Miksi en kelpaa naisille?
Ystäviä ei ole eikä oikein kavereitakaan, kun en tule yleensä kovin hyvin toimeen ihmisten kanssa. Ei kyllä kiinnostakaan hirveästi tavata uusia ihmisiä. En tykkää pyöriä missään baareissa, mutta ei kotonakaan ole oikein muuta tekemistä kuin katsoa telkkaria, vaikka ei sieltä oikein mitään hyvää ohjelmaa tule eikä mulla ole mitään suosikkisarjoja. Mitään harrastuksia ei ole eikä oikein mikään kiinnostakaan, että jaksaisi ruveta harrastamaan. En ole kovin huumorintajuinen tai ei minua ainakaan oikein mikään naurata, ja mitä sitä nyt turhia nauramaan. Töissä käyn, mutta palkka on pieni eli rahaa ei ole hirveästi. Seurustelu kuitenkin kiinnostaisi, mutta jostain syystä en tunnu kelpaavan naisille ollenkaan. Pitäisikö sitä ostaa jotain hienompia ja muodikkaampia vaatteita tai jotain, että kelpaisi? Eikö tällainen tavallinen mies kelpaa?
Kommentit (218)
Pienipalkkainen, introvertti, kaveriton, huumorintajuton ja harrastukseton mies ei ole tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Pienipalkkainen, introvertti, kaveriton, huumorintajuton ja harrastukseton mies ei ole tavallinen.
Kyllä se Suomessa on.
Ketä kiinnostaisi mies jota itseään ei oikein mikään kiinnosta. Olisit pelkkä riippakivi. Mitä sellaista sä toisit naisen elämään jotta se olis parempaa kuin ilman sua? Mietipä sitä.
Tavoittelet liian tervepäisiä naisia, ongelmaisia naisia löytyy aina.
Olet varmaan niin herkkä lumihiutale, että naiset ei uskalla koskettaa ettet vaan sulaisi pois ♥️
Ryhdistäydy ap.
Tuolla tapaa ja noilla pohjilla naista ei taatusti löydy.
Jokin harrastus, mielenkiinnon kohteita, tavalliset ikäisesi käyttämät vaatteet päälle.
Mistä sinä edes juttelisit naisen kanssa, kun sinua ei mikään kiinnosta?
Odotatko että treffeillä naine puhuu koko ajan ja sinä istut suu kiinni. Sellaiset ovat kyllä kenen tahansa naisen kanssa ensimmäiset ja viimeiset treffit.
Ja millainen sinun ulkomuotosi on? Tarkoitan että. miten leikatut hiukset, hoidatko hygieniasi hyvin ym.
Vaikutat saamattomalta ja hiukan alakuloiselta. Joten ryhdistäydy, jos haluat naisystävän saada.
Vierailija kirjoitti:
Tavoittelet liian tervepäisiä naisia, ongelmaisia naisia löytyy aina.
Tuli huomattua. Ihastuin aina niihin järkeviin naisiin, joita en voinut saada. Kun taas ne jotka olleet lääpällään minuun, ovat popsineet lääkkeitä kaikenlaisiin masennuksiin ja ahdistuksiin ja käytös ollut epästabiilia.
Jos et arvosta itseäsi, miten joku toinenkaan voisi sinua arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdistäydy ap.
Tuolla tapaa ja noilla pohjilla naista ei taatusti löydy.
Jokin harrastus, mielenkiinnon kohteita, tavalliset ikäisesi käyttämät vaatteet päälle.
Mistä sinä edes juttelisit naisen kanssa, kun sinua ei mikään kiinnosta?
Odotatko että treffeillä naine puhuu koko ajan ja sinä istut suu kiinni. Sellaiset ovat kyllä kenen tahansa naisen kanssa ensimmäiset ja viimeiset treffit.
Ja millainen sinun ulkomuotosi on? Tarkoitan että. miten leikatut hiukset, hoidatko hygieniasi hyvin ym.
Vaikutat saamattomalta ja hiukan alakuloiselta. Joten ryhdistäydy, jos haluat naisystävän saada.
Kai sitä voisi jutella vaikka jostain päivän uutisista?
ap
Oskari Olematon. Nollakatu 0.
Tuskin olet olemassa. Todella tylsä.
0/5
Mitä oot tehnyt, että saisit kontaktia naisiin? Mihin noi johtopäätöksesi todellisuudessa pohjautuvat? Kuinka monta kertaa esim. tässä kuussa oot pysäyttänyt jonkun tytön kadulla, ostoskeskuksessa, kahvilassa tms.? Tiedäthän, että aktiivisesti kumppania etsivät miehet yrittävät ottaa kontaktia naisiin päivittäin ja saavat pakit aivan yhtä usein, kunnes joku nappaa.
Minua ei haittaisi miehen pieni palkka, kaverittomuus, jos osaa olla yksin, pähteettömyys. Minulla heräsi kysymys : mitä sinä haluat sen naisen kanssa tehdä yhdessä? Pelkkä seksi ja läheisyys ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Oskari Olematon. Nollakatu 0.
Tuskin olet olemassa. Todella tylsä.0/5
En ole mikään sellainen trolli, vaan ihan vaan tavallinen mies, joka ei jostain syystä kelpaa naisille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi miehen pieni palkka, kaverittomuus, jos osaa olla yksin, pähteettömyys. Minulla heräsi kysymys : mitä sinä haluat sen naisen kanssa tehdä yhdessä? Pelkkä seksi ja läheisyys ei riitä.
Kai sitä voisi katsoa yhdessä telkkarista jotain sarjaa, josta se nainen tykkää.
ap
Olet tylsä.