Elämäsi suurin ja vaikein pettymys?
Kommentit (87)
Kun halusin 13-vuotiaana tehdä remontin pihasaunaan isoisän kanssa ja isä ei antanut sitä tehdä. Rankutin asiaa varmaan vuoden, ennenkuin nielin pettymyksen. Muista pettymyksistä olen päässyt nopeammin ohi.
Se että jätin nuorena opiskelematta.
Ystävyyssuhde joka oli minulle kaikki kaikessa paljastui jonkinlaiseksi sairaaksi kiusaamiseksi. En toivu siitä koskaan.
Avioliitto. Mies ei ole koskaan välittänyt.
Äitipuoli ei tullutkaan synttäreilleni. Myöhemmin kävi ilmi että hän oli kuollut edellisenä yönä. Lapsena se kuitenkin oli suurin pettymys, että hän ei tullut synttäreille ja saanut osallistua juhliini.
En löytänyt romanttista rakkautta. Miehet joihin ihastuin, eivät halunneet minua. Jotkut jopa leikkivät tunteillani.
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt romanttista rakkautta. Miehet joihin ihastuin, eivät halunneet minua. Jotkut jopa leikkivät tunteillani.
Vielä ehtii
Kovasta työstä, korkeakouluopinnoista, huolimatta en ole työllistynyt.Ei ole mikään huuhaa ala, mutta en kelpaa.
Sairastuin vaikeasti jo ennen keski-ikää, ja elämä jäi joltakin osin hyvin vaillinaiseksi.
Ero lapsen isästä. En osaa vieläkään selittää mikä ajoi siihen. Vielä vuosien päästä meillä kummallakaan ei ole uutta kumppania. Ja rakkauttakin on vielä ja tarvetta viettää aikaa toistemme kanssa.
Pitäisi päästää irti ja jo aikoja sitten. Tämä on pettymys niin monelta eri kantilta. Minä se halusin erota. Mutta kuitenkaan en ole sinut asian kanssa. Voiko tyhmempää olla.
Tässä tullaan taas siihen faktaan, etten koskaan osaa päättää mitä elämältäni haluan. Olen hyvin pettynyt itseeni.
Jossain vaiheessa ymmärsin, miten paljon perheessäni ja suvussamme, myös itselläni, on mt-häiriöitä ja miten ne ovat vaikuttaneet aivan kaikkeen.
Petyin ex mieheeni. Se oli suuuuuri pettymys. Nyt en luota enää miehiin.
Pettymys omaan perheeseen, miten pahantahtoisia kaikki ovat.
Ero exästä ja petyin häneen niin pahasti.
Omat terveysongelmat.
en saanut vappusatasta.