Miksi en kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen mies?
Olen itse siis töissä käyvä, tienaan noin 3500e/kk, amk on koulutustasoni, olen älykäs ja kiva miekkonen. Näytän ihan hyvälle, on hiusraja kunnossa, mittani ovat 188cm/82kg ja pukeudun muodikkaasti. Kasvoistani olen jykevä leukainen, silmät on komeat ja kasvonpiirteet komeat.
Miksi en kelpaa naisille? Ainoastaan jotkut onnettomat rumat naiset kiinnostuu mutta heistä en välitä yhtään. Eikö minun kuuluisi saada kaunis nainen ku olen itse kuitenkin hyvä mies?
Kommentit (58)
Naiset näkee jotenkin asian niin että mitä koulutetumpi mies on ja mitä hienompi status miehellä on työelämässä niin sitä haluttavampi mies on. Olen miehenä ihan todennu tämän että naiset arvostavat miehet koulutustason ja palkan mukaan.
Olet älykäs, onko sinulla laudatur pitkässä matematiikassa, edes 10 peruskoulun matematiikassa vai oletko wannabe-älykäs?
Minkälaiset ovat komeat silmät? Silmistä sanotaan kaunis, jos ne ovat kauniit. Pienet silmät ovat rumat ja Suomessa pienet silmät ovat hyvin yleiset.
Aloittajan kannattaa tehdä profiili jonnekin kansainväliselle deittisivustolle. Esim. joku kiva, lempeä, nuori ja nätti aasialainen nainen voisi sopia sinulle vallan mainiosti.
Sulta puuttuu karisma? Joku sun mittapuulla oleva ruma mies voi saada naisen kuin naisen jos on karismaattinen. Monilta miehiltä, varsinkin niiltä jotka pitävät itseään komeina, se puuttuu. Tämmöinen mies on tylsä eikä kiinnosta ketään.
Kuulostat aika laihalta jos olet noin pitkä ja tuon painoinen. Ei naiset tykkää liian pitkistä ja laihoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika laihalta jos olet noin pitkä ja tuon painoinen. Ei naiset tykkää liian pitkistä ja laihoista.
Oletko itse kehonpositiivinen :D Kerroppa mittasi?
Naiset hakevat miehestä resursseja. Nyt sosiaaliturva, joka on miesten maksama, antaa naiselle riittävät resurssit ilman, että hänen täytyy miellyttää miestä.
Sä olet tavismies, jolla on mahis saada tavisnainen. Miksi tavismiehen pitäisi saada kaunis nainen? Eihän tavisnainenkaan saa komeeta miestä.
Se että oma äiti sanoo komeeksi ei ole koko totuus. Näitä on niin nähty.
Miksi puhit naisista monikossa?
Vain yhdelle sinun on ns. kelvattava.
Kuka kelpaa sinulle?
Kysy miehiltä, joilla on nainen, älä naisilta.
Jos olet älykäs, niin miten ihmeessä et ansaitse enempää? Tuohan on alle miesten mediaanitulon.
Et ole vain mielenkiintoinen. Kuulostat pintaliitäjältä, itsekeskeiseltä. Arkiselta. Itse pidän älykkäistä miehistä se on seksikkäämpää lopulta kuin pelkkä ulkonäkö.
Pidän siitä että ihminen kehittää itseään koko ajan muutenkin kuin vain ammatillisesti on henkisempi ja ajattelee boksin ulkopuolelta eikä arkinen. Hyvä keskustelija lennokas ajattelija.Eräs mies oli komea ja vauras, mutta niin tylsä tavanomainen, keskustelut puuduttavia. Raakkasin se kun kemiat ei vain kohdannut niin että olisin tykästynyt seksuaalisesti ja oli tylsät puheet kuin kirkossa olisi istunut. Toki olen itsekin hieman ulkonäkökeskeinen enkä innostu kovin arkisen näköisistä..no nyt jo tosin pitkä parisuhde. Ja edelleen keskustelut lennokkaita syvällisiäkin ja ulkonäöstäkin huolehtii.
Olet liian ulkonäkökeskeinen.
Yksikään nainen ei halua miestä ns koristeeksi, toisin kuin monet miehet naisen. Moni nainen ei myöskään halua olla pelkkä koriste. Jos sellaisen haluaa, kannattaa etsiä joku kaunis mutta huonolla itsetunnolla varustettu onlyfans-malli. Muussa tapauksessa pitää olla persoonat, jotka sopii yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Laske rimaa
Kelpaat kyllä tasoisillesi naisille. Tavoittelet liian korkeatasoisia naisia. Olet arvioinut oman tasosi väärin, kuten kaikki miehet tekevät.
Älkää ikinä kysykö neuvoja kumppanin löytämiseen henkilöltä, joka vertaa naista tapettavaan tai kidutettavaan ja poisheitettävään saaliiseen. Tuon tajuamisella pääsee jo todella pitkälle menestyksessä parisuhdemarkkinoilla. Kysykää mielummin intohimoiselta autoharrastajalta, miten auto löydetään, miten siitä pidetään huolta että ajokilometrejä riittää ja soveltakaa niitä naiseen.