Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun salilla käy selvästi anorektikko jota tekee pahaa katsoa

Vierailija
07.04.2024 |

Ei sillä että edes katson. Yleensä olen salilla huppu päässä ja aivan omissa oloissa, lisäksi treenaan lyhyen treenin enkä ehdi ikäänkuin ketään tuijottamaan mutta tää tapaus vaan pistää silmään koska olen itsekin työskennellyt nuorena kuntosalilla ja meillä oli kyllä ohjeistus puuttua siihen, jos salilla kävi joku jolla oli selvästi epäterve tapa rääkätä itseään meidän salilla. Tuntuu että maailma on kovasti muuttunut niiltä ajoilta, et tyyliin ihmiset on niin tietoisia  itsemäärämisoikeuksistaan tms niin saako kukaan tämmöseen edes enää puuttua? Tämän tytön rasva% on varmaan 4. Ja se meno on kuin pakkomielteistä kokaiinipäissä olevaa kidutusta keholle. 

Kommentit (170)

Vierailija
61/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huolestuttaa enemmän ne valtavat ihmiset jotka surutta syövät esim pizzaraxissa valtavia määriä. Valtavaa!

Vierailija
62/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ap:lle kuuluu, jos joku haluaa olla laiha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorexia Nervosa on erittäin vakava ja vaikeahoitoinen mielenterveyshäiriö, joka johtaa hoitamattomana kuolemaan.

Ihmisiä ei voi noin vaan pelastaa, mutta ihmettelen eikö kuntosalin henkilökunta ihan oikeasti puutu tuohon?

Vierailija
64/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

omapahan on terveytensä

Mukava ja empaattinen ihminen tässäkin 😳

Niin? Jokainen kantaa kilonsa itse

Vierailija
65/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anorexia Nervosa on erittäin vakava ja vaikeahoitoinen mielenterveyshäiriö, joka johtaa hoitamattomana kuolemaan.

Ihmisiä ei voi noin vaan pelastaa, mutta ihmettelen eikö kuntosalin henkilökunta ihan oikeasti puutu tuohon?

Tiedän tapauksia jossa ainakin hienovaraisesti yritetään ottaa asia puheeksi henkilön kanssa. Nykypäivänä - onneksi - näin.

Vierailija
66/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun salilla myös nainen joka tuntitolkulla pakonomaisesti kävelee juoksumatolla. Ihan luuranko :(

Mielenkiintoista huomata miten yksimielisesti naiset peukuttavat, kun jotain naista nimitellään luurangoksi.

Vierailija
67/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuollaisista voi tehdä huoli-ilmoituksen sosiaalityöntekijälle?

Vierailija
68/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lainausmerkeissä huolestuneilta tädeiltä kuulla liiankin monta kertaa olevani anorektinen. Voisitteko ystävällisesti jättää laihat rauhaan? Kehopositiivisuus koskee meitäkin!

Vierailija
69/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus yliopistolla opettaja, joka oli selvästi todella pahasti anorektinen. BMI varmaan 15. Aivan järkyttävän näköinen ja kun hän avasi suunsa niin oli aina hämmentävää kun kuulosti normaalilta, kun ulkonäkö oli sellainen että olisi odottanut korkeintaan kuiskausta. Mukava ihminen kyllä, mutta niin selvästi sairas että pahaa teki. Yleensä niin laihoja näkee sairaalassa kuolinvuoteellaan, ei yliopiston luentosalissa opettamassa.

Sen bmi oli varmaan vielä vähemmän. Mulla on ollut tuo bmi 15 enkä ollut sairaan näköinen.

Vierailija
70/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin varmaan pidetään anorektikkona mutta ihan sama. Painan 47 pituus 170. Syön ihan mitä vaan, oikeaa ruokaa ja herkkuja, treenaan epäsäännöllisesti muutaman kerran viikossa välillä tulee viikkojenkin taukoja. En käy vaa'alla kuin joskus toivoessani että olisin saanut lihasmassaa ja painoa. Kaikki arvot ok, menkat tulee normaalisti jne. Olen tosi hoikka kyllä, mutta pehvassa kaikki rasva varmaankin. Tissit jäi imettämisten jälkeen nahkapusseiksi, mutta sekin se ja sama. Mutta haukkokaa vaan henkeä ja miettikää että oo siinäpä vasta anorektikko. 

Noilla mitoilla sulla ei pehvassa voi olla rasvaa.

Toivottavasti onnistut masssan keräämisessä.

Vierailija
71/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vaivata päätä tuolla

Vierailija
72/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Esimerkiksi tällaisesta tuntitolkulla salin kävelymattoa kuluttavasta luurangosta tuleekin tehdä.

Vierailija
73/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on voimia treenata kuin hullu kuntosalilla, niin ei pitäisi olla hädän päivää, sitten kun ei omin voimin pääse sohvalta ylös, sitten on syytä olla huolissaan.

Ehkä kyseessä on joku poikkeuksellisen pieniluinen henkilö, jos tällaisella on joku 5-10 rasvaprosentti, se voi monesta näyttää jopa luurangolta, varsinkin niistä kohdista, joissa ei ole lihaa, kuten ranteet ja nilkat ym.

Anoreksiaan liittyy monesti syömisen kontrolloimisen lisäksi pakonomainen  liikkuminan harrastaminen.

Vastaavastiläskiyteen kuuluu että ei voi kontrolloida miten valtavasti mättää ruokaa. Pakonomainen tarve sulkeutua sohvalle liikkumattomana. Ainoastaan Lähi kioskille roskaruokaa ja lähiräkäkälään vetämään kaljaa jos tukirahat riittää. Hyi. 

Vierailija
74/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle eikä henkilökunnalle.. Kuka pelastaisi ryhävalaat diabetekseltä, sydänsairauksilta ym. Ym m.  Ei ihme, että lapsiluku pienenee, kun läski ämmylit eivät tule tiineeksi. 

Vierailija
75/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista ny paskaa. Sitten pitäisi tehdä näistä läskikasoista. 

Vierailija
76/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salilla käy hirveä läskipallero ja sitä vasta paha onkin katsoa, hyi saatana.

Vierailija
77/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Esimerkiksi tällaisesta tuntitolkulla salin kävelymattoa kuluttavasta luurangosta tuleekin tehdä.

Samoi jo nuorina muodottomaksi läskiksi paisuneista kaiket päivät syövät ja makaavat. Yököttää kun läskiperseet ropeltaa karkkihyllyllä porkkana sormillaan mässyttämistä. 

Vierailija
78/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle eikä henkilökunnalle.. Kuka pelastaisi ryhävalaat diabetekseltä, sydänsairauksilta ym. Ym m.  Ei ihme, että lapsiluku pienenee, kun läski ämmylit eivät tule tiineeksi. 

Naapurin läski nainen huokailee lapsettomuuttaan. Jos on lääkärille valittanut, niin varmasti ovat käskeneet laihduttamaan. Minusta NÄHDEN36V lihokoon lisää jos hän niin tykkää. 

Vierailija
79/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt huumorista suutu ontuva läskiperse.

Kiitos naurusta.. Läskiperseet elefantti puolikkaat täällä kateellisina mouruaa. Häpeävät itseään salilla, uimarannoilla, uimahalleissa. Kaupoissa häpeävät ruokakärryjään jotka täynnä halpaa roskaruokaa. Eivät kelpaa kellekään miehille. Itse aiheutettua katkeruutta, itseinhoa ja sairauksia. 😄😄😄😄😄😄

Vierailija
80/170 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikallani on myös joku, mutta taitaa olla bulimikko. Aamukahvitauolla juo kaksi lasia vettä, lounaalla pieni annos makaronijauhelihamössöä. Joka päivä sama, ollut jo ainakin pari vuotta. Ottaa kyllä joskus jos joku tarjoaa kakkua yms. mutta sen jälkeen viettää vartin vessassa. Palelee aina, kolme paitaa päällekkäin ja helteellä meinaa pyörtyä. Ei yhtään mitään fyysistä voimaa vaikka sitäkin työssämme kyllä tarvittaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän