Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita jo nyt ahdistaa kesän tulo ja helteet?

Vierailija
07.04.2024 |

Inhoan hellettä ja kesää. Minulla voisi olla ikuinen syksy, sitten olisin tyytyväinen.

Kommentit (333)

Vierailija
81/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Pohjois-Suomessa on aika viileä kesä. Tule tänne.

Siellä saa nauttia hyttysistä ja mäkäräisistä. Ei sekään houkuta.

Vierailija
82/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät ihmiset pitävät valittamisesta ja säästä puhumisesta, koska kumpikaan ei vaadi minkäänlaista älykkyyttä. Siksi helteistä valittajat ovat aina sitä vaatimattomimmalla älyllä varustettua porukkaa. Aina.

Tästä olen samaa mieltä. Miksi minua ahdistaisi joku säätila jolle ei kukaan voi mitään. Se on aina force majeur. Tekee itse olotilansa mukavaksi säällä kuin säällä, kaikkea sälää löytyy lämmitykseen ja viilentämiseen nykyään. Ei ahdista kyllä yhtään. Asun Italiassa ja meillä täällä on välillä kuumia jaksoja, tuollaisia 38-40 astetta kesällä, muutaman viikon kestävät ja ei siitä kukaan valita jatkuvasti. 

Vertaa nyt Italiaa ja Suomea,  haloo.

Haloo haloo. En vertaillut. Kysymys kuului ahdistaako helle, sitä kysyi ap. Vastasin ettei ahdista. Tuliko selväksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää helteen vihaajat hoitoon!!!

I agree

Vierailija
84/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteen ihannoijat voisi sulkea muutamaksi vuodeksi töihin tehtaaseen, jossa on lämmintä +45. Vapaa-ajaksi asumaan parakkiin, jossa on +30.

Vierailija
85/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi asiat olla liian hyvin, kun valitetaan turhista.

Vierailija
86/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ulkona on nollan tietämilllä, jäistä tihkua sataa vaakaan ja luntakin on taas alkuviikon lumisateiden jäljiltä, niin ei kyllä tullut mieleenkään kesä ja helteet. En minäkään helteestä pidä, mutta että tällä hetkellä, tai millään hetkellä, siitä ahdistuisin, en tosiaankaan. Kaikesta ihmiset ahdistuukin. Olettehan muistaneet ahdistua koirankakoista, hiekoitushiekan pölyämisestä, ihan juuri alkavasta siitepölykaudesta, muutaman viikon päästä olevasta vapusta, Eurooppa-päivästä, äitienpäivästä, helatorstaista, koulujen päättäjäisviikonlopusta myös? Kun ne todennäköisesti kuitenkin tulevat  jo ennen niitä helteitä.

Viime vuonna ei ollut kunnon kesää, talvi ei meinaa loppua. Se oli todella pitkä ja pimeä. Kai tässä saa väsyä, kun energia kuluu loppuun ja aika on vaikeaa?

Vierailija
87/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät ihmiset pitävät valittamisesta ja säästä puhumisesta, koska kumpikaan ei vaadi minkäänlaista älykkyyttä. Siksi helteistä valittajat ovat aina sitä vaatimattomimmalla älyllä varustettua porukkaa. Aina.

Tästä olen samaa mieltä. Miksi minua ahdistaisi joku säätila jolle ei kukaan voi mitään. Se on aina force majeur. Tekee itse olotilansa mukavaksi säällä kuin säällä, kaikkea sälää löytyy lämmitykseen ja viilentämiseen nykyään. Ei ahdista kyllä yhtään. Asun Italiassa ja meillä täällä on välillä kuumia jaksoja, tuollaisia 38-40 astetta kesällä, muutaman viikon kestävät ja ei siitä kukaan valita jatkuvasti. 

Vertaa nyt Italiaa ja Suomea,  haloo.

Haloo haloo. En vertaillut. Kysymys

Täällä puhuttiin enemmän Suomen tämänhetkisestä säästä ja sinä puhuit Italiasta.

Vierailija
88/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lohduttaa kertomalla että näyttää tulevan kylmä kesä. Harmi. Itselleni kelpaisi helteet.

No ei kyllä ikinä voida vielä huhtikuussa sanoa yhtään mitään tulevan kesän lämmöstä tai kylmyydestä. Suattaapi olla, suattaapi olla olematta. 

Vierailija
89/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hikinen römpsäkkä ylipainoisella ikävä ja etenkin kanssaihmisille, fatazz.

Vierailija
90/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä helleahdistujilla sopivia, mieluisia ja vilpoisia vaatteita ja kenkiä helteitä varten? 

Ei ne auta kun nahkakin on liikaa.

Vierailija
91/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista yhtään. Odotan, että tuo uudelleen satanut lumenpaska lähtee pois ja kuiva maa ja kuiva asfaltti mahdollistaa harrastamiseni.

Vierailija
92/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkii, Inhoon kesähelteitä. Mulle ssyksy ,jopa se marraspimeys(mulle se on tunnelmaa) vihmoo viima, sade, se tunnelma on ihanaa. tykkään verhoutua vaatteisiin, kynttilät, se syys tuoksu. Talvikin ok,mutta se liukkaus on ikävää. Haluan vuodevaatteiden pysyvän puhtaina, kun käy suihkussa ettei heti ole hiki.

Vierailija
93/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jätti t-paitoja, joita käytän sitten joka paikassa, että saan läskit piiloon. Tämä kesä näköjään näin, ensi kesä ehkä paremmin.

Vierailija
94/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin jätti t-paitoja, joita käytän sitten joka paikassa, että saan läskit piiloon. Tämä kesä näköjään näin, ensi kesä ehkä paremmin.

Hyvä kun on vaatetta päälle. Moni painii sen ylipainon kanssa, ei todellakaan sen takia kannata kotiin hautautua. Itsekin tässä paisuin kortisonilääkityksen takia ylipainon rajalle ja ärsyttää kun sopivan rennot vaatteet on liian tyköistuvia nyt. Löysin kyllä onneksi yhden uuden isomman kesämekon.

Vierailija
95/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kesähousuja ja mekkoja. Ei ahista.

Joku saattaa ahdistua nähdessään sinut kesäkoltussasi.

Se ei mua haittaa. Menkööt hoitoon. 

Vierailija
96/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ei ahdista kun hankittiin pari vuotta sitten viilennyslaite. On tehokas ja päivän kuumimman ajan voi olla sisällä

Vuosikymmenen turhake.

Vierailija
97/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Parasta ennen päivä? Pidätkö sinä naisia ruokana?

Pahvi! Se on kielikuva.

Joo joo ja tuollaiset mielipiteet joutaa hevovidduun. Ei ole normaali mies.

Vierailija
98/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen alkanut inhota kesiä.

Vierailija
99/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmöstä valittaminen on vakava mielenterveydellisten ongelmien oire.

Samoin on talvesta valittaminen.

Vierailija
100/333 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on hyvä, helle ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän