Miehen tylsä elämä?
Haittaako naisia minkä takia jos miehellä ei ole kavereita eikä harrastuksia? Olen tämmöinen mies ja lähinnä vaan vapaa-ajan kotona pelailen ja oon netissä. Hävettää myöntää tätä kellekään mutta en tiiä mitä tekisin. Haluaisin naisen kuitenkin.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin haittaa.
Ei haittaa, mies saa tehdä mitä haluaa kotonaan. Itsekin viihdyn parhaiten kotona.
Mahtaa olla ikävät kodit niillä jotka ei siellä viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin haittaa.
Ei haittaa, mies saa tehdä mitä haluaa kotonaan. Itsekin viihdyn parhaiten kotona.
Mahtaa olla ikävät kodit niillä jotka ei siellä viihdy.
Niiden vaimot/naisystävät sisustaneet miehen pois kodistaan 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Noita sun vastauksiasi lukeneena ihmettelwn miten yksikää nainen sulle on koskaan antanu saatika lapsia tehny sun kanssas. Mulle et olis kelvannu tolla sun "minä tiedän kaiken paremmin niin olkaa hiljaa ja totelkaa" asenteellas.
N42"
Ketään en ole käskenyt olemaan hiljaa enkä väitä tietäväni kaikkea.
Ei mun tarvita kelvata sulle, itseasiassa mä en ole täälä iskemässä ketään teistä, mä olen se lääke joka maistuu pahalta mut toimii. : ]
Ei kukaan sua halua maistaa. Varmaan haisetki pahalta.
Ei varmaan haluakkaan mut mä en kysele lupia tai välitä teidän haluamisista, jos teillä ois minkäänlainen koherentti ote teidän omista haluamisista ja niihin liittyistä vastuista ja odotuksista tää keskustelu ois 100% tarpeeton, ne merkkaa mulle saman verran kun se et mun muksu huutaa karkin perään kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä sen naisen mukana paikkoihin. Yksin en halua.
Miksi tarvitset tähän juuri naisen, etkä esim. kaveria?
En ole ap vaan naispuolinen henkilö, ja juuri tämän takia minäkin haluaisin parisuhteen, että olisi helpompi lähteä ja tehdä yhdessä.
Kaveri ei ole koskaan sama asia kuin oma rakas. Kuka esim. lähtee viikonlopuksi hotellilomalle mieluummin kaverin kuin rakkaansa kanssa? Tai oikeastaan ihan mihin vaan. Kaverin kanssa voi käydä shoppailemassa tai kahvilla, kumppanin kanssa tehdään kaikkea oikeasti merkityksellistä.
Mutta kumppanin kanssa joka istuu vaan himassa istutaan vaan yhdessä himassa.
Te yritätte molemmat ulkoistaa mt-ongelmaa parisuhteen harteille, teidän sosiaalistentilanteiden kammo ja kykene
En halua istua yhdessä kotona vaan omassa kodissa. En kärsi suhdekammosta, sosiaaliset suhteet ei vain kiinnosta. En todellakaan vaadi että parisuhteessa pitäisi tavata usein tai viihdyttää minua!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Noita sun vastauksiasi lukeneena ihmettelwn miten yksikää nainen sulle on koskaan antanu saatika lapsia tehny sun kanssas. Mulle et olis kelvannu tolla sun "minä tiedän kaiken paremmin niin olkaa hiljaa ja totelkaa" asenteellas.
N42"
Ei mun tarvita kelvata sulle, itseasiassa mä en ole täälä iskemässä ketään teistä, mä olen se lääke joka maistuu pahalta mut toimii. : ]
Ei varmaan haluakkaan mut mä en kysele lupia tai välitä teidän haluamisista, jos teillä ois minkäänlainen koherentti ote teidän omista haluamisista ja niihin liittyistä vastuista ja odotuksista tää keskustelu ois 100% tarpeeton, ne merkkaa mulle saman verran kun se et mun muksu huut
Based-dad on raaka ja rutaali, mä fanitan! : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä sen naisen mukana paikkoihin. Yksin en halua.
Miksi tarvitset tähän juuri naisen, etkä esim. kaveria?
En ole ap vaan naispuolinen henkilö, ja juuri tämän takia minäkin haluaisin parisuhteen, että olisi helpompi lähteä ja tehdä yhdessä.
Kaveri ei ole koskaan sama asia kuin oma rakas. Kuka esim. lähtee viikonlopuksi hotellilomalle mieluummin kaverin kuin rakkaansa kanssa? Tai oikeastaan ihan mihin vaan. Kaverin kanssa voi käydä shoppailemassa tai kahvilla, kumppanin kanssa tehdään kaikkea oikeasti merkityksellistä.
Mutta kumppanin kanssa joka istuu vaan himassa istutaan vaan yhdessä himassa.
Te yritätte molemmat ulkoistaa mt-ongelmaa parisuhteen hartei
En halua istua yhdessä kotona vaan omassa kodissa. En kärsi suhdekammosta, sosiaaliset suhteet ei vain kiinnosta. En todellakaan vaadi että parisuhteessa pitäisi tavata usein tai viihdyttää minua!
Eri
Se on hyvä asenne. Mullaki menis hermot jos pitäis 24/7 olla ton mun miehen kanssa. Ihan hyvin riittää että nähdään muutaman kerran viikossa eikä todellakaan harrasteta yhdessä. En tiedä mitä harrastaa ollessaan itsekseen, ehkä pelaa jotain tai käy salilla.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42"
Ei varmaan haluakkaan mut mä en kysele lupia tai välitä teidän haluamisista, jos teillä ois minkäänlainen koherentti ote teidän omista haluamisista ja niihin liittyistä vastuista ja odotuksista tää keskustelu ois 100% tarpeeton, ne merkkaa mulle saman verran kun se et mun muksu huutaa karkin perään kaupassa.
Sä oot niin tossukka että ostat muksuilles kaupan kaikki karkit jos ne haluu niitä. Netissä sitte vastapainoksi esität olevas jotain muuta. Joko vaimosi tuli rakastajansa luota takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42"
Ei varmaan haluakkaan mut mä en kysele lupia tai välitä teidän haluamisista, jos teillä ois minkäänlainen koherentti ote teidän omista haluamisista ja niihin liittyistä vastuista ja odotuksista tää keskustelu ois 100% tarpeeton, ne
Sä oot niin tossukka että ostat muksuilles kaupan kaikki karkit jos ne haluu niitä. Netissä sitte vastapainoksi esität olevas jotain muuta. Joko vaimosi tuli rakastajansa luota takaisin?
Ei vielä koska se alfa on hyvin kestävä. Lupasivat että voin joskus tulla katsomaan kunhan hommaan muksulle hoitajan.
Ensimmäinen askel on se että lakkaa kysymästä "haittaako naisia", kuulostaa siltä kuin ajattelisit naisia monoliittinä jotka ajattelevat samalla lailla. Totuus on että väestössä on laaja hajonta tämänkin asian suhteen, ja niitä tylsää elämää eläviä naisia on aikalailla yhtä paljon kuin miehiäkin.
Toinen askel on että lakkaa miettimästä että sinun pitäisi olla jotenkin toisenlainen kuin olet miellyttääksesti "naisia". Tuolla jossain on sinulle sopiva kumppani, jonka odotukset elämän sisällöstä kohtaavat oman elämäntapasi kanssa. On paljon ihmisiä jotka eivät yksin käy juuri missään, mutta sopivan kaverin tai kumppanin löytyessä innostutaan sitten yhdessä ulos.
"Sä oot niin tossukka että ostat muksuilles kaupan kaikki karkit jos ne haluu niitä. Netissä sitte vastapainoksi esität olevas jotain muuta. Joko vaimosi tuli rakastajansa luota takaisin?"
Sun tarvis sanoa jotain oikeeta musta jos haluisit päästä mun ihon alle, mikään noista sun loukkauksista ei resonoi, se miks mä pääsen sun ihon alle vaikka en edes yritä tehdä niin on siks et mä en keksi tai arvaile mitään tyhjästä, kaikki mitä mä sanon pohjautuu johonkin mitä mulle on sanottu ensin.
Jos et mitään muuta tästä keskustelusta tajua, mä toivoisin et tajuat sen että toi sun temppuilu ja valehtelu liittyy suoraan siihen miks sulla on ihan ansaitusti surkea itsetunto.
Se ei ole sun vika, sun vanhemmat/traumat opetti susta valehtelijan, narsismi tarttuu, mut sen lopettaminen on sun vastuulla.
Eihän peliharrastuksessa ole vikaa jos se ei mene ihan överiksi. Itsekin pelasin FinalFantasya pleikkari ykkösellä ollessani ekaa kertaa raskaana kun en oikein pystynyt liikkumaan. Nyt en ole pelannut kuin kännykällä jotain kevyttä.
N56
Vierailija kirjoitti:
"Sä oot niin tossukka että ostat muksuilles kaupan kaikki karkit jos ne haluu niitä. Netissä sitte vastapainoksi esität olevas jotain muuta. Joko vaimosi tuli rakastajansa luota takaisin?"
Sun tarvis sanoa jotain oikeeta musta jos haluisit päästä mun ihon alle, mikään noista sun loukkauksista ei resonoi, se miks mä pääsen sun ihon alle vaikka en edes yritä tehdä niin on siks et mä en keksi tai arvaile mitään tyhjästä, kaikki mitä mä sanon pohjautuu johonkin mitä mulle on sanottu ensin.
Jos et mitään muuta tästä keskustelusta tajua, mä toivoisin et tajuat sen että toi sun temppuilu ja valehtelu liittyy suoraan siihen miks sulla on ihan ansaitusti surkea itsetunto.
Se ei ole sun vika, sun vanhemmat/traumat opetti susta valehtelijan, narsismi tarttuu, mut sen lopettaminen on sun vastuulla.
Miksi vastaat tolle trollaajalle jos sen kommentit ei sua haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaat tolle trollaajalle jos sen kommentit ei sua haitt
Tyhmä ei tajua että mutapaini sian kanssa on siasta vain kivaa
"Ei vielä koska se alfa on hyvin kestävä. Lupasivat että voin joskus tulla katsomaan kunhan hommaan muksulle hoitajan."
Sä pelkäät mun oikeita vastauksia niin paljon että feikkaat niitä?
Onpa omituinen tunne, kukaan ei ole ikinä alistunut mulle noin, sä olet nyt virallisesti mun narttu, jos oltais vankilassa multa tarvis kysyä lupa jos sua haluais panna.
Onneksi olen aseksuaali niin ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä mun harrastuksia tai niiden puutetta kohtaan
M35
Vierailija kirjoitti:
"Ei vielä koska se alfa on hyvin kestävä. Lupasivat että voin joskus tulla katsomaan kunhan hommaan muksulle hoitajan."
Sä pelkäät mun oikeita vastauksia niin paljon että feikkaat niitä?
Onpa omituinen tunne, kukaan ei ole ikinä alistunut mulle noin, sä olet nyt virallisesti mun narttu, jos oltais vankilassa multa tarvis kysyä lupa jos sua haluais panna.
🤣🤣🤣🤣🤣
Vain usko jumalaan ja Jeesuksen rakkaus voi tuoda elämään siitä puuttuvan sisällön. Harrastaminen vain paikkaa tätä puutetta hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vain usko jumalaan ja Jeesuksen rakkaus voi tuoda elämään siitä puuttuvan sisällön. Harrastaminen vain paikkaa tätä puutetta hetken.
Painu uskis vdduun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaat tolle trollaajalle jos sen kommentit ei sua haitt
Koska se ei ole se ihminen jolle mä kirjotan näitä, mä käytän sen törppöilyjä aasinsiltana, mä kirjotan tän niille jotka ei ole toivottomia.