Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaustoimet pakottivat yksinhuoltajaperheen muuttamaan

Vierailija
11.04.2024 |

Asumistukileikkaukset pakottivat Natalia Kibroevan ja tämän pojan muuttamaan.

"Leikkausten myötä jouduin etsimään meille pienemmän ja edullisemman asunnon, sanoo helsinkiläinen Natalia Kibroeva.

Syy muutolle on yli 200 euron lovi

Nyt äiti joutuu nukkumaan olohuoneessa.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010344652.html

Kommentit (354)

Vierailija
1/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jotenkin niin kyllästynyt tähän yksinhuoltajien mankumiseen. Se on kyllä kumma, ettei vanhemmat itse maksa kulujaan - erotessaankin. Aina pitäisi olla yhteiskunnan kukkarolla. Hoitakaa parit asianne niin, että tulette toimeen siellä saman katon alla tai jos ei se onnistu, niin sitten huolehditte asumisenne niin, että maksatte sen itse. Vaikka niin, että on ihan pieni kämppä, missä vanhemmat vaihtelee, niin että lapsi saa asua siinä isommassa asunnossa. 

Ei ehkä kaikkein kivointa vanhemmille, mutta lapselle on ja jos ei muuhun ole muutenkaan varaa, niin ei ole. 

Ihmisten on aika ottaa vastuu valinnoistaan, niin parisuhteistaan kun muksujenkin hoidosta. 

Vierailija
2/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan asuttiin ahtaasti , ollaan menossa takaisin muinaisuuteen kun säästetään rahaa ja ilmastoa.Kivikausi häämöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet ei muista wanhoja kunnon sota-aikoja. 👴🏻

Vierailija
4/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä itsekin nukuin olohuoneessa vuosikausia, että lapset saivat omat huoneet. 👍

Vierailija
5/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jotenkin niin kyllästynyt tähän yksinhuoltajien mankumiseen. Se on kyllä kumma, ettei vanhemmat itse maksa kulujaan - erotessaankin. Aina pitäisi olla yhteiskunnan kukkarolla. Hoitakaa parit asianne niin, että tulette toimeen siellä saman katon alla tai jos ei se onnistu, niin sitten huolehditte asumisenne niin, että maksatte sen itse. Vaikka niin, että on ihan pieni kämppä, missä vanhemmat vaihtelee, niin että lapsi saa asua siinä isommassa asunnossa. 

Ei ehkä kaikkein kivointa vanhemmille, mutta lapselle on ja jos ei muuhun ole muutenkaan varaa, niin ei ole. 

Ihmisten on aika ottaa vastuu valinnoistaan, niin parisuhteistaan kun muksujenkin hoidosta. 

Hölmö, yksinhuoltajat on juurikin ottaneet vastuun YKSIN. Kun toinen vanhempi huitelee menemään omissa jutuissaan.

Vierailija
6/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä itsekin nukuin olohuoneessa vuosikausia, että lapset saivat omat huoneet. 👍

Meillä lapsena oli huone jaettu kirjahyllyllä.

Vierailija
7/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu muutetaan muutetaan. Muistetaan vain tulevaisuudessa mistä se johtuu ja kenen takia tämä ruljanssi tehdään.

Vierailija
8/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistä ei vain voi asua kolmiossa yhteiskunnan piikkiin. Väärin mennyt alusta asti. 

Olkkarissa olen nukkunut vuosikaudet, että lapset on saaneet huoneet. 

Vierailija
9/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakämppiä on monissa Euroopan kaupungeissa, myös aikuisille ja opintonsa päättäneille työssä kävijöille.

Siohen taidetaan olla menossa.

Vierailija
10/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tarkoitus että jos rahaa ei ole niin muuttaa halvempaan asuntoon.

Vierailija
11/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän Suomessa tekee? Parempi että muuttaa takaisin omaan maahansa, siellä on varmasti halvempaakin ja isommat huoneet joihin voi majoittua.

Vierailija
12/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun nyt jo olohuoneessa, jotta lapset saivat omat huoneet. Silti nykyinen asuntoni, noin 70m kolmio on liian kallis kelan sääntöjen mukaan. Kunnassani hyväksytyksi asumismenoiksi katsotulla summalla saa tänä päivänä vain 40m yksiöitä. Voin vain kuvitella miltä tuntuisi asua kolmen 12v-8v:n kanssa 40 neliöisessä komerossa. Sitä painajaista odotellessa

Vierailija
13/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ny perkelettä kun omat rahat riittää just ja just laskuihin ja halpaan ruokaan niin nää loisijat valittaa kun meidän verorahoilla joutuu asuun pienessä asunnossa! Menkää mettään asumaan!

Vierailija
14/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki leikkaukset yksinhuoltajille tekee hyvää suomelle ja kannustaa hoitamaan parisuhdetta hedonismin sijaan.

Vierailija
15/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ny perkelettä kun omat rahat riittää just ja just laskuihin ja halpaan ruokaan niin nää loisijat valittaa kun meidän verorahoilla joutuu asuun pienessä asunnossa! Menkää mettään asumaan!

En mene! Mulla on kiva kaksio ja tänään mennään pihviravintolaan syömään puolison kanssa. Mene töihin luuseri! 

Niinhän te meille rääytte.

Työtön

Vierailija
16/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän ne oikeistolobbarit haluaa. Suomalaiset pois asunnoista että ulkeille saadaan isommat asunnot. Siipiläorpohan niitä toi 35000 kpl Suomeen ja lisää tulossa.

Vierailija
17/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli ihan normi, että yh-äiti lapsineen asui kaksiossa.

Vierailija
18/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalia on rakentanut tämän yhteiskunnan!

Vierailija
19/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta jäi kertomatta, että jutun yh on kokopäivätöissä. Palkka on liian pieni. 

Vierailija
20/354 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olkkariin ja makkariin ja sun sänky suoraan keittiöön, niin tiedät paikkasi elon tiellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan