Miehen tylsä elämä?
Haittaako naisia minkä takia jos miehellä ei ole kavereita eikä harrastuksia? Olen tämmöinen mies ja lähinnä vaan vapaa-ajan kotona pelailen ja oon netissä. Hävettää myöntää tätä kellekään mutta en tiiä mitä tekisin. Haluaisin naisen kuitenkin.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tunge sun keskustelun toimivuus perseesees"
Ei mun tarvi, sinä tungit sen jo omaas kun keskustelu alko käymään liian todelliseks sun narsismille : )
Et vieläkään ymmärrä monelleko vastailet 🤣
Ja sä edelleen luulet et sä olet jotenkin erilainen kun ap, kaikki samat vastaukset aplle toimii sullekkin, mut sä olet erityinen jollain mielikuvitus tavalla jota ei pysty pukeen sanoiks.
Jos sulla tai aplla on kummallakaan mitään kiinnostusta sitä omaa elämää kohtaan niin nyt ois hyvä hetki tunkea toi lapsellinen asenne sinne perseeseen keskustelun sujumisen seuraks ja kuunnella mitä toi based-dad yrittää teille puhua, se on aika harvinaista saada vanhempia älykkäitä miehiä kiinnostuun näistä jutuista yhtään enkä ihmettele miks, törkeä ylimielinen uhriutuminen on ollu taas vaivan ainoa
Mikä teiniprinsessa siellä äksyilee. Tuus tänne niin setämies antaa kyydit
Onko sinulla kavereita pelimaailmassa? Ei itseäni haittaa nuo aloituksen jutut, jos mies kuitenkin omistaa sosiaaliset taidot ja on tunneälykäs. Minulla miehessä riittää, että viihdyn hänen seurassaan ja romanttisessa suhteessa toki viehätystäkin tulisi olla. Jotkut ihmiset taas on suorituskeskeisempiä ja haluavat koko ajan olla menossa.
Olen itsekin adhd/dopamiinin puutteessa oleva nainen, enkä jaksa kaiken aikaa olla ihmisten kanssa ja olen hyvin valikoiva seurastani, siis sillä tavalla, etten tosikoiden tai negatiivisten ihmisten kanssa pysty kauaa olemaan. Enkä todellakaan jaksa koko ajan touhuta jotain, vaan tarvitsen rentoutumisaikaa :D
Ja ei minullakaan tällä hetkellä oikein ole sellaisia kavereita, joita näkisin kasvotusten (jos perhettä ei lasketa), pelikavereiden seura on riittänyt. Kuitenkin energisyyttäni ja positiivisuuttani kehutaan, ja miehet, joita treffailen haluavat lähes poikkeuksetta nähdä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos sillä on noin sisällötön elämä niin mahtaa olla tylsä itsekin.
Ja sitten odottaa että nainen tuo sen onnen ja autuuden siihen elämään. Ja kun näin ei ole, vika on naisen,kun mies ei ole onnellinen.
"Mikä teiniprinsessa siellä äksyilee. Tuus tänne niin setämies antaa kyydit"
Sä meinaat et herra istun sisällä pelaamassa videopelejä ja murjottamassa kykenee antaan kyydit kenellekkään?
Ei se ole kyytiä jos mä joudun lohduttaan sua kun sulla ei ota eteen.
Joku muu ehti vastata mun puolesta kun vauvan lainaaminen ei taas toimi.
Mut tää kiukkunen teiniprinsessa on 47 vuotias mies, salimake mma hötkyilijä, sulla on aika epätoivonen tyyli projisoida ja valehdella.
Ymmärrän jo näiden vastausten perusteella miksi häpeät tilannettasi, mutta ei sinun pitäisi joutua häpeämään, vaan kaikkien pitäisi saada elää niin kuin haluavat. Jos joku vit tuilee, niin se johtuu hänen omista ongelmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mut tää kiukkunen teiniprinsessa on 47 vuotias mies, salimake mma hötkyilijä, sulla on aika epätoivonen tyyli projisoida ja valehdella.
Lopettakaas kinastelu : ) keskitytään aiheeseen jookos
Jos jutut on tämmöstä valhetta, seksististä ja narsistista syyttelyä ja haluttomuutta osallistua ja ottaa vastuuta niin ei tota teidän touhua muuta joku harrastus yhtään haluttavammas, se että te olisitte mielenkiintosempia ei tekis teistä yhtään vähemmän karmeita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos jutut on tämmöstä valhetta, seksististä ja narsistista syyttelyä ja haluttomuutta osallistua ja ottaa vastuuta niin ei tota teidän touhua muuta joku harrastus yhtään haluttavammas, se että te olisitte mielenkiintosempia ei tekis teistä yhtään vähemmän karmeita ihmisiä.
Mutku mutku mun pitää saada olla oma itseni ja mä tulkitsen sen niin et se on kaikkien muiden vika,ongelma ja vastuu jos mä lopetan kasvamisen henkisesti 12 vuotiaana koska mä olen liian tyhmä ymmärtään sanontoja mitenkään muuten kun käännettynä mun patologisen käytöksen tueks, höh!
Vierailija kirjoitti:
Sä meinaat et herra istun sisällä pelaamassa videopelejä ja murjottamassa kykenee antaan kyydit kenellekkään?
En mä istu siaällä pelaamassa vaan oon kuskaamassa lapsiani heidän harrastuksiinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tunge sun keskustelun toimivuus perseesees"
Ei mun tarvi, sinä tungit sen jo omaas kun keskustelu alko käymään liian todelliseks sun narsismille : )
Et vieläkään ymmärrä monelleko vastailet 🤣
Ei kun mä en vieläkään välitä, ei ole mitään syytä, sinä et ole erityinen.
Tätä teidän sanailua on hauska lukea, based-dad vs obnoxious-brat
Musta tää ei ole niin hauskaa, mua mietityttää missä näiden muksujen oikeat isät on, miten nää on päästetty ihmisten ilmoille, noh, tämmösinä.
No mun isä on jo kuollut vu
Käyttäydyks ja ajattelks sä edelleen niin kun nää muksut?
En tahdo ivata, osanottoni isäsi puolesta, kysyn mielenkiinnosta.
Noita sun vastauksiasi lukeneena ihmettelwn miten yksikää nainen sulle on koskaan antanu saatika lapsia tehny sun kanssas. Mulle et olis kelvannu tolla sun "minä tiedän kaiken paremmin niin olkaa hiljaa ja totelkaa" asenteellas.
N42
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä noin nuorelle salimakellekin kyydit voin antaa jos pyllys vaan kestää.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä istu siaällä pelaamassa vaan oon kuskaamassa lapsiani heidän harrastuksiinsa
Sulla mitään lapsia ole vaan oot pelijonne ikää 20v etkä ikinä poistu kotoas.
-teiniprinsessa salimake m47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla istut vauvalla ihmettelemässä mt-tapausten ongelmia deittailussa?
Uskottavaa. Sä et tietenkään ole se seksistinen pikku-likka joka sai aikasemmin nenilleen olemalla ihan samanlainen kun ap, nyt larppaamassa miehiä kuvottavuuksilla.
Tekee varmasti ihmeitä itsetunnolle tää tämmönen.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottavaa. Sä et tietenkään ole se seksistinen pikku-likka joka sai aikasemmin nenilleen olemalla ihan samanlainen kun ap, nyt larppaamassa miehiä kuvottavuuksilla.
Mitä muutakaan täällä hallilla treenien aikana tekis kuin selaa nettiä?
"Noita sun vastauksiasi lukeneena ihmettelwn miten yksikää nainen sulle on koskaan antanu saatika lapsia tehny sun kanssas. Mulle et olis kelvannu tolla sun "minä tiedän kaiken paremmin niin olkaa hiljaa ja totelkaa" asenteellas.
N42"
Ketään en ole käskenyt olemaan hiljaa enkä väitä tietäväni kaikkea.
Ei mun tarvita kelvata sulle, itseasiassa mä en ole täälä iskemässä ketään teistä, mä olen se lääke joka maistuu pahalta mut toimii. : ]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muutakaan täällä hallilla treenien aikana tekis kuin selaa nettiä?
Se on oikein että hyödyntää luppoajan netissä kiusaten tyhmiä ja trollaamalla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muutakaan täällä hallilla treenien aikana tek
Okei fair enough.
Vierailija kirjoitti:
"Noita sun vastauksiasi lukeneena ihmettelwn miten yksikää nainen sulle on koskaan antanu saatika lapsia tehny sun kanssas. Mulle et olis kelvannu tolla sun "minä tiedän kaiken paremmin niin olkaa hiljaa ja totelkaa" asenteellas.
N42"
Ketään en ole käskenyt olemaan hiljaa enkä väitä tietäväni kaikkea.
Ei mun tarvita kelvata sulle, itseasiassa mä en ole täälä iskemässä ketään teistä, mä olen se lääke joka maistuu pahalta mut toimii. : ]
Ei kukaan sua halua maistaa. Varmaan haisetki pahalta.
Hei älä vastaa mun puolesta
M45