Miksi en kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen mies?
Olen itse siis töissä käyvä, tienaan noin 3500e/kk, amk on koulutustasoni, olen älykäs ja kiva miekkonen. Näytän ihan hyvälle, on hiusraja kunnossa, mittani ovat 188cm/82kg ja pukeudun muodikkaasti. Kasvoistani olen jykevä leukainen, silmät on komeat ja kasvonpiirteet komeat.
Miksi en kelpaa naisille? Ainoastaan jotkut onnettomat rumat naiset kiinnostuu mutta heistä en välitä yhtään. Eikö minun kuuluisi saada kaunis nainen ku olen itse kuitenkin hyvä mies?
Kommentit (58)
Mikset olet käynyt vain amkin, jos olet älykäs?
Sitten vaan odottelet että se oikea osuu kohdalle.
Vai pitäisikö sun siis saada kaikki naiset?
Suurin osa maailman miehistä on ihan tavallisia eikä se ole mikään itseisarvo jonka pitäisi tuoda nainen. Se on lähtökohta ja siitä ninun pitää jatjaa tekemällä itsesi mielenkiintoiseski naisten silmissä. Ja vaikka ei naista koskaan tulisikaan, niin et saa olla heille siitä katkera.
Oikeasti hyvä mies ei tuijota pelkästään ulkokuorta, vaan näkee naisen kokonaisuutena. Ulkoinen kauneus on vuosien myötä katoavaista, sisäinen kauneus ei ole.
Sä kuulostat jotenkin siltä, että sulle sopisi joku parturi-kampaaja. Yritä selvittää missä alan opiskelijat käy viihteellä ja ala pyörimään siellä. Tsemppiä 👍
Tämä saman aloituksen jankkaaja aloitti jälleen. Tällä kertaa aloitus on täysin samanlainen kuin vähän aika sitten, eli kopio.
Varmaan tuo luonne paistaa jutuista läpi. Harva nainen haluaa miestä, jolle merkkaa siinä naisessa vain se ulkonäkö. Jos ulkonäkö on kunnossa, niin silloin on luonteessa vikaa.
Ensinnäkin älä kysy kalalta, kuinka kalastetaan. Naisilla ei oo mitään käryä siitä, puuttuu referenssi. Naisten neuvoja ei ikinä pidä kuunnella.
Toiseksi, hanki pallit ja lakkaa tavoittelemasta itse palkintoa. Tarkoitus on, että hankit meriittis ja kannukses ihan itse. Menestys ja naiset tulee siinä sivussa.
Ei oo naista? Et siis seuraa omia unelmiasi etkä ole ulosmitannut täyttä potentiaaliasi.
Onko sulla kunnianhimoa? Miksi tyydyt johonkin 3.5k€ palkkaan?
No, koska sulla on pieni muna tietysti :D
Huono ulosanti? Huono musiikkimaku? Väärät poliittiset aatteet?
Jossain muualla ongelma on selvästi, koska ulkoiset asiathan sinulla on ns. kunnossa.
Osaatko keskustella? Ymmärrätkö ja osaatko lukea toisten ihmisten tunteita?
---ai niin, sanoit jo että sinun kuuluu saada kaunis nainen kun olet hyvä mies. Joo, et ole hyvä mies. Ei sinua kukaan huoli.
Eli olet tavis mies, mutta tavoittelet 10/10 kaunista naista? 🤣
No ei mitään tuollaista ole, että sinun kuuluisi saada kaunis nainen, koska oman arviosi mukaan olet komea. Sinun tasosi määräytyy "markkinoilla", se on se millaiset naiset sinusta kiinnostuu. Voi olla ettet ole niin komea kuin kuvittelet. Tai sitten olet, mutta jotenkin muuten et vaikuta naisista erityisen kiinnostavalta ja miellyttävältä tyypeiltä. Pelkkä ulkonäkö ei riitä kuin yhdenyön suhteeseen, jos pidempää suhdetta haetaan, luonne on mielettömän tärkeä myös. Monikin voi haluta panna komeaa miestä vaikka tämä olisi täysi mulkvisti, mutta erittäin harva haluaa olla sellaisen kanssa parisuhteessa.
Saatat olla hyvä ruma mies. Silloin saat hyvän ruman naisen.
Yöhk tuo asenne, ettet välitä rumista naisista yhteen, ja oletat että olet jotenkin oikeutettu kauniiseen naiseen. Toivottavasti minkään näköinen nainen ei sinuun haksahda.
Ei se ulkonäkö aina kaikkea merkitse. Itsellä sukulaisena poikkeuksellisen komea mies, jonka on ollut hyvin vaikea löytää naisseuraa. Hänen tapauksessa ongelmana on ujous ja sosiaalinen jännitys, treffeistä tulee vaivaantuneet jos mies ei osaa oikein sanoa mitään ja jos nainenkin kysyy jotain niin vastaa yksisanaisesti.
Itse omasta deittailuhistoriasta muistan myös pari hyvän näköistä, jotka torjuin suoralta kädeltä:
1. Ns. kilttimies, joka mainosti miten on kiltti, mutta siinä kun treffeillä muutaman tuopin olutta kumosi, niin alkoi paljastua että kiltteys on sitä että hän teeskentelee olevansa sellainen saadakseen pillua ja naisen, ja on samalla katkera ja naisvihamielinen koska kaikkein kauneimmat naiset ei silti halua olla hänen kanssa ja koska hänen yleensä täytyy alistua sellaiseen pelleilyyn.
2. Oudot mielipiteet. Alkoi puhua rasistisia juttuja ja salaliittoteorioita. Kertoi kirjoittaneensa silloiselle presidentille kirjeen näistä asioista koska oli huolestunut. Oli suorastaan pelottava.Ei siinä paljon komeus auttanut.
Jos olet hyvä saalis, niin silloin todennäköisesti harrastat liikuntaa. Etsi siis nainen itsellesi liikuntaharrastuksen parista.
Laske rimaa