naisvihamielisen narratiivin liian hyvin, jos epäilet normaalin käytöksen olevan outoa.

Vai onko oikeasti lähipiirisi muka täynnä naisia joita kiinnostaa pelkästään miehen varallisuus?%

Yli 90% naisista on erityisen kiinnostunut miehen varallisuudesta, se on ollut yleisesti aina tiedetty. Toki juhlapuheissa väitetään päinvastaista, mutta käyttänössä pankkitilin saldo näyttelee erittäin suurta osaa.

Missä niitä kovin varakkaita parikymppisiä miehiä oikein on kun suuri osa kuitenkin pariutuu jo paljon ennen kuin kukaan normaali ihminen on huomattavia omaisuuksia saanut kasaan.

Vierailija
284/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yli 90% naisista "

Täysin hatusta vedetyt tilastot eivät varsinaisesti vakuuta mielipiteidesi oikeellisuudesta.

Vierailija
285/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuun kiva kämppä ja auto jossain määrin tekee vaikutuksen, tarkoittaa että miehellä on elämänhallinta kunnossa. Mutta se, että niillä erikseen leveillään on taas turn off.

Vierailija
286/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyselee minulta kuka minut perii koska olen homomies ja minulla on rahaa......heitä huolestuttaa ettei ne rahat mene väärään paikkaan....he haluavat osansa. Ja alleviivaan OLEN HOMO MIES....ja naiset haluavat rahani.

Vierailija
287/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyselee minulta kuka minut perii koska olen homomies ja minulla on rahaa......heitä huolestuttaa ettei ne rahat mene väärään paikkaan....he haluavat osansa. Ja alleviivaan OLEN HOMO MIES....ja naiset haluavat rahani.

Vain sinun mielikuvituksessasi reppana.

Vierailija
288/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtilisin moisesta? Olen todella pettynyt naisten raadollisuuteen ja ahneuteen mutta paljastivat todellisen luoteensa rehellisesti.

Vierailija
289/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä sanoa että omistan uudehkon auton, omakotitalon ja tilillä on rahaa vai onko se leveilyä?

Olen ollut aiemmin elämässä niin köyhä, lomautettu kuin kotiviinin tekijäkin, myös nuudelit ainoana ruokana ovat tulleet tutuiksi. Olen myös kuunnellut festareita naisystävän parvekkeelta koska emme halunneet maksaa kalliita lippuja vähistä varoista.

Mulle on ihan sama pidätkö minusta sillä en ole iskemässä ketään.

Sama

Olin köyhä kuin kirkonrotta 35 vuotiaaksi asti.

Nyt omaisuutta , matkoja

Olen nainen, en omista autoa, koska en tarvitse..

MUTTA

en alkaisi seurustelemaan ikäiseni köyhän  kanssa.

MINÄ MENISIN FESTAREILLE,

en ala elättää keski-ikäistä miestä.

MINÄ JUON SHAMPPANJAA..

en osta sitä elättimiehelle.

Vierailija
290/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyelle miehelle sopii pikkuinen Fiat Punto 🚗

Ja jos on tarpeeksi munaa kuten miehelläni (193cm) niin ajaa lomat Fiat Pandalla:) Ei tarvitse "p:n" jatketta

Entä jos omistaa 194cm munan ja ajaa mersulla?

Tyhmiä on ne jotka luulee auton merkin vaikuttava omistajan tai kuskin fyysisiin ominaisuuksiin. 

Vai luuletko että miehes munasta tippuu puolet pois jos ostaakin fiatin tilalle skodan?

Skoda on hyvä auto, minulla oli 4v. 

Vierailija
291/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran tällasen leveilijän. Nauroin ja sanoin, että mun on mentävä duuniin!

Vierailija
292/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran tällasen leveilijän. Nauroin ja sanoin, että mun on mentävä duuniin!

Mäki tapasin leveilijän. En päässy sen ohi kaupan kapealla käytävällä.

Vierailija
293/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tykkää varallisuudella leveilystä, mutta ne kyllä ne silti ennemmin hienoon omakotitaloon tulee asumaan hyvälle sijainnille kuin johonkin pieneen kerrostaloläävään. Ja ennemmin matkustaa uudessa autossa mukavasti kuin jossain rämisevässä koslassa jossa ei ole ilmastointia, joka on turvallisuusriski. Sekään tuskin haittaa että on varaa syödä hyvää ruokaa eikä aina nuudeleita ja yksityisellä lääkärillä voi käydä tarvittaessa. En ole myöskään tavannut naista joka harmittelisi että on varaa matkustella ulkomaille.

Mutta joo, kyllähän täältä voi irtopisteet käydä keräämässä sanomalla ettei varallisuudella ole väliä.

1. Asun kerrostaloasunnossa (en tosin läävässä) enkä halua asua omakotitalossa, olisi sijainti kuinka hyvä tahansa. Tykkään asua yksin ja kynnys muuttaa kenenkään kanssa yhteen on korkea.

2. Auton on toki hyvä olla turvallinen ja ilmastointikin on kiva ominaisuus. Sellaisia saa kuitenkin edullisesti. Omaa autoa ei ole, koska en tarvitse.

3. Syön hyvää ruokaa, ja tänään tein lounaaksi nuudeliwokkia sobanuudeleista, kasviksista ja tofusta. 

4. Lääkärikäyntejä ei tule edes vuosittain ja onnekseni olen työterveyshuollon piirissä. Mahdolliset yksityislääkärikäynnit maksan itse.

5. Ulkomaanmatkani maksan itse. Tosin matkustan harvoin ja lentokoneella en matkusta lainkaan.

Vierailija
294/309 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yli 90% naisista on erityisen kiinnostunut miehen varallisuudesta, se on ollut yleisesti aina tiedetty. "

Silloin kun minä ja kaverini aikanaan nuorina opiskelijoina miehiimme tutustuimme niin kaikki oltiin köyhiä kuin kirkorotat, niin miehet kuin naisetkin. Sen jälkeen yhdestä miehestä on tullut miljonääri, parista varsin varakkaita ja suurin osa ihan taviksia mutta ok toimeen tulevia. Mistään ei olisi voinut etukäteen päätellä kenestä tuli mitäkin.

Mutta silti kelpasivat aikaan kaikille oikein hyvin ja vieläkin ollaan kaikki samojen miesten kanssa yhdessä.

Oot siis tavis??

V.ituttaa.ko et joku sai miljonäärin??????

Vierailija
295/309 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomessa ei edes ole rikkaita, jokaisella normaalilla ihmisellä on omakotitalo ja kesämökki, onpa saavutus

Kyllä Suomessa on rikkaita. Kansainvälinen määritelmä rikkaalle on $30M muuta varallisuutta pääasiallisen kodin lisäksi (UNHWI). Noita löytyy kyllä enemmän kuin uskot; tunnen monta.

Vierailija
296/309 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikkea omistamista tunnutaan pitävän pahana ja ihmisten pitäisi elää köyhinä mutta niin vapaina kapitalismin kahleista."

Omistamisessa ei ole mitään pahaa vaan siinä asenteessa että kun minä omistan jotain niin se tekee minusta myös ihmisenä jotenkin paremman.

Minäkin omistan kaikenlaista jota en olisi nuorena ikinä kuvitellut omistavani mutta se ei todellakaan ole se asia joka määrittää minua ihmisenä tai mitä haluaisin tulevan muille ensimmäisenä mieleen kun ajattelevat minua.

Ihminen joka leveilee rahoillaan haluaa että ihmiset näkevät hänet ennen kaikkea varakkaana, eivät sinä ihmisenä joka hän pohjimmiltaan on. Hän itse asiassa ajattelee että ei riitä omana itsenään vaan hänen pitää olla varakas jotta olisi jotain.

En itse koe olevani muita parempi vaan samalla tasolla. Toisten mielestä tunnun olevan alemman tason ihminen koska en

Ei kannatakkaan, jos se on joku puurunkoinen okt Espoossa. Helsingin keskustassa on suomen kovimmat neliöhinnat. Nyt on kerrostaloasunto myynnissä, jossa hintapyyntö noin 11M€, 30K€/m2.

Vierailija
297/309 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole outo. Ei tee omaisuus tai velkarahalla hankittu sellainen minunkaan vaikutusta. Olen aina enemmän arvostanut puolisokandidaatissa sitä sisintä, hyviä käytöstapoja ja hyvää seksiä, kuin elämäntavalla leveilemistä. (Ja kyllä, tietyt maskuliiniset fyysiset seikat on vedonneet minuun, se on kai sitä biologiaa). Mutta pitää jakaa samat arvot. 

Sitä paitsi aina voi sattua jotain, ja silloin on tärkeämpää kuka sun vierelläsi seisoo kuin että onko autotallissa Porche tai kokonainen autokauppa, jota se puoliso hinkkaa ja kiillottaa ettei vaan ruostu. Kas kun sinä vanhenet etkä voi vältellä ryppyjä ja puoliso siinä rinnalla vanhenee myös ja toivottavasti pysyy rinnallasi, vaikka et enää näytä ihan kedon kukkaselta vaan ruostetta tulee. 

Puolisoni on normiverkkareissa kulkeva lippalakkityyppi, ja yhdessä tässä on menty 27 vuotta, perustettu perhe ja hommattu ne ulkoisetkin puitteet (ja yhdessä mietitty että mihin on oi

Muualla asuva lapseni totesi häntä lentokentälle viedessäni, että rakkauta on se, että joku tarjoutuu kuskaamaan pyytämättä kentälle ja hakea sieltä. Ajoin samana päivänä kaksi muualla asuvaa lastani erikseen kentälle, kun koneet lähtivät sen verran eri aikaan.

Vierailija
298/309 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varallisuudella leveileminen tuntuu oudolta, kun samaan aikaan monet miehet pitävät kynsin hampain kiinni omista rahoistaan, eivätkä ole valmiita käyttämään niitä perheensä hyväksi.

Minkälainen mies leveilee omaisuudellaan? Epätoivoinen? Sellainen, joka viimeisenä oljenkortenaan toivoo, että edes joku gold digger tarttuisi syöttiin?

Olen aina miehenä elättänyt perheeni. Puolisoni on ollut kotona kolmen lapsen kanssa. Minun rahani ovat olleet hänen. Mielestäni tämä on ihan normaalia.

Vierailija
299/309 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti deittivinkeistä 😊

Jatkossa kerron naisille että olen työtön haaveilija jolla ei ole mitään omaisuutta, ruuankin hankin kauppojen roskiksista. Saan kaikki sympatiapisteet ja samalla kyydit naisen (omistamassa) makkarissa. 

Kalliossa varmaan näin. Espoossa ei ehkä toimisi.

Älähän sano! Espoolaiselle porvarisnaiselle voi kuule olla elämys ja vaihtelua niihin tylsiin insinööri- ja ekonomimiehiin. Vähänkin sellainen keski-ikäistynyt espoolainen porvarisnainen, mutta jolla on nuoruudesta sellaista taiteellista taustaa, saatta hypätä tuollaisen miehen matkaan, että on edes kertomista sitten  Espoossa seuraavan kerran Cellon viinibaarissa, millaiseen mieheen törmäsi.

On kyllä elämä aika kauheaa jos pitää mennä Celloon viinibaariin. Mielummin kävelen täältä Eirasta BasBas Kulmaan.

Vierailija
300/309 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti deittivinkeistä 😊

Jatkossa kerron naisille että olen työtön haaveilija jolla ei ole mitään omaisuutta, ruuankin hankin kauppojen roskiksista. Saan kaikki sympatiapisteet ja samalla kyydit naisen (omistamassa) makkarissa. 

Kalliossa varmaan näin. Espoossa ei ehkä toimisi.

Kyllä minä täältä Westendistä Kallioon pääsen helposti.

Mutta miksi ihmeessä haluaisit, kun kerran olet päässyt Kalliosta pois?

Koska Westend on Espoossa.