Mitä naiset saavat parisuhteesta miehen kanssa?
Saammeko me naiset oikeastaan mitään muuta kuin pahan mielen?
Kommentit (47)
Mä voisin lipaista sun rönttöstä, kaipaisin tussukaveria
Kumppanin, rakkautta, läheisyyttä, seksiä, yhteisen perheen. Tuossa mitä ainakin itse saan omasta avioliitostani.
N43
Seksiä ja lapsia. Jos hyvä tuuri käy niin lisäksi mukavaa ja turvallista seuraa.
Hyvän miehen kanssa saa hyvän mielen. Harmi kun ne on niin harvinaisia. Itse saan parisuhteesta lämpöä, seksiä, tukea, seuraa, huumoria, apua käytännön asioissa ja turvaa. Exiltä olen saanut mm. turpaan, tyhjän lompakon ja hiivatulehduksen.
Mulla mies siivoaa kämppää parhaillaan kun minä palstailen sohvalla.
Niinhän se ekat 1.5 vuotta.
Nyt lahnamies tumputtaja.
Jos et itse osaa pohtia asiaa niin ole suosiolla yksin. Näin kaikki pääsevät helpommalla.
Alussa vaikka ja mitä, läheisyys, seksi, keskustelua, yhdessä tekemistä, ihailua ja kehuja, mukavaa ajanvietettä, yhteinen asunto. Kipinää ja kiimaa. Sekä omassa tapauksessani maailman parhaan ja rakkaimman ihmisen, eli lapsen.
Nyt 15v+ naimisissa: sen että on vara tehdä ja ostaa mitä haluaa, voi harrastaa rauhassa, omaa aikaa niin paljon kuin haluaa, keskustelua kun haluaa, yhteisiä reissuja, oma koti ja 'perhe', seksiä ilman kipinää. Saa olla oma itsensä.
Ja kipinä sitten vieraalta.
Menee ok.
Naiset saa nähdä miten nainen on miehelle pelkkä panopatja. Miehet ei kykene olemaan uskollisia yhdelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän miehen kanssa saa hyvän mielen. Harmi kun ne on niin harvinaisia. Itse saan parisuhteesta lämpöä, seksiä, tukea, seuraa, huumoria, apua käytännön asioissa ja turvaa. Exiltä olen saanut mm. turpaan, tyhjän lompakon ja hiivatulehduksen.
Samat sanat, voi helvetti 😅 Nyt onneks paremmin
Saan mieheltäni rakkautta, arvostusta, kumppanuutta, treeniseuraa, kokemuksien ja elämyksien jakajan, emotionaalista turvaa ja vähän jos kaikenlaisia aivojen mielihyvähormonien purskahduksia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa nähdä miten nainen on miehelle pelkkä panopatja. Miehet ei kykene olemaan uskollisia yhdelle naiselle.
Onpa kovaa miesten aliarvioimista, jopa miesvihaa..
Vierailija kirjoitti:
Saan mieheltäni rakkautta, arvostusta, kumppanuutta, treeniseuraa, kokemuksien ja elämyksien jakajan, emotionaalista turvaa ja vähän jos kaikenlaisia aivojen mielihyvähormonien purskahduksia.
Tutkitusti useimmat naiset eivät saa mitään noista. Miksi jäädään? Koska syntyvyys olisi vieläkin alhaisempaa, jos naiset alkaisivat oikeasti vaatimaan.
Olen naimisissa parhaan ystäväni kanssa, olemme kuin paita ja peppu. Saan todella paljon parisuhteestamme, niinkuin myös hän. Rakastamme toisiamme ja toistemme seuraa. Nauramme yhdessä joka päivä, jaamme läheisyyttä joka päivä.
Mitään miinuspuolia en oikeastaan keksi, elintaso on korkeampi kun kaksi ihmistä jakamassa kuluja ja aina on seuraa jos haluan reissuun/keikalle/ulos syömään jne. Teen enemmän kotitöitä koska mieheni tekee pidempää päivää töissä, mutta hän huomioi minua sitten vastapainoksi illallisilla, matkoilla ja teatteri-illoilla. Seksiä on 2-4 kertaa kuussa ja se on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa parhaan ystäväni kanssa, olemme kuin paita ja peppu. Saan todella paljon parisuhteestamme, niinkuin myös hän. Rakastamme toisiamme ja toistemme seuraa. Nauramme yhdessä joka päivä, jaamme läheisyyttä joka päivä.
Mitään miinuspuolia en oikeastaan keksi, elintaso on korkeampi kun kaksi ihmistä jakamassa kuluja ja aina on seuraa jos haluan reissuun/keikalle/ulos syömään jne. Teen enemmän kotitöitä koska mieheni tekee pidempää päivää töissä, mutta hän huomioi minua sitten vastapainoksi illallisilla, matkoilla ja teatteri-illoilla. Seksiä on 2-4 kertaa kuussa ja se on hyvää.
Kuvailit juuri tyypillisen 50/50 suhteen. Sä joudut siltikin naisena tekemään enemmän.
Miehen ja joskus lapsia.