Miksi en kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen mies?
Olen itse siis töissä käyvä, tienaan noin 3500e/kk, amk on koulutustasoni, olen älykäs ja kiva miekkonen. Näytän ihan hyvälle, on hiusraja kunnossa, mittani ovat 188cm/82kg ja pukeudun muodikkaasti. Kasvoistani olen jykevä leukainen, silmät on komeat ja kasvonpiirteet komeat.
Miksi en kelpaa naisille? Ainoastaan jotkut onnettomat rumat naiset kiinnostuu mutta heistä en välitä yhtään. Eikö minun kuuluisi saada kaunis nainen ku olen itse kuitenkin hyvä mies?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Yöhk tuo asenne, ettet välitä rumista naisista yhteen, ja oletat että olet jotenkin oikeutettu kauniiseen naiseen. Toivottavasti minkään näköinen nainen ei sinuun haksahda.
Haistappa kukkanen. En välitä rumista naisista seksuaalisessa mielessä yhtään, voin heidän kanssa kyllä olla vaikka samassa tilassa mutta en halua heidän kanssa lähempää tuttavuutta.
Olen itse komea,kiva ja korkeakoulutettu joka käy töissä. Kyllä minä voin vaatia itselleni kaunista naista. Miksi minä en saa vaatia mitään? Haiskahtaa siltä että olet katkera.
Rumat naiset just haluaa hyvän komean miehen joka tienaa 3500 kk. Kauniit naiset taas haluaa miehen joka tienaa 20000 kk eli joku jääkiekkoilija. Sinun pitää vaan tyytyä niihin tavis naisiin.
Asut pienellä paikkakunnalla? Jossain Kouvolassa ei muunlaisia naisia olekaan kuin niitä wt-valaita.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4280232/miksi-en-kelpaa-naisille
Ei ole minun ap tuo.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti hyvä mies ei tuijota pelkästään ulkokuorta, vaan näkee naisen kokonaisuutena. Ulkoinen kauneus on vuosien myötä katoavaista, sisäinen kauneus ei ole.
Tiedän kyllä mitä tarkoitit, mutta sanon vaan sivusta, että kyllä se sisäinenkin kauneus voi kadota.
Jotain vikaa sinussa on, jos pitää tänne urputtaa. Kukaan normaali nainen ei tuollaista huoli. Miehen pitää olla itsevarma, hyvä jossain harrastuksessa, hänellä pitää olla omakin elämä ja omia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Jotain vikaa sinussa on, jos pitää tänne urputtaa. Kukaan normaali nainen ei tuollaista huoli. Miehen pitää olla itsevarma, hyvä jossain harrastuksessa, hänellä pitää olla omakin elämä ja omia kavereita.
Entä joku kaunis, mutta epänormaali nainen, esim. epävakaa persoonallisuus?
Minun mielestä ongelma on siinä, että sinä koet että sinun tulee saada nainen ja kerrot kuinka "ansaitset" naisen. Naiset eivät vain tipahda taivaasta palkinnoksi kenenkään syliin. Parisuhteessa olevat miehet "joutuivat" tutustumaan, iskemään asettamaan itsensä alttiiksi pakeille ja pääsivät parisuhteeseen. Tästä prosessista et taida pitää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vika on aina miehissä eikä koskaan naisissa? Minusta naisissa on vikaa kuten se että naiset yliarvioivat oman tasonsa eli se ei niin kaunis nainen luulee olevansa kaunis jonka takia se ei niin kaunis nainen haluaa tasokkaan miehen.
Apn kirjoitusten perusteella hän on esim joku seuraavista
- asberger joka ei ymmärrä sosiaalista koodistoja kanssakäymisessä
- muuten sosiaalisesti rajoittunut tai vaan tyhmä
- katkera (luulee että hänellä on joku oikeus kauniiseen naiseen ja pettyy kun maailmankaikkeus ei sitä toimita hänen kotiovelle kauniisti pakattuna).
- hän suhtautuu naisiin kuin esineisiin ymmärtämättä että naisetkin ovat ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Apn kirjoitusten perusteella hän on esim joku seuraavista
- asberger joka ei ymmärrä sosiaalista koodistoja kanssakäymisessä
- muuten sosiaalisesti rajoittunut tai vaan tyhmä
- katkera (luulee että hänellä on joku oikeus kauniiseen naiseen ja pettyy kun maailmankaikkeus ei sitä toimita hänen kotiovelle kauniisti pakattuna).
- hän suhtautuu naisiin kuin esineisiin ymmärtämättä että naisetkin ovat ihmisiä.
Onhan ne ihmisiä, mutta Jumala loi miehen omaksi kuvakseen ja naisen miestä varten.
Laittakaa yläpeukaloa ap:lle, myös tervejärkisille naisille suosittelen. Nyt lopetetaan nipotus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vika on aina miehissä eikä koskaan naisissa? Minusta naisissa on vikaa kuten se että naiset yliarvioivat oman tasonsa eli se ei niin kaunis nainen luulee olevansa kaunis jonka takia se ei niin kaunis nainen haluaa tasokkaan miehen.
Aphan tässä yliarvioi oman tasonsa. Selittää että vain rumat ja lihavat naiset syttyvät hänelle. No se on apn taso. Valitettavasti ap ei syty näistä naisista ja syyttää sitten naisia nirsoiksi kun kauniit naiset eivät lankea polvilleen hänen eteensä. No niillä kauniilla naisillakin on oikeus vaatimuksiinsa. Selvästi eivät syty apsta joten miksi he tyytyisivät aphn?
Naiset kaipaavat elämyksiä. Kun kohtaat naisen, joka sinua kiinnostaa, kutsu hänet kanssasi kaupunkiseikkailuun ja tarjoa herkullinen illallinen. Silloin näet, kuinka hyvin pystytte toimimaan yhdessä, onko teillä sama maku ja kaupan päälle teillä on tilaisuus henkevään keskusteluun. Jos kaikki natsaa, siinä on hyvän parisuhteen rakennuspuita enemmän kuin tarpeeksi.
Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teitä, on iskun paikka.
Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloitelkaa fretti pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Ja valmistusohje on seuraava:
FRETTIPAISTI
Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.
Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.
Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.
Tässä saat samaan pakettiin jännittävän seikkailun, saumatonta yhteistyötä vaativan urakan ja romanttisen herkkuhetken. Parhaassa tapauksessa loppuelämän kestävän onnellisen parisuhteen. Tuolla konstilla minäkin olen puolisoni löytänyt.
Ja vaikka yhteistyönne ei toimisikaan kovin hyvin, olette kuitenkin yhtä hienoa kokemusta rikkaampia. Et siis voi menettää mitään kokeilemalla.
Sinä siis kelpaat naisille, mutta ei ole vaan osunut kohdalle sellaista, jonka kanssa kiinnostus olisi molemminpuolista. Tällaista se vaan usein on, niin tavallisilla kuin epätavallisilla, hyvännäköisillä ja ei-hyvännäköisillä. Monella voi kestää vuosia, ennen kuin oikeasti kolahtaa molemminpuolisesti.
Onko tämä Kolmiodraaman Samin tekemä aloitus?
Olet selvä trolli. Kukaan MIES ei tulisi vauvapalstalle ruinaamaan tälläisista asioista.
Olipas joku nainen kirjoittanut taas typerän aloituksen. Tekstistä näki heti että naisen tekemä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4280232/miksi-en-kelpaa-naisille