Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kehuu muita naisia, olisiko sinulle ok?

Vierailija
01.02.2023 |

Olisiko sinulle ok, että miehesi kehuskelee muita naisia, mutta sinua ei juuri koskaan?
Mulla meni niin sanotusti kuppi nurin ja hermot täysib. Ei haittaisi muiden kehuminen, jos olisi arvostavampi minua kohtaan. Kelpaan vain kotiapulaiseksi ja seksielämästä tuskin tarvitsee mainita, koska sitä ei ole ollut moneen kuukauteen. Mies haukkuu usein minua ja tunnen oloni niin roskaksi. Itkettää ja masentaa mitenkä olemme päätyneet tähän tilanteeseen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hirveältä. Tuo latistaa itsetunnon. Jos mies ei muutu, sun pitää lähteä suhteesta.

Mies käyttää sinua roskakorina.

Vierailija
2/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä kehuu muita naisia, mutta itseäni vielä enemmän ja joka päivä. Varmaan jos itse ei saisi kehuja, luulen että voisi alkaa nyppimään.

Seksittömään suhteeseen en tyytyisi, se olisi mies vaihtoon aika äkkiä jos ei peiton heilutus kiinnosta 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi millä tavalla kehuu ja millaisista asioista. Aiheesta saa kehua ihan sukupuoleen katsomatta (esim. joku merkittävä suoritus).

Vierailija
4/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisitkö kotityöt, jos saisit seksiä palkkioksi?

Vierailija
5/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuuntelisi haukkumista yhtään. Miksi sinä kuuntelet? Se kertoo vain siitä että mies on m* lkku. Sinun pitäisi kunnolla suuttua tuollaisesta kohtelusta itkemisen sijaan. Sallimalla tuollaisen et saa sitä loppumaan. Kunnioita itseäsi. Lähtisin heti.

Vierailija
6/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus tuollaista. Se kyllä loppui, kun mulla alkoi olla paljon omia menoja joihin laittauduin kauniiksi. Ja kehuskelin vähän itsekin tuttuja miehiä.

Vierailija
7/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku sinäkin miestä. "Voi että naapurin Matti on hyvässä kunnossa, se se jaksaa treenata ja pihanki hoitaa"

Vierailija
8/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta teidän suhde on huonolla tolalla ja sinun ei pitäisi jumittas yksittäiseen kehumisasiaan, vaan avata avoimesti keskustelu suhteenne tilasta.

Vierailija
9/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok.

N18

Vierailija
10/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä miksi täällä aina kysytään tällaisissa tilanteissa että sietäisitkö? Onko niin että jos joku muu pystyy nieleskelemään pahan mielensä ja tuskansa niin sinunkin pitäisi?

Kysy ihan vain itseltäsi että kestätkö? Ja kysy vielä että mikä pakottaa sinut kestämään ja sietämään?

Vierailija
11/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä kehuuko muita, jos haukkuu sinua? Miksi ihmeessä siedät tuollaista?

Vierailija
12/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kehumme ihmisiä, emme sukupuolisidonnaisesti. Jotkut ihmiset nyt vaan sattuu olemaan sukupuoleltaan esim naisia. 

Vierailija
13/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi yhteen aikaan kehua kaverinsa tyttöystävää joka käänteessä. Kyllästyin, ja kehotin häntä iskemään tämän naisen. Että jään mielenkiinnolla seuraamaan onnistuuko. Hämmentyi kai niin, ettei enää kehunut.

Vierailija
14/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Huomaan joskus sen katselevan toisten perseitä ja sekin ärsyttää. Luulee etten näe mihin silmät pälyilee. Mutta jos sanalliseksi menisi saisi kyllä lähteä eri osoitteeseen.

Vierailija
15/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap nuori? Sinulla on käsillä päätös joka määrittää loppuelämäsi. Nuorella saattaa olla se käsitys että voi katsella, aikaa on loputtomasti. Väärin. Vaikka olisit kuinka nuori, ei ole varaa katsella tuollaista haukkuvaa miestä yhtään, eikä teidän seksihalutkaan kohtaa. Pelasta loppuelämäsi ja lähde. Ja sitten työstä itsetuntoasi ennen seuraavaa parisuhdetta niin ettet enää koskaan mieti jäädäkö vai ei suhteeseen jossa sinua haukutaan. On itsestään selvä ettet jää.

Vierailija
16/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä miksi täällä aina kysytään tällaisissa tilanteissa että sietäisitkö? Onko niin että jos joku muu pystyy nieleskelemään pahan mielensä ja tuskansa niin sinunkin pitäisi?

Kysy ihan vain itseltäsi että kestätkö? Ja kysy vielä että mikä pakottaa sinut kestämään ja sietämään?

Niin, se katse sinne peiliin millaista elämää SINÄ haluat elää. Minä en tiedä hittojakaan sinun elämästäsi. Tässäkin on nyt esitetty miehen käytös vain yhden osapuolen lasien läpi. 

Vierailija
17/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ok. Huomaan joskus sen katselevan toisten perseitä ja sekin ärsyttää. Luulee etten näe mihin silmät pälyilee. Mutta jos sanalliseksi menisi saisi kyllä lähteä eri osoitteeseen.

Haukotus

Vierailija
18/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole = lobotomia 

Vierailija
19/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö kaikki tuijottaa kaikkien perseitä, ihan normaalia. Sinä et ole koskaan tuijottanut miesten perseitä?

Vierailija
20/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat ja odotat, että hän muuttuisi ja saisit vihdoinkin suhteelta sen minkä haluat?