Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitoriksen koko

Vierailija
06.04.2024 |

Vaihteleeko naisten klittan koko miten paljon ja onko normaalia isommat kuinka yleisiä? Itselläni ei ole kovin monesta naisesta kokemusta, mutta joitten kanssa olen seksiä harrastanut, niin heillä on ollut sellainen herneen kokoinen joka näkyy kun ovat kiihoittuneet, mutta on muuten piilossa ihopoimun alla.

Tällä hetkellä seurustelen naisen kanssa jolla on mielestäni todella iso klitta. Oikein hätkähdin kun näin sen ensimmäisen kerran ja epäilin jo joutuneeni lady Boyn sänkyyn.

Lepotilassakin klittan kärki pilkistää ihopoimun alta ja tuo ihopoimu on reilusti koholla häppäreiden yläpuolella. Sitten kun hän on kiihoittunut, niin tuo klitta työtyy pari senttiä ulos ja on lähes miehen pikkusormen paksuinen ja kuin terska pienoiskoossa. Onko muilla kokemuksia isoista klitoriksista?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten, mies on onnellinen kun naisella iso klitoris? Koskettaa rakastellessa hyvin klitorista - tässä ristiriita siihen mitä jotkut miehet väittävät, eli että  se naisen nautinto tulee "emättimestä jota kulli sisäisesti hyväilee" kuinka se klitoris siis minkäänkokoisena vaikuttaa nyt yhtäkkiä asiaan?

Kaikella rakkaudella, hanki elämääsi jo muuta sisältöä. 

Vierailija
22/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten, mies on onnellinen kun naisella iso klitoris? Koskettaa rakastellessa hyvin klitorista - tässä ristiriita siihen mitä jotkut miehet väittävät, eli että  se naisen nautinto tulee "emättimestä jota kulli sisäisesti hyväilee" kuinka se klitoris siis minkäänkokoisena vaikuttaa nyt yhtäkkiä asiaan?

Klitoristahan se kulli sieltä emättimestä hyväilee. Ja kun näkyväkin osa on iso, niin sitä enemmän nautintoa. Ei siinä ole mitään ristiriitaa. Mutta sanoi miehet täällä mitä vain, niin olet ihan periaatteesta aina eri mieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin olisim n klitan ei sillä ulkoisen klitan koolla olis mitään väliä, joten älä selitä. On miehilläkin erikoiset kullit ja sitten pallit myös! Älytöntä kiemurtelua!974

Vierailija
24/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin olisim n klitan ei sillä ulkoisen klitan koolla olis mitään väliä, joten älä selitä. On miehilläkin erikoiset kullit ja sitten pallit myös! Älytöntä kiemurtelua!974

Ootko tosiaan noin pihalla millainen on klitoris?? Älytöntä että oot yli 60v tallannut täällä etkä tunne anatomiaasi. 

Vierailija
25/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä vääntele. Itse et tiedä, luulet tietäväsi. Nainen haluaa, että sitä ulkoista klitorista hyväillään, ja sillä siisti. Nainen itse tietää, et sinä. Mutta pitäähän miehen jotain väännellä. Miehen  kulli vastaa klitorista, sitä nimenomaan ulkoista. Etkä tiedä minun ikääni, vaikkei sillä väliä olekkaan.

Vierailija
26/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon seulkoinen klitoris miten pieni hyvänsä (kuten joku aiemmin kirjoitti) se tuo mieletöntä nautintoa. Eri.

Vierailija
27/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä vääntele. Itse et tiedä, luulet tietäväsi. Nainen haluaa, että sitä ulkoista klitorista hyväillään, ja sillä siisti. Nainen itse tietää, et sinä. Mutta pitäähän miehen jotain väännellä. Miehen  kulli vastaa klitorista, sitä nimenomaan ulkoista. Etkä tiedä minun ikääni, vaikkei sillä väliä olekkaan.

Olet seniori ikäinen äksyilijä. Ikäsi paljastuu juurikin käytöksestäsi.

Vierailija
28/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mä olen nainen. Ja tiedän että klitoris on paljon suurempi kuin se näkyvissä oleva nyppylä. Luonnollisesti tiedän myös tasan tarkkaan itse, miten haluan että mua hyväillään. Mulle ei riitä se pelkkä klitan ulkoisen osan hyväily, todellakaan. 

Vierailija
29/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon seulkoinen klitoris miten pieni hyvänsä (kuten joku aiemmin kirjoitti) se tuo mieletöntä nautintoa. Eri.

Hahah, vai "eri" :D No, itse toivoisin että mun "seulkoinen klitoris" olisi isompi juuri siitä syystä, että siinä olisi silloin mahdollisesti enemmän tuntoa. Mulle ei tuo mieletöntä nautintoa sen pienen nyppylän hyväily, tarviin muutakin ja pidän nimenomaan klitoriksen sisempien osien hyväilystä.

Vierailija
30/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihopoimu on reilusti koholla häppäreiden yläpuolella"

No eipä ole klitoris  häpyhuulten yläpuolella todellakaan. Mene hyvä mies anatomian kurssille.

Vierailija
31/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole klitoris  häpyhuulten yläpuolella todellakaan. Mene hyvä mies anatomian kurssille.

No sulla on klitoris kyllä ihmeellisessä paikassa. Oliskos antaa fotoa pillustasi.

Vierailija
32/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä oli ne useat asennot, joissa mies voi helposti hyväillä klitorista yhdynnän aikana?

Vierailija
33/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän paikkaa teillä onkaan oikeasti hyväilty. Ettei vaan olis persreikää.

Vierailija
34/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä välii..evvk ketään. 

jos on liiaväljää nii voivetääkakkosee

Vierailija
35/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toivoo, odottaa, vaatii, että jopa päivittäin kulli terskoineen otetaan intiimiin intensiiviseen suu-käsikäsittelyyn naisensa toimesta tai vaikka pitkin päivää useamman kerran.

"YLLÄTÄ MUT"

Mikä siinä on, ettei se toimi aloitteellisesti toisinpäin eli mies epäitsekkäästi tuottaisi  nautintoa hartaasti katsellen ja sillä tavoin rakastaen naistaan päivittäin tai useasti  päivässä odottamatta, saamatta itse mitään?

... kuin sen hyvän mielen, että on rakastanut, rakastellut, tuottanut rakkautta, hyvää oloa. 😍

Miksi ei pelaa näin päin?

Rakastaisin sellaista teerenpeliä.

Haluasko mies oikeadti vain tyhjentyä?

En halua uskoa asian olevan näin.

-   Vastauksia odotetaan nyt miehiltä. 😍

Vierailija
36/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies toivoo, odottaa, vaatii, että jopa päivittäin kulli terskoineen otetaan intiimiin intensiiviseen suu-käsikäsittelyyn naisensa toimesta tai vaikka pitkin päivää useamman kerran.

"YLLÄTÄ MUT"

Mikä siinä on, ettei se toimi aloitteellisesti toisinpäin eli mies epäitsekkäästi tuottaisi  nautintoa hartaasti katsellen ja sillä tavoin rakastaen naistaan päivittäin tai useasti  päivässä odottamatta, saamatta itse mitään?

... kuin sen hyvän mielen, että on rakastanut, rakastellut, tuottanut rakkautta, hyvää oloa. 😍

Haluaa tyhjentyä.

Hyvää Yötä!

Vierailija
37/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"YLLÄTÄ MUT"

Oletko pyytänyt mieheltä päivittäin hyväilyjä, kuten miehesi? Mikäli nainen on se joka määrittelee seksin määrän, ei miehen "minäpä yllätän sinut hyväilyillä" lähestyminen tule onnistumaan.

t. mies joka ihan vipittömästi pitää naisen hyväilystä, vaikka itse ei saisi mitään.

Vierailija
38/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on erilaisia. Joku pitää klitoriksen hyväilystä, jollekin se ei riitä. Toisten klitoris on hyvin herkkä ja toisilla se vaatii merkittävää painetta sekä jatkuvaa tasaista kiusottelua. Yleistämisistä olisi hyvä päästä tällaisissa keskusteluissa eroon, jotta ihmisten ymmärrys erilaisista ihmisista kasvaisi.

Vierailija
39/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin mies ajattelee omalta kantiltaan, ja naiset toki luonnollisesti omaltaan.

Mies ilmeisesti kuvittelee, ja ajattelee, ettei sitten tarvitse siihen koskea käsin, ja se on naiselle puute! Torvet.

Älä turhaan yritä ajatella asioita miesten kannalta kun et miehistä mitään ymmärrä.

Kerrankin kun miehet suhtautuvat positiivisesti klitorikseen, niin sekään ei kelpaa sulle. Pääasia, että saat haastaa riitaa ja haukkua miehiä. Sun on pakko olla lesbo tai kaappilesbo. Päässyt vissiin taas viikonlopuksi avohoitoon.

hyvin sanottu! mistä näitä miestenvihaajia lesboja oikein sikiää!?

Vierailija
40/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso klitoris on visuaalisesti kiihottavan näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme