Muita, joita jo nyt ahdistaa kesän tulo ja helteet?
Inhoan hellettä ja kesää. Minulla voisi olla ikuinen syksy, sitten olisin tyytyväinen.
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset pitävät valittamisesta ja säästä puhumisesta, koska kumpikaan ei vaadi minkäänlaista älykkyyttä. Siksi helteistä valittajat ovat aina sitä vaatimattomimmalla älyllä varustettua porukkaa. Aina.
Tästä olen samaa mieltä. Miksi minua ahdistaisi joku säätila jolle ei kukaan voi mitään. Se on aina force majeur. Tekee itse olotilansa mukavaksi säällä kuin säällä, kaikkea sälää löytyy lämmitykseen ja viilentämiseen nykyään. Ei ahdista kyllä yhtään. Asun Italiassa ja meillä täällä on välillä kuumia jaksoja, tuollaisia 38-40 astetta kesällä, muutaman viikon kestävät ja ei siitä kukaan valita jatkuvasti.
Vertaa nyt Italiaa ja Suomea, haloo.
Haloo haloo. En vertaillut. Kysymys kuului ahdistaako helle, sitä kysyi ap. Vastasin ettei ahdista. Tuliko selväksi?
Vierailija kirjoitti:
Menkää helteen vihaajat hoitoon!!!
I agree
Helteen ihannoijat voisi sulkea muutamaksi vuodeksi töihin tehtaaseen, jossa on lämmintä +45. Vapaa-ajaksi asumaan parakkiin, jossa on +30.
Taitaapi asiat olla liian hyvin, kun valitetaan turhista.
Vierailija kirjoitti:
Kun ulkona on nollan tietämilllä, jäistä tihkua sataa vaakaan ja luntakin on taas alkuviikon lumisateiden jäljiltä, niin ei kyllä tullut mieleenkään kesä ja helteet. En minäkään helteestä pidä, mutta että tällä hetkellä, tai millään hetkellä, siitä ahdistuisin, en tosiaankaan. Kaikesta ihmiset ahdistuukin. Olettehan muistaneet ahdistua koirankakoista, hiekoitushiekan pölyämisestä, ihan juuri alkavasta siitepölykaudesta, muutaman viikon päästä olevasta vapusta, Eurooppa-päivästä, äitienpäivästä, helatorstaista, koulujen päättäjäisviikonlopusta myös? Kun ne todennäköisesti kuitenkin tulevat jo ennen niitä helteitä.
Viime vuonna ei ollut kunnon kesää, talvi ei meinaa loppua. Se oli todella pitkä ja pimeä. Kai tässä saa väsyä, kun energia kuluu loppuun ja aika on vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset pitävät valittamisesta ja säästä puhumisesta, koska kumpikaan ei vaadi minkäänlaista älykkyyttä. Siksi helteistä valittajat ovat aina sitä vaatimattomimmalla älyllä varustettua porukkaa. Aina.
Tästä olen samaa mieltä. Miksi minua ahdistaisi joku säätila jolle ei kukaan voi mitään. Se on aina force majeur. Tekee itse olotilansa mukavaksi säällä kuin säällä, kaikkea sälää löytyy lämmitykseen ja viilentämiseen nykyään. Ei ahdista kyllä yhtään. Asun Italiassa ja meillä täällä on välillä kuumia jaksoja, tuollaisia 38-40 astetta kesällä, muutaman viikon kestävät ja ei siitä kukaan valita jatkuvasti.
Vertaa nyt Italiaa ja Suomea, haloo.
Haloo haloo. En vertaillut. Kysymys
Täällä puhuttiin enemmän Suomen tämänhetkisestä säästä ja sinä puhuit Italiasta.
Vierailija kirjoitti:
Voin lohduttaa kertomalla että näyttää tulevan kylmä kesä. Harmi. Itselleni kelpaisi helteet.
No ei kyllä ikinä voida vielä huhtikuussa sanoa yhtään mitään tulevan kesän lämmöstä tai kylmyydestä. Suattaapi olla, suattaapi olla olematta.
Onhan se hikinen römpsäkkä ylipainoisella ikävä ja etenkin kanssaihmisille, fatazz.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä helleahdistujilla sopivia, mieluisia ja vilpoisia vaatteita ja kenkiä helteitä varten?
Ei ne auta kun nahkakin on liikaa.
Ei ahdista yhtään. Odotan, että tuo uudelleen satanut lumenpaska lähtee pois ja kuiva maa ja kuiva asfaltti mahdollistaa harrastamiseni.
Niin minäkii, Inhoon kesähelteitä. Mulle ssyksy ,jopa se marraspimeys(mulle se on tunnelmaa) vihmoo viima, sade, se tunnelma on ihanaa. tykkään verhoutua vaatteisiin, kynttilät, se syys tuoksu. Talvikin ok,mutta se liukkaus on ikävää. Haluan vuodevaatteiden pysyvän puhtaina, kun käy suihkussa ettei heti ole hiki.
Tilasin jätti t-paitoja, joita käytän sitten joka paikassa, että saan läskit piiloon. Tämä kesä näköjään näin, ensi kesä ehkä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin jätti t-paitoja, joita käytän sitten joka paikassa, että saan läskit piiloon. Tämä kesä näköjään näin, ensi kesä ehkä paremmin.
Hyvä kun on vaatetta päälle. Moni painii sen ylipainon kanssa, ei todellakaan sen takia kannata kotiin hautautua. Itsekin tässä paisuin kortisonilääkityksen takia ylipainon rajalle ja ärsyttää kun sopivan rennot vaatteet on liian tyköistuvia nyt. Löysin kyllä onneksi yhden uuden isomman kesämekon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kesähousuja ja mekkoja. Ei ahista.
Joku saattaa ahdistua nähdessään sinut kesäkoltussasi.
Se ei mua haittaa. Menkööt hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Enää ei ahdista kun hankittiin pari vuotta sitten viilennyslaite. On tehokas ja päivän kuumimman ajan voi olla sisällä
Vuosikymmenen turhake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Parasta ennen päivä? Pidätkö sinä naisia ruokana?
Pahvi! Se on kielikuva.
Joo joo ja tuollaiset mielipiteet joutaa hevovidduun. Ei ole normaali mies.
Minä. Olen alkanut inhota kesiä.
Vierailija kirjoitti:
Lämmöstä valittaminen on vakava mielenterveydellisten ongelmien oire.
Samoin on talvesta valittaminen.
Siellä saa nauttia hyttysistä ja mäkäräisistä. Ei sekään houkuta.