Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita jo nyt ahdistaa kesän tulo ja helteet?

Vierailija
07.04.2024 |

Inhoan hellettä ja kesää. Minulla voisi olla ikuinen syksy, sitten olisin tyytyväinen.

Kommentit (333)

Vierailija
101/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, hellevalittajatkin jo heränneet talvihorroksesta :)

Akhenaten

Vierailija
102/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmöstä valittaminen on vakava mielenterveydellisten ongelmien oire.

Samoin on talvesta valittaminen.

Ei ole. Kesä kestää vain pari kuukautta. Talvi... no katso ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on sopivia ja vilpoisia vaatteita, mutta kun helteellä on kuuma, vaikka ei olisi rihmankiertämää päällä. Olen normaalipainoinen.

Vihaan kuumaa ilmaa/hellettä. Olispa aina talvi.

Vierailija
104/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesää on 4 kuukautta. Talvea saman verran. Kevät ja syksy on niissä väleissä. 

Vierailija
105/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät ihmiset pitävät valittamisesta ja säästä puhumisesta, koska kumpikaan ei vaadi minkäänlaista älykkyyttä. Siksi helteistä valittajat ovat aina sitä vaatimattomimmalla älyllä varustettua porukkaa. Aina.

Tästä olen samaa mieltä. Miksi minua ahdistaisi joku säätila jolle ei kukaan voi mitään. Se on aina force majeur. Tekee itse olotilansa mukavaksi säällä kuin säällä, kaikkea sälää löytyy lämmitykseen ja viilentämiseen nykyään. Ei ahdista kyllä yhtään. Asun Italiassa ja meillä täällä on välillä kuumia jaksoja, tuollaisia 38-40 astetta kesällä, muutaman viikon kestävät ja ei siitä kukaan valita jatkuvasti. 

Italian asunnot on rakennettu pysymään viileinä (ja ovat talvisin kylmiä), toisin kuin suomalaiset talot, joiden on tarkoitus pysyä lämpiminä -35C pakkasessakin. Olisihan se italiainen rakennussysteemi Suomessakin kesäkuumalla ihanan vilpoisa ja talvella kuolemanloukko.  Vähän, jos minä menisin Italiaan hihittelemään, että hoh hoh te reppanat jäädytte tänne asuntoihinne 5 asteen lämmössä, Suomessa nukutaan alasti -30C pakkasissa, ettekö te vaan osaa?

Plus ilmastointilaitteet ja ilmastointimahdollisuudet. Suomeen on alkanut tulla ilmastointilaitteita vasta muutamia vuosia sitten ja niitäkin saa asentaa pääasiassa vain ikiomiin omakotitaloihin.

Vierailija
106/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kaikki muut Suomen vuodenajat paitsi kesän yli +22C säät. Ja olen aina yhtä yllättynyt siitä että iso osa suomalaisista tuntuu oikeasti tykkäävän harmaasta, pimeästä ja kylmästä säästä.

Vierailija
107/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaville ja huonokuntoisille tihi ja pehi voivat olla vakavia ongelmia. Me hoikat ja terveet nautimme lämmöstä. 😎

Punapäät ei nauti. Kukaan ei ole tutkinut miksi joku sietää kuumuutta ja sitä likaisuuden tunnetta, likaisia petivaatteita,, ei voi meikata kunnolla kun samaan aikaan kasvot hikiset, samoin, tukan laitto yhtä ongelmaa

Vierailija
108/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa kaikki muut Suomen vuodenajat paitsi kesän yli +22C säät. Ja olen aina yhtä yllättynyt siitä että iso osa suomalaisista tuntuu oikeasti tykkäävän harmaasta, pimeästä ja kylmästä säästä.

Jotain lienee luonteessa vikaa, jos tykkää harmaasta, pimeästä ja kylmästä. Toki välillä niissäkin voi olla lyhyen aikaa joku viehätys, mutta jos haluaa jatkuvasti sitä ankeutta, niin taitaa olla aivoissa jotain peruuttamattomasti vialla.

Vierailija
109/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesää on 4 kuukautta. Talvea saman verran. Kevät ja syksy on niissä väleissä. 

Talvi on 6 kuukautta. Loput 6 kuukautta jaetaan kevään, kesän ja syksyn kesken.

Vierailija
110/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa muttei helteiden takia. Yt:n tuloksena potkut

Vierailija
111/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas ongelmat keksitty. Mitä jos hakisit apua tuohon ahdistukseesi? Saisit vaikka jotain pillereitä.

Vierailija
112/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten negatiivinen kontrollifriikki pitää olla että ahdistuu siitä, millainen sää saattaa olla joskus tulevaisuudessa? 

Vierailija
113/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut nyt jo monta kk miten pskaa talvi on yms. Se on mielenterveysongelma, että ei pidä talvesta.

Vierailija
114/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, odotan innolla lämmintä kautta. Sisällä on viilennys joten on mukava olla ja nukkua jos helteet on liian korkeat.

Vierailija
115/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteiden tultua suomalainen laittaa kaikki löytämänsä jäähdytyslaitteet päälle ja sitten kun on ihanan viileää, voi vasta alkaa nauttimaan helteistä.

Vierailija
116/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että ylipainoisia usein ahdistaa kesä ja lämpö. Itse oon huippukunnossa ja rakastan kesää, silloin ihana käyttää myös kaikkia kesävaatteita ja pääsee kroppa esille kivasti.

Vierailija
117/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaville ja huonokuntoisille tihi ja pehi voivat olla vakavia ongelmia. Me hoikat ja terveet nautimme lämmöstä. 😎

Jep läskit täällä taas vinkuu heti kun lämpö nousee yli 10 asteen 

Jaa, itse taas kilpirauhassairaana en voi sietää korkeita lämpötiloja, keho eo toimi kunnolla. Kannattaa ottaa se pää pois perseestä ja tajuta että on monia syitä miksi ei siedä helteitä. 

Vierailija
118/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan rakastan. 🖤 Mitä kuumempi, sen parempi.

Vierailija
119/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa taas. Olen 50kg nainen ja vihaan yli 15 asteen lämpötiloja.

Minä olen taas monta kymmentä kiloa ylipainoinen ja rakastan kunnon helteitä.  Suomessa harvoin on edes niin lämmintä kuin haluaisin joten kesällä lähdettävä Välimerelle ja talvella tropiikkiin😎 

Ei palstahullut näe stereotypioiden läpi ettei helteitä vihaavat katso painoa vaan kyllä se tulee ihmisen muista ominaisuuksista😄

Vierailija
120/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta jokatalvista pimeässä mörönperseessä palelua on varmaan nautinto näille mielisairaille jotka valittavat kesästä. Ei jumalauta miten sairasta vihata lämpöä ja aurinkoa.

Tuskin kukaan vihaa lämpöä. Lämpö on ok, mutta korventava KUUMUUS ei ole enää mukavaa.

Suomessa ei edes ole korventavaa kuumuutta. Hyvin harvoin on yli kolmenkymmenen asteen lämpötiloja eikä joku +31 astetta ole edes kuuma vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi