Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitoriksen koko

Vierailija
06.04.2024 |

Vaihteleeko naisten klittan koko miten paljon ja onko normaalia isommat kuinka yleisiä? Itselläni ei ole kovin monesta naisesta kokemusta, mutta joitten kanssa olen seksiä harrastanut, niin heillä on ollut sellainen herneen kokoinen joka näkyy kun ovat kiihoittuneet, mutta on muuten piilossa ihopoimun alla.

Tällä hetkellä seurustelen naisen kanssa jolla on mielestäni todella iso klitta. Oikein hätkähdin kun näin sen ensimmäisen kerran ja epäilin jo joutuneeni lady Boyn sänkyyn.

Lepotilassakin klittan kärki pilkistää ihopoimun alta ja tuo ihopoimu on reilusti koholla häppäreiden yläpuolella. Sitten kun hän on kiihoittunut, niin tuo klitta työtyy pari senttiä ulos ja on lähes miehen pikkusormen paksuinen ja kuin terska pienoiskoossa. Onko muilla kokemuksia isoista klitoriksista?

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä vääntele. Itse et tiedä, luulet tietäväsi. Nainen haluaa, että sitä ulkoista klitorista hyväillään, ja sillä siisti. Nainen itse tietää, et sinä. Mutta pitäähän miehen jotain väännellä. Miehen  kulli vastaa klitorista, sitä nimenomaan ulkoista. Etkä tiedä minun ikääni, vaikkei sillä väliä olekkaan.

Niin? Mä olen nainen. Ja tiedän että klitoris on paljon suurempi kuin se näkyvissä oleva nyppylä. Luonnollisesti tiedän myös tasan tarkkaan itse, miten haluan että mua hyväillään. Mulle ei riitä se pelkkä klitan ulkoisen osan hyväily, todellakaan. 

Vai tietää tämä "mies" että hänellä on klitoris. No minä taas naisena tunnen että mulla on se, ja myös tiedän kuinka sitä pitää hyväillä, ja ulkoisesti se on helpompaa. kuten useimmilla naisilla. Tapa ja intensite

Öö? Itse käytit tuota tietää-sanaa siinä viestissä johon vastasin, niin turha takertua siihen kun sitten minä käytän sitä myös. Mut kun haluat vaan lytätä meitä naisia niin ymmärtäähän sen, että kaikki keinot on sulla käytössä.

Vierailija
62/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä vääntele. Itse et tiedä, luulet tietäväsi. Nainen haluaa, että sitä ulkoista klitorista hyväillään, ja sillä siisti. Nainen itse tietää, et sinä. Mutta pitäähän miehen jotain väännellä. Miehen  kulli vastaa klitorista, sitä nimenomaan ulkoista. Etkä tiedä minun ikääni, vaikkei sillä väliä olekkaan.

Naisia on erilaisia. Joku pitää klitoriksen hyväilystä, jollekin se ei riitä. Toisten klitoris on hyvin herkkä ja toisilla se vaatii merkittävää painetta sekä jatkuvaa tasaista kiusottelua. Yleistämisistä olisi hyvä päästä tällaisissa keskusteluissa eroon, jotta ihmisten ymmärrys erilaisista ihmisista kasvaisi.

Eihän olekkaan yleistetty. Päinvastoin, on kirjoitettu, että jokaisella oma tyylinsä, mutta se asia ei muutu, että se klitoris on se yleisin nautinnontuoja, ja nimenomaan se ulkoinen.

Jos se olisi se pelkkä kullin hinkutus siellä emättimessä, naiset kirkuisivat onnesta aina kun mies pelkästään panee, ja tämäkin palsta oli täynnä ylistäviä kirjoituksia siitä, mutta näinhän ei ole.14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä oli ne useat asennot, joissa mies voi helposti hyväillä klitorista yhdynnän aikana?

Etkö tiedä muuta asentoa kuin lähäri? Ajattele, ehkö sulle aukeaa! Ja onhan täällä jo kerrottukin muutama sellainen asento, mutta kunhan väännät.

No mitkä ne asennot sitten on. Miksi et voi niitä kertoa?

Lähetyssaarnaajassahan mies lähes makaa naisen päällä. Miten siinä muka on helppoa hyväillä klitorista?

Vierailija
64/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on erilaisia. Joku pitää klitoriksen hyväilystä, jollekin se ei riitä. Toisten klitoris on hyvin herkkä ja toisilla se vaatii merkittävää painetta sekä jatkuvaa tasaista kiusottelua. Yleistämisistä olisi hyvä päästä tällaisissa keskusteluissa eroon, jotta ihmisten ymmärrys erilaisista ihmisista kasvaisi.

Eihän olekkaan yleistetty. Päinvastoin, on kirjoitettu, että jokaisella oma tyylinsä, mutta se asia ei muutu, että se klitoris on se yleisin nautinnontuoja, ja ni

Miksi sä yleistät kaikki palstan naiset miehiksi? Luuletko olevasi ainoa nainen täällä? 

Saisinko vielä tarkennuksen siihen suosittelemaasi klitanhyväilyasentoon, jossa nainen makaa selällään ja mies tulee takaa? 

Vierailija
65/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun klitoris on 4 cm ja juuri se näkyvä osa niin onko se miehelle kiihottavaa? Eikö mieti, että imee miestä eikä naista? Kuin pieni penis? 

Nainen

Vierailija
66/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun klitorista ei saa hyväillä, koska se on niin herkkä. Yksikään mies ei ole osannut olla tarpeeksi varovainen sen kanssa. 

Vierailija
67/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän olekkaan yleistetty. Päinvastoin, on kirjoitettu, että jokaisella oma tyylinsä, mutta se asia ei muutu, e

Ei sillä ole antaa mitään asentovaihtoehtoja. Paskaa vaan jauhaa.

Vierailija
68/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun klitoris on 4 cm ja juuri se näkyvä osa niin onko se miehelle kiihottavaa? Eikö mieti, että imee miestä eikä naista? Kuin pieni penis? 

Nainen

Tällainen on kokematta, mutta ajatuksena todella kiihottava. Tuoksuva, märkä pillu ja huokaileva nainen on kuitenkin jotain aivan muuta kuin mies.

M42

Vierailija
69/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän tämä aina menee; kun nainen puhuu omasta nautinnostaan, tai klitoriksesta, on hän vanha ja kärttyinen, mielisairas (lomalla hoidosta) tietämätön, lesbo, ja maailman vittumaisin akka, jolla ei mitään tietoa mihistä, eikö ole koskaan miestä saanutkaan, ja frigidi ym ym...olette varmaan tyytyväisiä, siis nämä miespuoliset, omaan antiinne palstalla.

Vierailija
70/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän tämä aina menee; kun nainen puhuu omasta nautinnostaan, tai klitoriksesta, on hän vanha ja kärttyinen, mielisairas (lomalla hoidosta) tietämätön, lesbo, ja maailman vittumaisin akka, jolla ei mitään tietoa mihistä, eikö ole koskaan miestä saanutkaan, ja frigidi ym ym...olette varmaan tyytyväisiä, siis nämä miespuoliset, omaan antiinne palstalla.

Kato peiliin. Kun nainen puhuu omasta naurinnostaan, lyttäät sen väittämällä tekstiä miehen kirjoittamaksi ja mitätöit muutenkin kaiken mitä nainen siinä sanoi. Oot myös varmasti tosi tyytyväinen, siis sinä ainoa nainen täällä, omaan antiisi palstalla. T. Nainen 

Vierailija
71/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato peiliin. Kun nainen puhuu omasta naurinnostaan, lyttäät sen väittämällä tekstiä miehen kirjoittamaksi ja mitätöit muutenkin kaiken mitä nainen siinä sanoi. Oot myös varmasti tosi tyytyväinen, siis sinä ainoa nainen täällä, omaan antiisi palstalla. T. Nainen 

Älkää kommentoiko tämän autistin (KH) kirjallisia oksennuksia. Toivoton tapaus, joka ei kykene näkemään mitään muita näkökulmia kuin omansa.

Vierailija
72/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Ei. En ole kokeillut, mutta ei itseä häiritsisi. Olisi mielenkiintoista kokeilla.

Vierailija
73/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos lukisit kertauksen vuoksi sun kirjoituksiasi palstalla. Noita "ominaisuuksia" kyllä löytyy. Olet täysin immuuni omalle suunsoitollesi. No tämmöstä se sitten on hahmon kanssa, joka on omasta mielestään aina oikeassa.

Tässäkin ketjussa olet taas normaaliin tapaan haukkunut miehet, muuttanut naisen mieheksi ja jättänyt vastaamatta sulle esitettyihin kysymyksiin.

Joten kyllä olet palstan vittumaisin jankkaaja. Sun päähän ei mahdu mitään muuta kun oma klitoriksesi. Ja epäilen vahvasti sun olevan jonkin asteinen lesbo. Ei kukaan mies jaksa tollasta naista.

Vierailija
74/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko KH olet laskenut yhteen kaikki saamasi alapeukut?

Ai niin, yksi kysymys. Joko olette kokeilleet peukkua pyllyysi? Siitäkin joskus täällä puhuttiin, mutta et ole mitään siihen vastannut.

Vierailija
75/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän olekkaan yleistetty. Päinvastoin, on kirjoitettu, että jokaisella oma tyylinsä, mutta se asia ei muutu, että se klitoris on se yleisin nautinnontuoja, ja ni

Teillä ei "nainen" nautinnosta naidessa voihki, meillä voihkii. Mikähän sussa on oikein vikana? Varmaan se pinnalle pyrkivä lesbo.

Vierailija
76/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tästä aiheesta olla huolissaan. Nyt iltapäivälehdet tätä aihetta päivittelemään.

Vierailija
77/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän  on oikea kööri ihailijoita tällä miehellä, joka haukkuu naista urakalla; koska hän saa ja voi niin tehdä. Upeita miehiä!

Vierailija
78/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän  on oikea kööri ihailijoita tällä miehellä, joka haukkuu naista urakalla; koska hän saa ja voi niin tehdä. Upeita miehiä!

Harmittaako asia sinua. Taasko pyrkii pintaan se piilossa oleva lesbo.

Ehkä sullakin olisi oma ihailijaryhmä, jos hiukan miettisit miten asioista kirjottelet. Ja nimenomaan MITEN eikä MISTÄ. Naisia sun ei kauheesti kannattaisi dissata, mutta sitäkin teet koska voit. Mutta turhaa mä sua yritän neuvoa. Sehän olisi ihan helmiä sioille juttu. Luulisi ikäisesi ihmisen jo tietävän, millä tapaa saa positiivista palautetta aikaiseksi.

Mitäpä jos menisit nyt hieromaan sitä herkkunappulaasi ja pysyisit hetken poissa koko palstalta. Se olisi win-win tilanne ihan kaikille. Ei sulla kuitenkaan voi olla enää mitään uutta sanottavaa kenellekään.

Vierailija
79/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun klitorista ei saa hyväillä, koska se on niin herkkä. Yksikään mies ei ole osannut olla tarpeeksi varovainen sen kanssa. 

Huonoja miehiä. Ei munkaan vaimon klitoriksen huippua ole saanut hieroa sormin. Silloinkin  vain seksin alussa alussa kovettunutta herneenkokoista klitoriksen vartta vähän aikaa, muttei saa edes liukkaalla sormella koskea pieneen huippuun. Itse huippu taitaa olla vain nuppineulan kokoinen. Mutta nuolla saa tai pitää. Välillä aika voimakkaastikin, mutta välillä taas höyhenen kevyesti, eli riippuu täysin vaimon kiiman asteesta. Ja nuollakin vain sivusta, koska alhaalta ylös ei oikein koskaan tuntunut hyvältä. On silti saanut elämässään enemmän orgasmeja yhdynnöissä kuin nuolemalla. Tosin nekin siitä syystä, että ensin on nuoltu ja sormettu tarpeeksi pitkälle ja vasta laukaistu orgasmit naimalla. 

Mutta  hän on ollut alusta lähtien sitä mieltä, että naisille kuuluu orgasmit siinä missä miehillekin. Eikä ole suostunut vapaaehtoisesti jäämään ilman. Eli seksi mennyt aina pitkänkaavan kautta ja nuoleminen ollut pakkollista. Ihmetellyt täällä olleita naisten kommentteja, että mikseivät he vaadi miehiltään tyydytystä. Jo en nuolisi, ei meillä olisi seksiäkään. Yksinkertaista.

Vierailija
80/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako asia sinua. Taasko pyrkii pintaan se piilossa oleva lesbo.

Ehkä sullakin olisi oma ihailijaryhmä, jos hiukan miettisit miten asioista kirjottelet. Ja nimenomaan MITEN eikä MISTÄ. Naisia sun ei kauheesti kannattaisi dissata, mutta sitäkin teet koska voit. Mutta turhaa mä sua yritän neuvoa. Sehän olisi ihan helmiä sioille juttu. Luulisi ikäisesi ihmisen jo tietävän, millä tapaa saa positiivista palautetta aikaiseksi.

Mitäpä jos menisit nyt hieromaan sitä herkkunappulaasi ja pysyisit hetken poissa koko palstalta. Se olisi win-win tilanne ihan kaikille. Ei sulla kuitenkaan voi olla enää mitään uutta sanottavaa kenellekään.

Mene itse vetämään käteesi. Minä puhunnaisen nautinnosta jos haluan. Ja olen siinä asiantuntija, ei miehet. En ikinä ole dissannut yhdenkään naisen nautintoa, vain imiselviä miesten kirjoituksia naisina, tökeröitä sellaisia. Ei kukaan nainen esim kirjoita että "tiedän että mulla on klitoris"!  Siinä vain yksi esimerkki.

Todella typeriä jostkut miehet täällä. Ja se vaan on niin että harva nainen saa pelkällä panolla, vaikka haukkuisit miksi tahansa naisen tästä syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä