Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tylsä elämä?

Vierailija
06.04.2024 |

Haittaako naisia minkä takia jos miehellä ei ole kavereita eikä harrastuksia? Olen tämmöinen mies ja lähinnä vaan vapaa-ajan kotona pelailen ja oon netissä. Hävettää myöntää tätä kellekään mutta en tiiä mitä tekisin. Haluaisin naisen kuitenkin. 

Kommentit (252)

Vierailija
121/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies oli samanlainen kuin ap. Kun saatiin lapsia, niin rupesi viettämään kaiken vapaa-aikansa lasten kanssa.

HAHAHAHHAHAHAHA
varmasti

Vierailija
122/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miehellä ei kavereita eikä harrastuksia = yleisemmin myös mies, joka tulee läheisriippuvaiseksi naisesta eikä kestä, että naisella on muita kavereita ja harrastuksia, jonka ajassa haluaa myös viettää aikaansa. Myös naisen tulee olle miehelle 100% emotionaalinen tuki ja harvoin taas mies on hänelle, koska mies jolla ei ole lainkaan kavereita ei tod.näköisesti kykene olemaan ystävä myöskään kumppanilleensa.

Tämä!

Tällainen kuvio voi muodostua ongelmaksi pelkässä kaverisuhteessa, jos tyypillä ei ole muita kavereita. Tämän tyyppiset ihmiset ovat potentiaalisesti hyvin pahasti takertuvia, mutta eivät vastavuoroisesti osaa olla tukena toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies oli samanlainen kuin ap. Kun saatiin lapsia, niin rupesi viettämään kaiken vapaa-aikansa lasten kanssa.

HAHAHAHHAHAHAHA varmasti

Eiks sua yhtään häiritse se että tämmönen ivallinen ja epärehellinen tempppuilu on sun ainoa vastaus?

Itseäs sä tällä sun touhulla vaan satutat sitten lopulta, tietoisesti valitset kurjan elämän ja hylkiön roolin.

Vierailija
124/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tunge sun keskustelun toimivuus perseesees"

Ei mun tarvi, sinä tungit sen jo omaas kun keskustelu alko käymään liian todelliseks sun narsismille : )

Et vieläkään ymmärrä monelleko vastailet 🤣

Vierailija
125/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v pelaaja nainen. En minäkään ulos paljon mene mutta olisi toki kiva mennä jos olisi sellainen kaveri. Nettipeleistä olen myös mieheni löytänyt. Ihan samalla lailla netissä on normaaleja sosiaalisia ja meneviä pelaaja miehiä että hiljaisia rassukoita jotka eivät oikeen mitään saa aikaiseksi ja juovat vain kaljaa. :D Vuosikymmenten netti deittaus kokemuksella voin sanoa. 

Minulla on työ ja  harrastuksia kuitenkin eli elämä ei koostu pelkästään peleistä- Olen kinnostunut kaiken maailman asioista ja tykkään kokeilla uuttakin! Mutta joka tapauksessa kannattaa sinunkin etsiä pelaaja nainen netistä. Jotkut sanovat että ei nainen tule kotisohvalta hakemaan...noh jos olet pelaaja nörtti niin kyllä varmasti tulee! Keep gaming brother. Ei haittaa jos elät tylsää elämää, pääasia on että löydät samanlaisen naisen, älä kuitenkaan oleta että nainen tekee kotona ja elämässä kaiken puolestasi, jos näin on niin parempi ensin kasvaa tai sitten olet yksin. Muuten onnea etsintään.

Vierailija
126/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvi, sinä tungit sen jo omaas kun keskustelu alko käymään liian todelliseks sun narsismille : )

Ei kun mä en vieläkään välitä, ei ole mitään syytä, sinä et ole erityinen.

Vierailija
127/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä teidän sanailua on hauska lukea, based-dad vs obnoxious-brat 

Vierailija
128/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kelpaat kyllä. Jos vain suostut naisen kanssa tekemään yhdessä myös kodin ulkopuoleisia juttuja. Oikealle tyypille kelpaat kyllä varmasti.

Vierailija
129/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää ei ole niin hauskaa, mua mietityttää missä näiden muksujen oikeat isät on, miten nää on päästetty ihmisten ilmoille, noh, tämmösinä.

Vierailija
130/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäisin sinkuksi, niin olisin naisten silmissä varmaan aika epäkiinnostava, koska ei minullakaan juuri kavereita ole. Tai oli minulla ennen, mutta nyt kun oma ikäluokkani on noin nelikymppisiä, niin ei siinä enää samanlaisia kaverikontakteja ole kuin parikymppisenä. Kaikilla on se oma aikuisten elämä.

Vierailija
131/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAHAHAHHAHAHAHA varmasti

Eiks sua yhtään häiritse se että tämmönen ivallinen ja epärehellinen tempppuilu on sun ainoa vastaus?

Itseäs sä tällä sun touhulla vaan satutat sitten lopulta, tietoisesti valitset kurjan elämän ja hylkiön roolin.

Ei, vaan naurattaa tälläiset satuilutarinat, kun tosielämässä miehet jotka pelaa kaikki päivät ja on netissä ovat niin myös lapsien tultua maailmaan. Näitä tarinoita on tuhansittain netissä, miten naiset jäävät ihan yksin ja joutuvat hoitamaan kaiken.

Vierailija
132/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää ei ole niin hauskaa, mua mietityttää missä näiden muksujen oikeat isät on, miten nää on päästetty ihmisten ilmoille, noh, tämmösinä.

No mun isä on jo kuollut vuosia sitten.

M68

Vierailija
133/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö olet erityinen? Teille erityisihmisille yleensä hommataan joku tukihenkilö vahtimaan etteivät loukkaa itseään.

Vierailija
134/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä, että olisit perässävedettävä kivireki. Toivottavasti löydät naisen, joka ei itsekään halua tehdä muuta kuin olla kotona vapaa-ajalla.

Ei se välttämättä näin mene. Itsekin sinkkuna vain kävin töissä ja pelasin koneella, mutta sattumalta löysin naisen ja ollaan viimeisen kolmen vuoden aikana matkusteltu, käyty tapahtumissa yms. moninkertaisesti verrattuna koko aiempaan elämääni.

Vierailija
135/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAHAHAHHAHAHAHA varmasti

Ei, vaan naurattaa tälläiset satuilutarinat, kun tosielämässä miehet jotka pelaa kaikki päivät ja on netissä ovat niin myös lapsien tultua maailmaan. Näitä tarinoita on tuhansittain netissä, miten naiset jäävät ihan yksin ja joutuvat hoitamaan kaiken.

Sä olet niin katkera miehille et se on tehny de facto kehitysvammaisen ja sekös vasta naurattaa.

Vierailija
136/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAHAHAHHAHAHAHA varmasti

Yleistäminen netistä kerättyjen anekdoottien pohjalta on kyllä niin erityisen tervettä ja älykästä ettei pashkalle taivu. : x

Vierailija
137/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö olet erityinen? Teille erityisihmisille yleensä hommataan joku tukihenkilö vahtimaan etteivät loukkaa itseään.

Älä vaan yritäkään ymmärtää mitä mä sulle sanon, tartu yksittäiseen sanaan ja sit ala venkoileen sen ympärillä kyllä niin hyvä tulee, sä olet varppina niin eriyinen et sä olet tasan ainoa ihminen koko maailmankaikkeuden historiassa joka on niin erityinen et sen itsetunto kestää itelleen valehtelun, u go girl!

Vierailija
138/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun isä on jo kuollut vuosia sitten.

M68

Käyttäydyks ja ajattelks sä edelleen niin kun nää muksut?

En tahdo ivata, osanottoni isäsi puolesta, kysyn mielenkiinnosta.

Vierailija
139/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä edelleen luulet et sä olet jotenkin erilainen kun ap, kaikki samat vastaukset aplle toimii sullekkin, mut sä olet erityinen jollain mielikuvitus tavalla jota ei pysty pukeen sanoiks.

Jos sulla tai aplla on kummallakaan mitään kiinnostusta sitä omaa elämää kohtaan niin nyt ois hyvä hetki tunkea toi lapsellinen asenne sinne perseeseen keskustelun sujumisen seuraks ja kuunnella mitä toi based-dad yrittää teille puhua, se on aika harvinaista saada vanhempia älykkäitä miehiä kiinnostuun näistä jutuista yhtään enkä ihmettele miks, törkeä ylimielinen uhriutuminen on ollu taas vaivan ainoa palkka.

Alko itseäkin ärsyttää toi sun erityisyys näitä lukiessa.

Vierailija
140/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä edelleen luulet et sä olet jotenkin erilainen kun ap, kaikki samat vastaukset aplle toimii sullekkin, mut sä olet erityinen jollain mielikuvitus tavalla jota ei pysty pukeen sanoiks.

Jos sulla tai aplla on kummallakaan mitään kiinnostusta sitä omaa elämää kohtaan niin nyt ois hyvä hetki tunkea toi lapsellinen asenne sinne perseeseen keskustelun sujumisen seuraks ja kuunnella mitä toi based-dad yrittää teille puhua, se on aika harvinaista saada vanhempia älykkäitä miehiä kiinnostuun näistä jutuista yhtään enkä ihmettele miks, törkeä ylimielinen uhriutuminen on ollu taas vaivan ainoa

Rauhotu, toi vastaan kiukkuaminen on ihan normaali reaktio näihin juttuihin teini-ikäisiltä, se on vaikeaa kun hormonit sulkee järjen, mun hermot ei ole vielä edes koetuksella. : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän