Sain tänään potkut :(
Potkut tänään, savustusta oli jatkunut tätä ennen jokunen kuukausi.
Mitä tästä eteenpäin?
Vertaistukea, kiitos
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Lähtiessä kirjolohi toimiston vessan wc-istuimen säiliöön ja kusipelti postilaatikkoon. Sen jälkeen hommat on sujut.
Mulla kävi se säkä, että järjestivät hallituksen kokouksen just sille paikkakunnalle, jossa jouduin vielä sen puol vuotta raatamaan potkujen jälkeen. Saivat vähän maustettua kahvia.
Eipä ap tohdi kertoa potkujen syystä. Tuskin ne perusteetta pihalle laittoivat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli potkujen syy?
Kiinnostelisi myös tuo syy.
Kaveri sai potkut, mutta hänelle maksettiin myös vuoden palkat potkujen yhteydessä. Oli kotona vuoden päivät harrastellen kaikkea ja sitten sai uuden työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, teemme tänä vuonna 200.000 lisää työtöntä ja samanverran asunnottomia.
-Purra-
Ja jos Purra ei tee niin AY-mafia tekee. 2 miljardia kansantaloudellista tappiota nyt päättyneistä lakoista, "paskat siitä" toivoo Jarkko. (omat tulot 240000)
Vierailija kirjoitti:
Olisko sopimaton työnantajan imagolle?
Onneksi nyt on työvoimapula, niin on helppo löytää uusi työpaikka. Tai jos saat ansiosidonnaista, niin kiva lomailla pari kuukautta hyvällä korvauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sai varmaan potkut kun ei ole mu*kku kuten työnantajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sai varmaan potkut kun ei ole mu*kku kuten työnantajansa.
Työnantajan täytyy ajatella myös muita heillä olevia työtä tekeviä. Jos yksi vaarantaa imagon ja tulot niin pakkohan silloin on irtisanoa.
Ihminen joka on saanut potkut, ei kirjoittele palstalle.
L O L, 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ap, millaista savustusta on ollut muutama kuukausi?
Joko se irtisanomisten helpottaminen alkoi...
Edelleen kaipaillaan syytä potkuille. Koska vastausta ei tule, johtipäätös on että syy lienee aloittajassa itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka on saanut potkut, ei kirjoittele palstalle.
L O L, 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Paitsi jos työ media-alalla.
Ei sitä potkujen syytä koskaan saa selville, oli sitten vika itsessä tai muissa, kannattaa yrittää vain eteenpäin.
Minäkin pelkään että näin käy minulle ja olen koko ajan paineissa. Tunnen sitä savustusta ja kiusaamista mutta en ole varma mikä on asian laita. Alan vähän sekoilla jo. Olen saanut potkut menneisyydessä 2 kertaa, koeajan viimeisenä päivänä tekaistu syy, toisen kerran työkaverit savustivat ulos syynä oli rasismi halusivat tuttunsa saavan minun paikan. Sain puolen vuoden palkan muistaakseni lakimiesten kautta.
Yritä jaksaa ja yritä olla pitkittämättä työtöntä kautta. Ihan mitä vaan työtä kannattaa ottaa melkeinpä ja samalla etsiä parempia töitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli potkujen syy?
Työntekijöille ei riittänyt työtä tarpeeksi, potkittiin uusin (yllätys)
Ei ap uskalla sanoa miksi sai potkut. Syyllinen löytyy siis kun ap katsoo peiliin.
Miksi ap sait potkut?