Miehen tylsä elämä?
Haittaako naisia minkä takia jos miehellä ei ole kavereita eikä harrastuksia? Olen tämmöinen mies ja lähinnä vaan vapaa-ajan kotona pelailen ja oon netissä. Hävettää myöntää tätä kellekään mutta en tiiä mitä tekisin. Haluaisin naisen kuitenkin.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sä oot niin tossukka että ostat muksuilles kaupan kaikki karkit jos ne haluu niitä. Netissä sitte vastapainoksi esität olevas jotain muuta. Joko vaimosi tuli rakastajansa luota takaisin?"
Sun tarvis sanoa jotain oikeeta musta jos haluisit päästä mun ihon alle, mikään noista sun loukkauksista ei resonoi, se miks mä pääsen sun ihon alle vaikka en edes yritä tehdä niin on siks et mä en keksi tai arvaile mitään tyhjästä, kaikki mitä mä sanon pohjautuu johonkin mitä mulle on sanottu ensin.
Jos et mitään muuta tästä keskustelusta tajua, mä toivoisin et tajuat sen että toi sun temppuilu ja valehtelu liittyy suoraan siihen miks sulla on ihan ansaitusti surkea itsetunto.
Se ei ole sun vika, sun vanhemmat/traumat opetti susta valehtelijan, narsismi tarttuu, mut sen lopettaminen on sun vastuulla.
Miksi vasta
Koska se ei ole se ihminen jolle mä kirjotan näitä, mä käytän sen törppöilyjä aasinsiltana, mä kirjotan tän niille jotka ei ole toivottomia.
Taidat kirjotella ite kummanki vastaukset. Huijaat muita että muka "väittelet"
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu avasi silmäni, nyt pelikone kiinni ja kaupasta ostamaan jäkis varusteet. Alan pelaamaan lätkää ja heti naiset kuolaa mun perään. Eikös se näin mene?
Juuri näin. Harrastus = mielenkiintonen
"Tyhmä ei tajua että mutapaini sian kanssa on siasta vain kivaa"
Taas sä tajuat sanontoja väärin tukeakses patologista käytöstäs.
Mä en kirjota näitä sulle, mä käytän sua alustana puhutellakseni muita, sun epärehellinen käytös ja törppöily toimii täydellisenä varoittavana esimerkkinä, olet ultraluuseri, mörkö, se jolla pelotellaan lapset et jos ne ei ole kunnolla ja kuuntele vanhempiaan ne muuttuu sinuks.
Mulle kelpais. Itelläkään ei oo kavereita eikä harrastuksia. Oon vaan kotona. On mulla koira ja sen kanssa lenkkeilen ja touhuan. Tykkään myös pelailla pleikkarilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu avasi silmäni, nyt pelikone kiinni ja kaupasta ostamaan jäkis varusteet. Alan pelaamaan lätkää ja heti naiset kuolaa mun perään. Eikös se näin mene?
Kyllä, naiset rakastaa olkiukon taakse piiloutuvia pelkureita.
Olen itse samanlainen, tosin nainen enkä pelaa. Kotona kökötän, enkä juuri muuta tee töiden lisäksi. Kavereita ei nykyään ole, yksin ei saa lähdettyä mihinkään. Rahatilanne myös sanelee ettei mitään maksullista tarvitse tehdä. Se rajoittaa melko paljon tekemisiä vaikka se sopiva mies jostain löytyisikin. Jos olen seurustellut niin miehen kanssa sitten menty ja tehty kyllä. Deittiäpeissä hävettää kertoa etten harrasta mitään ja olen rutiköyhä, istun kotona ja katson telkkaria tai olen koneella netissä. Luulen että olen lopun elämäni yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sä oot niin tossukka että ostat muksuilles kaupan kaikki karkit jos ne haluu niitä. Netissä sitte vastapainoksi esität olevas jotain muuta. Joko vaimosi tuli rakastajansa luota takaisin?"
Sun tarvis sanoa jotain oikeeta musta jos haluisit päästä mun ihon alle, mikään noista sun loukkauksista ei resonoi, se miks mä pääsen sun ihon alle vaikka en edes yritä tehdä niin on siks et mä en keksi tai arvaile mitään tyhjästä, kaikki mitä mä sanon pohjautuu johonkin mitä mulle on sanottu ensin.
Jos et mitään muuta tästä keskustelusta tajua, mä toivoisin et tajuat sen että toi sun temppuilu ja valehtelu liittyy suoraan siihen miks sulla on ihan ansaitusti surkea itsetunto.
Se ei ole sun vika, sun vanhemmat/traumat opetti susta valehtelijan, narsismi tarttuu, mut sen lopettaminen on
Taidat kirjotella ite kummanki vastaukset. Huijaat muita että muka "väittelet"
Epäilen vähän samaa kun aiemmin esitti stoalaista tietäjää ja sitten selittääkin jotain vankilapanoista.
"Taidat kirjotella ite kummanki vastaukset. Huijaat muita että muka "väittelet""
Valehtele ja temppuile lisää, kyllä se varmasti korjaa kaiken sen vahingon mitä on luonukkin koska herppaderp ja hurrrr durrrr
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais. Itelläkään ei oo kavereita eikä harrastuksia. Oon vaan kotona. On mulla koira ja sen kanssa lenkkeilen ja touhuan. Tykkään myös pelailla pleikkarilla.
Harmi kun olet varmasti liian nuori ja asut liian kaukana. Lenkkiseura ja moninpelit pleikkarilla kelpais ainaki mulle.
M40 Oulusta
Vierailija kirjoitti:
Olen itse samanlainen, tosin nainen enkä pelaa. Kotona kökötän, enkä juuri muuta tee töiden lisäksi. Kavereita ei nykyään ole, yksin ei saa lähdettyä mihinkään. Rahatilanne myös sanelee ettei mitään maksullista tarvitse tehdä. Se rajoittaa melko paljon tekemisiä vaikka se sopiva mies jostain löytyisikin. Jos olen seurustellut niin miehen kanssa sitten menty ja tehty kyllä. Deittiäpeissä hävettää kertoa etten harrasta mitään ja olen rutiköyhä, istun kotona ja katson telkkaria tai olen koneella netissä. Luulen että olen lopun elämäni yksin.
Olet nainen niin varmasti kelpaat vaikkei rahaa tai kiinnostuksen kohteita ole. Moni mies varmasti kustantaisi sinut mukaan juttuihin ihan vain saadakseen seuraa, ei välttämättä edes mitään sen enempää olisi vailla.
"Epäilen vähän samaa kun aiemmin esitti stoalaista tietäjää ja sitten selittääkin jotain vankilapanoista."
En ole esittänyt stoalaista tietäjää ja vankilapano juttu oli erittäin hyvä vitsi, sä et tunnista sitä kun sulla on surkea itsetunto kun valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
"Taidat kirjotella ite kummanki vastaukset. Huijaat muita että muka "väittelet""
Valehtele ja temppuile lisää, kyllä se varmasti korjaa kaiken sen vahingon mitä on luonukkin koska herppaderp ja hurrrr durrrr
Onko sulla kaikki ihan okei? Ethä saanu aivoinfarktia?
Vierailija kirjoitti:
"Epäilen vähän samaa kun aiemmin esitti stoalaista tietäjää ja sitten selittääkin jotain vankilapanoista."
En ole esittänyt stoalaista tietäjää ja vankilapano juttu oli erittäin hyvä vitsi, sä et tunnista sitä kun sulla on surkea itsetunto kun valehtelet.
En nyt tiedä koitatko mulle vastata mutta itse en pitänyt tuota hauskana vitsinä. Kuulostaa joltain mitä persu sanois ja myöhemmin selittelee että läppä läppä.
Vierailija kirjoitti:
"Tyhmä ei tajua että mutapaini sian kanssa on siasta vain kivaa"
Taas sä tajuat sanontoja väärin tukeakses patologista käytöstäs.
Mä en kirjota näitä sulle, mä käytän sua alustana puhutellakseni muita, sun epärehellinen käytös ja törppöily toimii täydellisenä varoittavana esimerkkinä, olet ultraluuseri, mörkö, se jolla pelotellaan lapset et jos ne ei ole kunnolla ja kuuntele vanhempiaan ne muuttuu sinuks.
Ai oon mörkö 🤣
Paremminki peikko, oikea röllipeikko jolla on housuissa pölli jolla naisia pelottelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain usko jumalaan ja Jeesuksen rakkaus voi tuoda elämään siitä puuttuvan sisällön. Harrastaminen vain paikkaa tätä puutetta hetken.
Painu uskis vdduun
Sinäkin tulet palamaan helvetin tulessa jos et luovu synnistä ja tule jumalan rakastavaan uskoon.
No nii setamies, laitaha korkki kiinni ja mee nukkumaan niin oot aamulla selvinpäin valmis töihin.
"En nyt tiedä koitatko mulle vastata mutta itse en pitänyt tuota hauskana vitsinä. Kuulostaa joltain mitä persu sanois ja myöhemmin selittelee että läppä läppä."
Minusta sen vitsin paras punchline on tää sun reaktio siihen : D
"Ai oon mörkö 🤣
Paremminki peikko, oikea röllipeikko jolla on housuissa pölli jolla naisia pelottelen."
Taas sä et ymmärrä mitä sulle on sanottu kun tulee defenssit tielle, varmaan siks kun oot niin rehellinen ja fiksu.