Muita, joita jo nyt ahdistaa kesän tulo ja helteet?
Inhoan hellettä ja kesää. Minulla voisi olla ikuinen syksy, sitten olisin tyytyväinen.
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset pitävät valittamisesta ja säästä puhumisesta, koska kumpikaan ei vaadi minkäänlaista älykkyyttä. Siksi helteistä valittajat ovat aina sitä vaatimattomimmalla älyllä varustettua porukkaa. Aina.
Joo, koska hellehullut todellakin loistavat älynlahjoillaan 😂😂😂. Sori mutta se on juuri toisin päin: nimenomaan aika yksinkertainen pitää olla, jos pystyy elämään täysillä vain sen 2-4 viikkoa vuodesta ja lopun aikaa itkee omasta mielestä ikävää säätä. Ja asuu sitten Suomen kaltaisessa maassa. Miksei lähde sinne missä on 350 aurinkoista päivää vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset pitävät valittamisesta ja säästä puhumisesta, koska kumpikaan ei vaadi minkäänlaista älykkyyttä. Siksi helteistä valittajat ovat aina sitä vaatimattomimmalla älyllä varustettua porukkaa. Aina.
Tämä 👍
😁
Lämmöstä valittaminen on vakava mielenterveydellisten ongelmien oire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, koska hellehullut todellakin loistavat älynlahjoillaan 😂😂😂. Sori mutta se on juuri toisin päin: nimenomaan aika yksinkertainen pitää olla, jos pystyy elämään täysillä vain sen 2-4 viikkoa vuodesta ja lopun aikaa itkee omasta mielestä ikävää säätä. Ja asuu sitten Suomen kaltaisessa maassa. Miksei lähde sinne missä on 350 aurinkoista päivää vuodessa?
I rest my case. Kommenttisi kirjallinen ilmaisu kertoo älynlahjoistasi kaiken.
Täällä Pohjois-Suomessa on aika viileä kesä. Tule tänne.
Eikö tämä syksyinen, laho ja hallan rskaama ilmapiiri riitä, lisäksi myöhäinen kevät?
Kunnon kevät ja kesä, nyt!
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä. Miksi minua ahdistaisi joku säätila jolle ei kukaan voi mitään. Se on aina force majeur. Tekee itse olotilansa mukavaksi säällä kuin säällä, kaikkea sälää löytyy lämmitykseen ja viilentämiseen nykyään. Ei ahdista kyllä yhtään. Asun Italiassa ja meillä täällä on välillä kuumia jaksoja, tuollaisia 38-40 astetta kesällä, muutaman viikon kestävät ja ei siitä kukaan valita jatkuvasti.
Eikö teitä oikeasti hävetä että käytätte aikaanne tämmöiseen jokavuotiseen tappelemiseen ja provosoimiseen jossain vauvalla? Miten hemmetissä jaksatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I rest my case. Kommenttisi kirjallinen ilmaisu kertoo älynlahjoistasi kaiken.
No nyt tuli niin tyhjentävä vastaus, että olen aivan sokaistunut sinun älykkyydestäsi. 😎🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä. Miksi minua ahdistaisi joku säätila jolle ei kukaan voi mitään. Se on aina force majeur. Tekee itse olotilansa mukavaksi säällä kuin säällä, kaikkea sälää löytyy lämmitykseen ja viilentämiseen nykyään. Ei ahdista kyllä yhtään. Asun Italiassa ja meillä täällä on välillä kuumia jaksoja, tuollaisia 38-40 astetta kesällä, muutaman viikon kestävät ja ei siitä kukaan valita jatkuvasti.
Vertaa nyt Italiaa ja Suomea, haloo.
Sellainen max. 22 olisi mukava, mutta sillä mennään mitä tulee. Itsellä auttoi elämää huomattavasti sen kun hankin sängyn, jossa on kova patja. Ei uppoa sinne sänkyyn niin paljon.
Menkää helteen vihaajat hoitoon!!!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kesähousuja ja mekkoja. Ei ahista.
Joku saattaa ahdistua nähdessään sinut kesäkoltussasi.
Kyllä on kurjat elämät teillä vinkujilla! Hommasin pari isoa tuuletinta ja kesämekon.
Kun ulkona on nollan tietämilllä, jäistä tihkua sataa vaakaan ja luntakin on taas alkuviikon lumisateiden jäljiltä, niin ei kyllä tullut mieleenkään kesä ja helteet. En minäkään helteestä pidä, mutta että tällä hetkellä, tai millään hetkellä, siitä ahdistuisin, en tosiaankaan. Kaikesta ihmiset ahdistuukin. Olettehan muistaneet ahdistua koirankakoista, hiekoitushiekan pölyämisestä, ihan juuri alkavasta siitepölykaudesta, muutaman viikon päästä olevasta vapusta, Eurooppa-päivästä, äitienpäivästä, helatorstaista, koulujen päättäjäisviikonlopusta myös? Kun ne todennäköisesti kuitenkin tulevat jo ennen niitä helteitä.
Voin lohduttaa kertomalla että näyttää tulevan kylmä kesä. Harmi. Itselleni kelpaisi helteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaville ja huonokuntoisille tihi ja pehi voivat olla vakavia ongelmia. Me hoikat ja terveet nautimme lämmöstä. 😎
Jep läskit täällä taas vinkuu heti kun lämpö nousee yli 10 asteen
Älä höpäjä. Mä olen läski ja terve ja todellakin odotan kunnon helteitä, kun viime kesäkin oli niin onneton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista yhtään. Odotan innolla että nuoret naiset alkavat taas kerran tehdä sitä mitä parhaiten osaavat eli esitellä paljaita sääriään kaupungilla. Lääh puuh tylleröt <3
Tämä. Toki katkerat av-mammat alapeukuttavat tätä viestiä kun oma parasta ennen -päivä on mennyt jo aikoja sitten.
Parasta ennen päivä? Pidätkö sinä naisia ruokana?
Pahvi! Se on kielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteistä valittajat pitäisi siirtää Siperiaan, ottaa kansalaisuus pois ja polttaa passi. Suomessa kesä kestää vain hetken, on aivan käsittämätöntä miten joku edes KEHTAA valittaa jos on vähän kuuma hetkellisesti. Nämä urpot eivät varmasti koskaan ole elämässään asuneet ulkomailla sellaisissa paikoissa joissa OIKEASTI on kuuma ja pitkään.
Siperiassa on kesällä todella kuuma.
Itä-Siperiassa heinäkuun keskilämpötila on alle 7 astetta. Hui miten kuuma.
Siperia on samalla leveysasteilla kuin suomi
Oletko ikinä katsonut karttaa eläissäsi?
Mikä ihme sun pointti oli tässä? 😂Jeesus mitä hapentuhlaajia tällä palstalla pyörii
Siperia ON samoilla leveysasteilla kuin Suomi. Oletko itse ikinä katsonut karttaa?
Tämä 👍