Naisena koen feministien puheet ja asenteet tosi aggressiivisina.
Miksi tästä aiheesta ei voi puhua?
Järjestäen jos kerron jollekkin feministille omista tavoitteista jne niin minut torjutaan.
Eikö feministien pitäisi olla kaikkien naisten puolella?
Minulla menee siis elämässä hyvin ja elämässäni on ihmisiä jotka kannustavat ja tukevat minua omalla matkallani, mutta yksikään ei heistä ole feministi.
Miksi näin?
Kommentit (334)
Joten kun joku sanoo olevansa feministi, sinä oletat että hän on automaattisesti velvollinen kuuntelemaan monologiasi ja omistamaan elämänsä tukeakseen sinua henkilökohtaisesti. Enpä tiedä. Minusta sinulla ei ole oikeutta vaatia minulta yhtään mitään sukupuoleesi vedoten. Ei aikaani, ei ymmärrystäni, ei tukeani, ei rahojani.
Sen sijaan voit kiittää feministejä siitä että 90-luvulta lähtien aviomiehesi ei saa laillisesti rais kata sinua.
Jokaisessa liikkeessä on ääripäitä. Ei keskivertofeminismi mitenkään erityisen aggressiivinen ole.
Vierailija kirjoitti:
ideologia nimeltä Intersektionaalinen marxilainen feminismi haluaa murskata patriarkaatin. Kyse on vallankumouksesta. Vallankumous ei synny hyvästä olosta, vaan kateudesta, katkeruudesta, pahantahtoisuudesta ja vihasta. Tämän tiesi jo Karl Marx, siksi vastapuolen epäinhimillistäminen ja vastakkainasettelu on välttämätöntä vallankumouksen onnistumiselle. Valheet ovat sallittuja. Keskiössä on identiteettipolitiikka, missä meidät jaetaan ryhmiin, hyvä ja pahat, sorretut ja sortajat. Marxin julmin valhe oli uskotella sorretun proletariaatin etiikan ja moraalin olevan korkeampi kuin porvariston. Tämä oikeutti vallankumouksen ja johti nopeasti proletariaatin diktatuuriin, minkä seurauksena tuli n. 40 miljoonaa uhria. Kommunismin uhreja on joissain laskelmissa 100 miljoonaa.
Persujen ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
ideologia nimeltä Intersektionaalinen marxilainen feminismi haluaa murskata patriarkaatin. Kyse on vallankumouksesta. Vallankumous ei synny hyvästä olosta, vaan kateudesta, katkeruudesta, pahantahtoisuudesta ja vihasta. Tämän tiesi jo Karl Marx, siksi vastapuolen epäinhimillistäminen ja vastakkainasettelu on välttämätöntä vallankumouksen onnistumiselle. Valheet ovat sallittuja. Keskiössä on identiteettipolitiikka, missä meidät jaetaan ryhmiin, hyvä ja pahat, sorretut ja sortajat. Marxin julmin valhe oli uskotella sorretun proletariaatin etiikan ja moraalin olevan korkeampi kuin porvariston. Tämä oikeutti vallankumouksen ja johti nopeasti proletariaatin diktatuuriin, minkä seurauksena tuli n. 40 miljoonaa uhria. Kommunismin uhreja on joissain laskelmissa 100 miljoonaa.
Kun Freud oli vielä muotia, sai sentään syyttää kaikesta äitiään. Nykyään syyllinen piilorakenteet.
Haluatko itse identifioitua heidän kanssaan samaan porukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko lisää tilanteista, jotka olet kokenut tuollaisiksi?
No esim mä olen kuunnellut sellaista podcastia kuin Queen talk. Siellä puhutaan siitä sisäisestä kasvusta, vastuunottamisesta omista valinnoista ja vaikka mistä naista ylentävästä, niin jos olen puhunut näistä asioista ja sanonut et haluan omaksua joitain asioita ja mennä tiettyjä tavoitteita kohti, niin olen saanut feministeistä aika kylmää reaktiota. Tyyliin " JOS se tekee sut onnelliseksi" sit lopetetaan keskustelu siihen.
Kuulostaa lähinnä siltä ette ole järin kiinnostavaa juttuseuraa.
Minusta olisi todella mielenkiintoista kuulla toisen naisen unelmista haaveista ja sisäisestä
Feministejä ei ole kiinnostanut keskustella kevyellä tasolla minun unelmista haaveista ja sisäisestä kasvusta, vaikka minua kiinnosti heidän unelmat ja arvot ja kuunteli heitä. Joten minä olen feministi ja he eivät?
No kävin kurkkaamassa tota sun mainostamaa podcastia, ja se on kyllä manifestointeineen niin hirveetä huuhaata, että jos se tekee sut tyytyväisemmäksi on kyllä kauneinta mitä siitä voi sanoa. Sun tuntemat feministit on siis paljon kiltimpiä kuin mun tuntemat. Mun tuntemat sanoisi suoraan, että herää nyt pahvi ja tee jotain OIKEAA elämäsi eteen.
Vierailija kirjoitti:
Joten kun joku sanoo olevansa feministi, sinä oletat että hän on automaattisesti velvollinen kuuntelemaan monologiasi ja omistamaan elämänsä tukeakseen sinua henkilökohtaisesti. Enpä tiedä. Minusta sinulla ei ole oikeutta vaatia minulta yhtään mitään sukupuoleesi vedoten. Ei aikaani, ei ymmärrystäni, ei tukeani, ei rahojani.
Sen sijaan voit kiittää feministejä siitä että 90-luvulta lähtien aviomiehesi ei saa laillisesti rais kata sinua.
Tämä. Intersektionaalinen feminismi tekee juuri tuota, nappaa todellisuudesta pienen fragmentin, palan, jatkeen siitä yleistyksen. Tämä tekniikka on osaltaan tuhonnut esim. Objektiivisen median ja jopa yliopistotutkimuksen. Kyse on puolitotuudesta tai puolivalheesta. Riippuu siitä nähdäänkö lasi puolillaan vettä vai puolityhjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Intersektionaalinen feminismi tekee juuri tuota, nappaa todellisuudesta pienen fragmentin, palan, jatkeen siitä yleistyksen. Tämä tekniikka on osaltaan tuhonnut esim. Objektiivisen median ja jopa yliopistotutkimuksen. Kyse on puolitotuudesta tai puolivalheesta. Riippuu siitä nähdäänkö lasi puolillaan vettä vai puolityhjänä.
Kiitos osallistumisesta, puppugeneraattori.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko itse identifioitua heidän kanssaan samaan porukkaan?
En, koska olen saanut heistä aggressiivisen ja pelottavan kuvan. Minusta on vain erikoista että ne jotka sanovat olevansa naisten puolella ei ole kaikkien naisten puolella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen ulinaa.
No, laitappa muutamalla faktalla persu-ulisija hiljaiseksi, jos kerran oot eri mieltä ja oikeassa. Olis joskus kiva kuulla joku argumenttikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tulkinta on peräisin mistä? Jordan Petersonilta?
Kysyin mistä tulkinta on peräisin. Sinä tulkitset Marxia tietyllä tavalla, ja se tulkinta perustuu aina johonkin. On älyllisesti epärehellistä sanoa että "Marx sanoi näin tai näin" jos et laita suoria lainauksia vaan vain omia johtopäätöksiäsi.
Metoo ei pyytänyt kauniisti. Ja hyvä niin, koska kauniisti pyytämällä ei yhteiskunnan valtarakenteita murskata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Freud oli vielä muotia, sai sentään syyttää kaikesta äitiään. Nykyään syyllinen piilorakenteet.
Myönnän nyt asian, josta olen valaehtoisesti luvannut vaieta. Me kalpeapigmenttiset cis-miehet pidämme joka vuosi salakokouksen, jossa keksimme ilkeilläksemme näitä rakenteita.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisuus on paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden heitä pitäisi kohdella?
Viivi Jyväskylän maalaiskunnasta huomasi, että koko maailma ei rakastakaan häntä. Nyt hän vaatii ilmastonmuutoksen ja patriarkaatin poistamista, translakia, perustuloa, sitä että kaikki hyväksyisivät ja puhuisivat vain kivoja, lisää rahaa, rahasta luopumista, sosiaalista oikeudenmukaisuutta, kiintiöitä eri pigmenteille ja kromosomiyhdistelmille sekä verorahoin kustannettavaa anaalivalkaisua sitä haluaville.
Miten tämä tarina liittyy ketjun aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos osallistumisesta, p
Laita nyt edes yksi vastapointti, eihän tuo ole keskustelua. Teesi, antiteesi, synteesi.
Vierailija kirjoitti:
En odota, ihmettelen vain. Jos ryhmässä muut naiset ovat saaneet kertoa oman kantansa ja ovat saaneet kannustusta, mutta kun on tullut minun vuoroni kertoa niin se pysäytetään ja ohitetaan tosi nopeasti. Ei feministi piireissä tälläinen ei ole tapana, vaan jokaista kuullaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko lisää tilanteista, jotka olet kokenut tuollaisiksi?
No esim mä olen kuunnellut sellaista podcastia kuin Queen talk. Siellä puhutaan siitä sisäisestä kasvusta, vastuunottamisesta omista valinnoista ja vaikka mistä naista ylentävästä, niin jos olen puhunut näistä asioista ja sanonut et haluan omaksua joitain asioita ja mennä tiettyjä tavoitteita kohti, niin olen saanut feministeistä aika kylmää reaktiota. Tyyliin " JOS se tekee sut onnelliseksi" sit lopetetaan keskustelu siihen.
No nyt on sakeaa settiä. No, onneksi on löydetty tähän konkretisoitumattomaan ongelmaan se vakioratkaisu, eli kaikesta voi syyttää feminismiä.
ilmiannettu.