En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy
Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä.
Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!
Kommentit (309)
Outoa on lähinnä se, että pohdit onko tuo outoa. Tuntuu, että olet sisäistänyt palstaulien naisvihamielisen narratiivin liian hyvin, jos epäilet normaalin käytöksen olevan outoa.
Vai onko oikeasti lähipiirisi muka täynnä naisia joita kiinnostaa pelkästään miehen varallisuus?
Tollasia me kauheat suomiakat ollaan, rahalla ei saa ostettua vaan pitää olla ominaisuuksia, mitä varallisuus ei tuo.
Muinoin viikinkikungaskaan ei ollut kovinkaan arvostettu, ellei onnistunut vaikeimmassa valloittamisessa: suomalaisen naisen saamista vaimoksi.
Rahoilla leveilevän pellen kanssa en kyllä seurustelisi. Varakkaampikin voi elää hillittyä elämää, voi panostaa laatuun, muttei tee siitä numeroa.
Kenen nimissä se auto on? pankin nimissä? entäpä se hieno talo? Onko kiinnitetty pankille? sekin voi olla mahdollista. Höylääkö korttia visan puolelle? kaikki on mahdollista.
Kyllä ne rahat aikanaan loppuu.
Hommaa lapsi tai pari niin suhteesi rahaan muuttuu.
Saanko minä sanoa että omistan uudehkon auton, omakotitalon ja tilillä on rahaa vai onko se leveilyä?
Olen ollut aiemmin elämässä niin köyhä, lomautettu kuin kotiviinin tekijäkin, myös nuudelit ainoana ruokana ovat tulleet tutuiksi. Olen myös kuunnellut festareita naisystävän parvekkeelta koska emme halunneet maksaa kalliita lippuja vähistä varoista.
Mulle on ihan sama pidätkö minusta sillä en ole iskemässä ketään.
Et ole niin kuin muut tytöt. Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.
Keneen tuollainen käytös tekee vaikutuksen? Kaikkiin muihin naisiin?
"Saanko minä sanoa että omistan uudehkon auton, omakotitalon ja tilillä on rahaa vai onko se leveilyä?"
Riippuu ihan siitä että koetko erikseen tarvetta tuoda nuo esiin silloin kun asiasta ei ole muuten puhetta vai tulevatko nuo vain ilmi muun keskustelun lomassa luontevasti ilman että teet asiasta suurta numeroa.
Et ole outo, vaan samanlainen kuin 90 % naisista. Tuo on jokin miesten keksimä juttu, että nainen valloitetaan rahalla ja hienolla autolla. Se pätee kyllä joihinkin naisiin, mutta vain pieneen osaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ei leveile vaan yksinkertaisesti nauttii työnsä hedelmistä? Vai oletko vain ideologian takia varallisuutta vastaan?
Siitä vaan, ei kukaan kiellä. Ei omaisuus minuunkasn tee vaikutusta, arvostan muita asioita ihmisessä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kenen nimissä se auto on? pankin nimissä? entäpä se hieno talo? Onko kiinnitetty pankille? sekin voi olla mahdollista. Höylääkö korttia visan puolelle? kaikki on mahdollista.
Kyllä ne rahat aikanaan loppuu.
Tuokin on käänteistä leveilyä. Paheksumalla ihmisiä joilla varallisuus on hankittu lainarahalla annat samalla ymmärtää olevasi itse parempi kun sinä olet ihan säästänyt ja saanut ostettua asioita ilman lainaa.
Onpa tullut vastaan noita rahalla ja statuksella leveilijöitä ja namedroppailijoita. He tuntuvat viihtyvän kanssani, koska osaan kuunnella kiinnostuneen oloisena ja nauraa oikeissa paikoissa. Joo, ei seksiä läheisempää tuttavuutta kannata näiden kanssa tehdä.
Et ole outo. Lapsellista tuollainen esittäminen, teinien hommaa.
Asemalla, tavaroilla ja rahoilla brassailu ei ole koskaan tehnyt vaikutusta. Pikemminkin olen heti karvat pystyssä jos viitteitä noihin ilmenee ihmisessä! Tulee mieleen vain että ihminen yrittää ostaa hyväksyntää ja arvostusta tuomalla "saavutuksia" esiin.
Kun on ollut köyhä on oppinut arvostamaan toimeentulon lisäksi myös ihmistä itseään lompakkoon katsomatta. Nyt olemme hyvätuloisia mutta se ei kuulu muille. Kaikki meidän perheessä ja ystäväpiirissä tiedämme toistemme talot ja autot, ei niissä ole mitää ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Keneen tuollainen käytös tekee vaikutuksen? Kaikkiin muihin naisiin?
Ei ole tarkoitus tehdä mitään vaikutusta keneenkään. T. Toinen samanlainen Ps. Eikä ole ideologian tai minkään aatteen kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole outo, vaan samanlainen kuin 90 % naisista. Tuo on jokin miesten keksimä juttu, että nainen valloitetaan rahalla ja hienolla autolla. Se pätee kyllä joihinkin naisiin, mutta vain pieneen osaan.
Sanoisin, että se pätee siihen pieneen pinnalliseen osaan. Ja rahalla leveilevät miehetkin on sitä samaa pinnallista porukkaa.
-m
En sano sitä leveilyksi vaan elintasoksi. Omassa tuttavapiirissä kaikilla on kalliimpi auto ja suht hienot omakotitalot. Olemme ikäluokkaa 50 plus joten kaikki ne autot ja talot on myös maksettu jo.
Voi olla myös että kun on tällainen nuoruuden elämänvaihe ja ensirakkauksia, niin asioilla on tapana tuntua erilaiselta kuin aikuisena, ehkä jo elämän hieman kovettamana ja kyynistämänä. Ei se välttämättä mitenkään rahaan liity.
Entä jos mies ei leveile vaan yksinkertaisesti nauttii työnsä hedelmistä? Vai oletko vain ideologian takia varallisuutta vastaan?