Maksulliset häätarjoilut. Onko ok?
Kuitenkin olemme varanneet kokonaisen baarin hääpaikaksi. Tarkoituksena on laittaa buffet pöytä, jonka hinnaksi tulisi 30€/ per vieras, siihen hintaan kuuluu ilmainen santsikierros, tarjolla on pariisiin perunoita, lohta, salaatteja, mereneläviä ja alkukeitto.
Lisäksi juomat myös maksaa. Lasi kuohuviiniä 5€, tölkki olutta 4.5€. Kahvit maksu erikseen 7€ per vieras, ilmainen santsikuppi ja santsi pala kakkua.
Kuitenkin alkumalja on ilmainen.
Meillä on rahallisesti tiukkaa eikä häiden järhestäminen ole ilmaista.
Kommentit (69)
Aika harvassa ovat henkilöt, joiden häiden tarjoiluista olisin valmis maksamaan. Okei, jos tytär menee naimisiin, niin maksan kaikkien tarjoilut.
Todellakin olisi hyvin outoa. Naimisiin voi mennä ihan todistajien läsnäollessa , kirkossa tai maistraatissa tai pihalla. Hääjuhlat on asia erikseen ja ne järjestetään vain jos on varaa . Ei ole vieraiden tarkoitus maksaa!
Työttömänä joutuisin jättämään häänne väliin, sillä niihin kuluisi kokonaisen viikon ruokabudjetti.
Kehotan siis miettimään millainen tulotaso vieraillanne on.
Kaverin poika piti pienet häät, vieraat maksoivat ruuat itse, kaveri vähän närkästyi kun pitkän matkan päästä tuli ja hinnakkaan lahjan teetti, mutta piti mölyt mahassa.
Vessamaksu tietenkin erikseen. 2e kerta ja kympillä saa käydä kuusi kertaa.
Olen ihmetellyt häissä sitä, että jos tilaan pitopalvelun, se on 50€/hlö plus tilavuokra.
Mutta jos vien saman porukan lounasravintolaan niin paljon monipuolisempi kattaus onkin 13.5€/hlö.
Ryöstöä veloittaa extraa häistä!
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt häissä sitä, että jos tilaan pitopalvelun, se on 50€/hlö plus tilavuokra.
Mutta jos vien saman porukan lounasravintolaan niin paljon monipuolisempi kattaus onkin 13.5€/hlö.
Ryöstöä veloittaa extraa häistä!
No pidä sitten siellä lounasravintolassa ne häät.
Ei helevetti mitä porukkaa täällä pyörii.
Sinun mielenterveytesi ei selvästikään ole ok.