Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitoriksen koko

Vierailija
06.04.2024 |

Vaihteleeko naisten klittan koko miten paljon ja onko normaalia isommat kuinka yleisiä? Itselläni ei ole kovin monesta naisesta kokemusta, mutta joitten kanssa olen seksiä harrastanut, niin heillä on ollut sellainen herneen kokoinen joka näkyy kun ovat kiihoittuneet, mutta on muuten piilossa ihopoimun alla.

Tällä hetkellä seurustelen naisen kanssa jolla on mielestäni todella iso klitta. Oikein hätkähdin kun näin sen ensimmäisen kerran ja epäilin jo joutuneeni lady Boyn sänkyyn.

Lepotilassakin klittan kärki pilkistää ihopoimun alta ja tuo ihopoimu on reilusti koholla häppäreiden yläpuolella. Sitten kun hän on kiihoittunut, niin tuo klitta työtyy pari senttiä ulos ja on lähes miehen pikkusormen paksuinen ja kuin terska pienoiskoossa. Onko muilla kokemuksia isoista klitoriksista?

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ihopoimu on reilusti koholla häppäreiden yläpuolella"

No eipä ole klitoris  häpyhuulten yläpuolella todellakaan. Mene hyvä mies anatomian kurssille.

No sulla on klitoris kyllä ihmeellisessä paikassa. Oliskos antaa fotoa pillustasi.

Kyllä minun klitorikseni on häpyhuulten sisäpuolella, ei ulkopuolella, luojan kiitos turvassa siellä.

Vierailija
42/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään isoa klitorista joka olisi samalla myös herkkä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon seulkoinen klitoris miten pieni hyvänsä (kuten joku aiemmin kirjoitti) se tuo mieletöntä nautintoa. Eri.

Hahah, vai "eri" :D No, itse toivoisin että mun "seulkoinen klitoris" olisi isompi juuri siitä syystä, että siinä olisi silloin mahdollisesti enemmän tuntoa. Mulle ei tuo mieletöntä nautintoa sen pienen nyppylän hyväily, tarviin muutakin ja pidän nimenomaan klitoriksen sisempien osien hyväilystä.

Hyvä mies, etkö tiedä ettei niiden hermopisteiden lukumäärä lisäännyt yhtään sen klitoriksen koon mukaan: noin 8000 hermopistettä, kun miehellä niitä on n.3-4000 kpl, vaikka olis miten iso kulli.

Vierailija
44/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä vääntele. Itse et tiedä, luulet tietäväsi. Nainen haluaa, että sitä ulkoista klitorista hyväillään, ja sillä siisti. Nainen itse tietää, et sinä. Mutta pitäähän miehen jotain väännellä. Miehen  kulli vastaa klitorista, sitä nimenomaan ulkoista. Etkä tiedä minun ikääni, vaikkei sillä väliä olekkaan.

Niin? Mä olen nainen. Ja tiedän että klitoris on paljon suurempi kuin se näkyvissä oleva nyppylä. Luonnollisesti tiedän myös tasan tarkkaan itse, miten haluan että mua hyväillään. Mulle ei riitä se pelkkä klitan ulkoisen osan hyväily, todellakaan. 

Vai tietää tämä "mies" että hänellä on klitoris. No minä taas naisena tunnen että mulla on se, ja myös tiedän kuinka sitä pitää hyväillä, ja ulkoisesti se on helpompaa. kuten useimmilla naisilla. Tapa ja intensiteetti voi vaihdella toki.

Ja siis "tietävätkö" miehet että heillä on kalu, eivät tunne.

Ja mitä tulee miehen sanoihin "haluan hyväillä klitorista sisäisesti" haluat tehdä niin, koska se sinun kalustasi tuntuu parhaimmalta, ja saat sillä orgasmin, kun "hinkutat" sitä siellä tarpeeksi kauan. Sinä siis päätät millätavoin sitä naista "hyväilet" ei nainen itse.

Vierailija
45/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on muuten faktaa, että kun sanat ja tiedot loppuvat, aletaan vaan naista sanomaan "kiukkuiseksi ja vanhaksi".

Päteekö sama siis miehiin? Olisko muita argumentteja..

Vierailija
46/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies toivoo, odottaa, vaatii, että jopa päivittäin kulli terskoineen otetaan intiimiin intensiiviseen suu-käsikäsittelyyn naisensa toimesta tai vaikka pitkin päivää useamman kerran.

"YLLÄTÄ MUT"

Mikä siinä on, ettei se toimi aloitteellisesti toisinpäin eli mies epäitsekkäästi tuottaisi  nautintoa hartaasti katsellen ja sillä tavoin rakastaen naistaan päivittäin tai useasti  päivässä odottamatta, saamatta itse mitään?

... kuin sen hyvän mielen, että on rakastanut, rakastellut, tuottanut rakkautta, hyvää oloa. 😍

Miksi ei pelaa näin päin?

Rakastaisin sellaista teerenpeliä.

Haluasko mies oikeadti vain tyhjentyä?

En halua uskoa asian olevan näin.

-   Vastauksia odotetaan nyt miehiltä. 😍

Suurin haaveeni on löytää nainen, joka rakastaa suuseksin saamista ja vaatii sitä. Oma vaimo on niin estynyt, ettei hänen klittaansa ole saanut kuin nopeasti suihkun alla lipaista tai sitten kun on kunnolla humalassa. Nyt kun seksiä ei ole enää missään muodossa, niin on etsittävä seksiseuraa muualta. Pitäisi vaan jotenkin onnistua löytämään juuri sellainen nainen, jolle suuseksi on tärkeää.

m51

Vierailija
47/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä isoisoäidiltä, minkä näit!

Mummoilla on hauskaa sitte vanhuspaikassaan kun hän kertoo! mitä luulit....

Vierailija
48/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään isoa klitorista joka olisi samalla myös herkkä? 

Veikkaan KANADA

Vierailija
49/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sellaista iso klittaa on nuolla ja imeä 😋 M Jns

Vierailija
50/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on muuten faktaa, että kun sanat ja tiedot loppuvat, aletaan vaan naista sanomaan "kiukkuiseksi ja vanhaksi".

Sulla kun tuntuu sitä faktaa löytyvän, niin kerrotko ne useat asennot, missä miehen on helppoa hyväillä klitorista yhdynnän aikana? Olet väittänyt täällä tuollaista. Haluaisin kehittyä paremmaksi rakastajaksi ja tästä tiedosta olisi minulla paljon apua.

Mutta ilmeisesti et välitä pätkääkään naisten nautinnosta, kun et kykene vastaamaan sinulle helppoon kysymykseen.

Vierailija
51/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ihopoimu on reilusti koholla häppäreiden yläpuolella"

No eipä ole klitoris  häpyhuulten yläpuolella todellakaan. Mene hyvä mies anatomian kurssille.

No sulla on klitoris kyllä ihmeellisessä paikassa. Oliskos antaa fotoa pillustasi.

Kyllä minun klitorikseni on häpyhuulten sisäpuolella, ei ulkopuolella, luojan kiitos turvassa siellä.

Sun klittasi on luultavasti nuppineulan pään kokoinen.

Vierailija
52/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten, mies on onnellinen kun naisella iso klitoris? Koskettaa rakastellessa hyvin klitorista - tässä ristiriita siihen mitä jotkut miehet väittävät, eli että  se naisen nautinto tulee "emättimestä jota kulli sisäisesti hyväilee" kuinka se klitoris siis minkäänkokoisena vaikuttaa nyt yhtäkkiä asiaan?

Kaikella rakkaudella, hanki elämääsi jo muuta sisältöä. 

Kuules poju; rakastan omaa klitoristani, sillä se tuo minulle ja miljoonille muille naisille valtavasti nautintoa. Miksi meidän pitäisi se unohtaa. Unohda itse oma kalusi, äläkä jatkuvasti jauha siitä, sen koosta,  haluistasi käyttää sitä eri kohteisiin erilailla. Hanki muuta ajateltavaa! Miesten mielessä pillu kuulemma lähes joka hetki.

Vierailija
53/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla kun tuntuu sitä faktaa löytyvän, niin kerrotko ne useat asennot, missä miehen on helppoa hyväillä klitorista yhdynnän aikana? Olet väittänyt täällä tuollaista. Haluaisin kehittyä paremmaksi rakastajaksi ja tästä tiedosta olisi minulla paljon apua.

Mutta ilmeisesti et välitä pätkääkään naisten nautinnosta, kun et kykene vastaamaan sinulle helppoon kysymykseen.

Tuskin sinä miehen kanssa pääset sänkyyn, joten turha sinun on tuosta kantaa huolta. Voit nauttia klitoriksestasi ihan miten itse tykkäät.

t. Eri

Vierailija
54/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten, mies on onnellinen kun naisella iso klitoris? Koskettaa rakastellessa hyvin klitorista - tässä ristiriita siihen mitä jotkut miehet väittävät, eli että  se naisen nautinto tulee "emättimestä jota kulli sisäisesti hyväilee" kuinka se klitoris siis minkäänkokoisena vaikuttaa nyt yhtäkkiä asiaan?

Klitoristahan se kulli sieltä emättimestä hyväilee. Ja kun näkyväkin osa on iso, niin sitä enemmän nautintoa. Ei siinä ole mitään ristiriitaa. Mutta sanoi miehet täällä mitä vain, niin olet ihan periaatteesta aina eri mieltä. 

En ole mistään periaatteesta eri mieltä,vaan siksi että puhut palturia, ja siksi olen erimieltä. Älytön väite jälleen.

Vierailija
55/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet kuikkuinen seniori. Miehiä vihaava riidanhaastaja. Palstan vittumaisin jauhaja. Kaapissa elävä lesbo, joka ei uskalla astua sieltä ulos. Mielenterveysongelmista kärsivä negatiivinen naisoletettu. Sellainenhan sinä olet.

Joskus totuus satuttaa.

Vierailija
56/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä vääntele. Itse et tiedä, luulet tietäväsi. Nainen haluaa, että sitä ulkoista klitorista hyväillään, ja sillä siisti. Nainen itse tietää, et sinä. Mutta pitäähän miehen jotain väännellä. Miehen  kulli vastaa klitorista, sitä nimenomaan ulkoista. Etkä tiedä minun ikääni, vaikkei sillä väliä olekkaan.

Mitkä oli ne useat asennot, joissa mies voi helposti hyväillä klitorista yhdynnän aikana?

Etkö tiedä muuta asentoa kuin lähäri? Ajattele, ehkö sulle aukeaa! Ja onhan täällä jo kerrottukin muutama sellainen asento, mutta kunhan väännät.

Vierailija
57/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa löytää joku opiskelija tai yh-äiti, joka kävisi luonani nuolettamassa klitoristaan sponssia vastaan. Panemista en niin kaipaa vaan saada hyväillä vulvaa suullani.

Vierailija
58/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikella rakkaudella, hanki elämääsi jo muuta sisältöä. 

Kuules poju; rakastan omaa klitoristani, sillä se tuo minulle ja miljoonille muille naisille valtavasti nautintoa. Miksi meidän pitäisi se unohtaa. Unohda itse oma kalusi, äläkä jatkuvasti jauha siitä, sen koosta,  haluistasi käyttää sitä eri kohteisiin erilailla. Hanki muuta ajateltavaa! Miesten mielessä pillu kuulemma lähes joka hetki.

Älä turhaan puhu miehistä, kun et meistä mitään ymmärrä.

Vierailija
59/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinä miehen kanssa pääset sänkyyn, joten turha sinun on tuosta kantaa huolta. Voit nauttia klitoriksestasi ihan miten itse tykkäät.

t. Eri

Eli sulla ei ole tietoa niistä useista eri asennoista, joissa mies voisi yhdynnän aikana hyväillä klitorista. Olet siis vielä valehtelijakin.

Et siis halua auttaa miehiä tuottamaan naisille nautintoa. Olet siis vielä naisvihaajakin.

Olet täysi nolla, mitä tulee kommenttiesi informaatioarvoon. Ymmärrän, että haluat purkaa pahaa oloasi palstalla. Ymmärrän, että elämässäsi ei kaikki ole ihan kohdallaan. Kirjoittelusi kertoo selvästi sen. Hakeudu ammattiauttajan luokse. Ehkä hän osaa auttaa sinua ongelmiesi kanssa. Palstalla kukaan ei enää jaksa kuunnella samaa vanhaa sontaa, mitä suollat kerrasta toiseen. 

Vierailija
60/106 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah klitorishullu yrittää aina muka niin puhua meidän naisten puolesta. Mut sit kun joku nainen onkin eri mieltä hänen kanssaan, se haukutaan onnettomaksi mieheksi. Näin siis tässäkin ketjussa on mut leimannut mieheksi jo useampaan otteeseen. No, pillu ja klitoris mulla kyllä on, et voi sitä faktaa muuttaa. Jaan tähän sulle rakastamasi iltalehden linkin, josta voit tutustua omaan kehoosi paremmin. Ymmärrät, miksi monet muut naiset tykkäävät myös niiden emättimen  sisäosien hyväilystä.  https://www.iltalehti.fi/keho/a/731d37ac-0a8c-4ee4-b9b9-30b3b4f57b28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän