65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja eläkeläistalouksissa on jo lähes puolet koko maan varallisuudesta
"65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja ylipäätään eläkeläistalouksissa on nyt jo lähes puolet koko maan varallisuudesta. Yksinkertaisesti epäreilu ajatus, että juuri eläkeläiset olisivat kategorisesti sopeutustoimien ulkopuolella"
Kommentit (2622)
Kirjoittaa hönö juttuja. Just siksi olet työkyvyttömyyseläkkeellä päästäsi.
Sulla menee pieleen noi mun työpaikat + kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan päästään normaali mies tollasia kirjoittaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on. Varallisuus on keskittynyt tuonne ikäryhmään, talot, mökit, rannat, metsät...
Niin, kun on ollut aikaa kerryttää. Mutta ihmisten varallisuuteen on vähän paha puuttua "leikkausmentaliteetilla". Valtio voi leikata vaan siitä ilmaisesta rahasta, mitä jakelee, ei käydä ihmisten yksityisomaisuuteen käsiksi.
Tai jos käy, emme enää elä demokratiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan päästään normaali mies tollasia kirjoittaisikaan.
Siksi se ei ole saanut työpaikkaa eikä naista.
Juu. Pitäisi saada omaisuudet kiertoon. En ymmärrä esim. Että 2 akateemista appivanhempaani jäänneet aikanaan eläkkeelle 60 vuotiaana, molemmat saavat eläkettä noin 3500 e kk ja omistavat 3 asuntoa (yhteensä noin 300 M2 lämmitettyä , osittain tyhjää tilaa) ja säästötileillä molemmilla noin 50 000 euroa..... Nyt ikää heillä yli 80 v. Miksi heille maksetaan tuollaista eläkettä? Kuluttavat eläkkeensä ulkomaan matkoihin, eli se eläketulo ei edes kasvata kulutuksessa Suomen kansantaloutta. Itsekkäitä ovat lisäksi, eivät ole tukeneet lapsia eikä lapsenlapsia.
Asunnot ja pääoma kiertoon lainsäädännöllä nyt.
Purra on oikeassa.
Eläkkeitä pitää leikata.
Vihreätkin voisi ottaa kantaa. Ilmastonmuutos kiihtyy, kun eläkeläiset ylikuluttavat, lentelevät, pitävät lämmitystä asunnossaan ja asuntoja ei saada kiertoon lapsiperheille.
Vierailija kirjoitti:
Taliaivo 🤣🤡😂
onko hiki?
Tosta nettivainoajasta on tehty ilmoitus. Kestää jonkun aikaa ennenkuin sen saa niuvanniemeen. Siellä saa jorista hönö juttujaan.
Savolainen hölmö ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taliaivo 🤣🤡😂
onko hiki?
Onko Hönö oikeasti Kuopiosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä työtön tradenomi Hönö Tiainen PORISTA en pääse eläkkeelle! olen pian 50v!
Millä palstalla olet tänään ahkeroinut.
Sun kaltaisten takia ei kannata kertoa oikeaa ikää eikä kaupunkia, missä asuu ja onneksi en niin tehnyt.
Täällä on kaikenlaisia päästään sairaita ihmisten vainoajia, olleet koulukiusaajia aikanaan.
Kelassa ei enää kerrota asiakkaille päätöksen tehneen virkailijan nimeä, just noiden päästään sairaiden takia.
Satasairaalassa PORISSA ovat ottaneet huvittuneina vastaan trade Hönö Tiaisen työkokeilukokemukset osastosihteerin apulaisena 🤣
Lääkäri varasti Hönöltä läppärin 🤣🤡😂
trade Hönö Tiainen sairaanhoitajan sinisessä puvussa työkokeilussa PORIN SATASAIRAALASSA, luulivat muka opiskelijaksi 😂🤡🤣
Tekee työpaikoille melkoista mainehaittaa toi hönö kirjoittelija.
Onneksi ne on sen ip:stä.
Nyt satasairaalassa miettivät kuka. Voi saada väärä tradenomi arvostelut.
Esimerkkieläkeläinen, eläke 3000 e kk, uusi auto 30 000 e, yksinasuva, okt 130 M2.
Eikö olisi varaa leikata? Eläkkeelle jäännyt nuorena nykymittapuun valossa.
Ja tämä eläkeläinen todella uskoo, että on itse ansainnut eläkkeensä. Että pännii. Toistelee sitä jatkuvasti, miten on maksanut eläkkeensä itse.
Purra hyvä, leikatkaa tältä!
Ja joku kohtuus eläkeläisten asumiseen myös. Tuo pärjäisi Max 55 M2 alunnossa ihan hyvin!
PORILAISELLA trade Hönö Tiaiselle tehtiin Supon selvitys ennen Digi- ja väestövirastoon palkkatuella palkkaamista
tulos "vaaraton idiootti"
seurannassa yhä, koska Putininille hyödyllinen idiootti
🤣🤡😂
Vierailija kirjoitti:
Nyt satasairaalassa miettivät kuka. Voi saada väärä tradenomi arvostelut.
Ehkä se oli työkokeilussa Terveystalossa?
Valtion virastoissa ei ole porukkaa palkkatuella.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
höpöhpö taas! Pienellä palkalla ja pätkätöillä ei kunnon eläkettä saa.
Laitoin jo saksi-lautanaiselle postia! *****U!
Nyt et ymmärrä. Boomerit mitää pätkätöitä tai pientä palkkaa ikinä nähneetkään.
Hönön työkokeilusta PORIN SATASAIRAALAN osastolla on jo aikaa useita vuosia, mutta yhä Hönö muistelee "lämmöllä" hönöstelyään. "Luulivat opiskelijaksi" eli mielestään sulautui joukkoon 😂🤡🤣 kunnes totuus selvisi 🤣🤡😂
Trade on ollut hyllyttämässä tavaroita kaupassa työkokeilussa.
Digi- ja väestövirastossa PORISSA palkkatuella Hönö teki kaikki työt, vakiväki vain laiskoitteli ja saikutti 😂🤡🤣