Muita, joita jo nyt ahdistaa kesän tulo ja helteet?
Inhoan hellettä ja kesää. Minulla voisi olla ikuinen syksy, sitten olisin tyytyväinen.
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vuodenajat on kivoja, mutta helteet saa voimaan pahoin.
On kummallista, että talvea saa vihata, mutta kesään helteitä saa vaan rakastaa.
KÄRSI 👵🏻TALVIHUORA!!!
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran sataa vettä varmaa syyskuussa. kuivaa on
Suomessa ei ole mitään pulaa kasteluvedestä.
Jos ois rahaa niin muuttaisin pois Suomesta johonkin maahan jossa on aina vähintään +20 astetta lämmintä. Tervetuloa helteet =)
Valittakaa lisää 👵🏻ämmät! Nautin joka sanasta kun te talvinoidat ulisette.
Mua ahdistaa koska joka päivä tullut heikotusta kuumuuden takia. Olen lääkityksellä.
Tämä kuivuus on toki ikävä asia, mutta joskus siihen voi tulla nopeastikin helpotusta. Esim. kuivuudesta kärsineessä Espanjassa saatiin viimein sateita. Ovat varmasti mielissään.
Tstä on tulossa kunnon seksihelle kesä selvästi. <3 Toukokuussa jo luvataan lähelle kolmeakymppiä
AHDISTAA!
Olkkarissa on aamulla yli 25 astetta koska aurinko paahtaa sinne klo 15-22. Onneks kohta lehdet puissa niin paahde hieman hellittää. Makkariin paistaa vaan siinä 6-8 välillä, ei mitkään pimennysverhot auta. Mut on silkkiä silmillä ja sitten herää.
Tänään iltapäivällä menossa Pasilaan. Mitä veikkaatte että on siinä radan vieressä lämpötila? 50 astetta?
NIIN olisin halunnut olla mökillä mutta ei käy koska työt ja harrastukset. En voi olla etätöissä joka pv, ei ole autoa ajaa eestaas, ja harrastus on henkireikä. Se on nyt ihan ojasta allikkoon kärsiikö kaupungissa mutta harrastaa vai nauttisiko yksin mökillä löhöillen. Mökillä siis viileämpää koska ranta ja makkari pohjoiseen.
Nyt on kyllä kumma ennuste lauantaille. Että on kuumaa, kuivaa ja sadevaroitus!?
7 kk talvi ei ole niin paha, tai vaan sen loppuosa on paha niin ei ole 7 kuukautta ahdistusta. Mulla marras-helmikuu menee ihan hyvin ja vielä varmaan sit kesän akuilla. Auta armias maalis-touko sitten vasta kärsii, on takatalvea, sokaisevaa aurinkoa, polttavaa uv-säteilyä, hellettä, kuivuutta, katupölyä, siitepölyä, petollista liukkautta - siis oikeastaan kaikki kauheudet muutamassa kuukaudessa! Minulle on helpointa olla juhannuksen jälkeen aina sydäntalveen asti.
Minua ahdistaa kun kesä vaatteet eivät mahdu päälle ja ei ole mitään päälle laitettavaa. Kaupasta ei löydy enää kokoja. Paitsi joku jätti mekko 😳 Talvivastteet kovemmat kun mahtuu päälle ja voi piilotella 🤩
Onko tämmöstä toukokuuta ollu Suomessa koskaan? Ens viikolla joka päivä lähes 30 asteen helteitä. Taitaa tulla kuumin toukokuu koskaan
Haluaisin että ois korkeintaan 21 astetta ja tuullakin saisi.
ulle paras keli, sen yli kun menee alan rasittua
Ens viikolla on tulossa järkyttävän kuuma. Melkone hellepätsi taitaa olla tän tulevan kesän tavaramerkki. +22, +27, +27, +25, +26, +25 ja tää siis Oulussa!! Helsingissä varmaan on jo tukalaa
Seuraavan kerran sataa vettä varmaa syyskuussa. kuivaa on