Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puoliso päättää että nyt loppuu yhteydenpito kaveriin?!

Vierailija
05.04.2024 |

Näin minä taisin lopulta tehdä! Ja tunnen itseni nyt ihan hirveäksi. Annoin "uhkauksen" että joko valitset minut ja perheesi taikka tämän kaverisi. Kyseessä on siis mieheni kaveri jonka mies on tuntenut reilun vuoden. Tänä aikana avioliittomme on ajatunut jonkinlaiseen kriisiin.

Voisi sanoa että olen ollut mustasukkainenkin? Mutta ehkä suurin ärsytyksen aihe on ollut se että mies on viettänyt tämän kaverinsa kanssa aivan liian paljon aikaa. Harrastuksessa käymiset ovat lisääntyneet ja kestot pidentyneet. Tämä aika on ollut suoraan perheeltä pois. Olen joutunut ottamaan selkeästi enemmän vastuuta lapsista ja kodista samaan aikaan kun mieheni on viettänyt kaverinsa kanssa yhteistä aikaa. Minusta se on todella väärin! Mies on sanonut tähän että hänellä saa olla tämä kaveri jota en tunne ja hän saa olla useita kertoja viikossa tämän kanssa. Ettei se voi minua häiritä? Itse en ole voinut olla enää yhtä paljon omilla menoillani kuin ennen koska jonkun se on kodistakin huolehdittava. Ennen jaoimme ajan tasaisemmin ja vietimme myös yhdessä lastenkin kanssa aikaa. Nyt se on harvinaista kun isä on monta iltaa pois kotoa. Myös vapaapäivinään lähtee harrastukseensa.

En tiedä tuleeko tästä nyt ero? Mies ei ole reagoinut millään tavalla uhkaukseeni. Kuin ei olisi kuullutkaan sanojani. Olenko minä nyt kohtuuton ja ihan hirviövaimo? Taidan olla! En vain jaksa enää tätä tämmöistä elämää.

Kommentit (209)

Vierailija
141/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies perustelee sen, ettei sinun tarvitse päästä yhtä lailla omiin menoihisi tai että ette tarvitse yhteistä perheaikaa?

Toisteli yöllä riidan aikana että hänellä on oikeus tähän. Hänen pitää saada tehdä asioita joista tykkää. Ei kuulema muitakaan rajoiteta näin. Väitti silmät kirkkaana että minäkin pääsen yhtä usein muualle vaikka näytin kalenterista totuuden mitenkä on menty miehen ehdoilla monta kuukautta. Väitti että on perheensä kanssa paljon, valehteli ja vääristeli kaikkea sanomaani. Ja sen sanoi että harrastuksessa käyminen on venynyt ajallisesti sen vuoksi kun juttelee siinä sivussa niin paljon tämän kaverinsa kanssa?!  aloittaja

Sanot sille, että jatkossa olet kolmena päivänä viikossa omilla menoilla, mies samat kolme ja yksi yhteistä aikaa tai vastaava tasapuolinen jako

Vierailija
142/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki komea miesystävä ja vietä hänen kanssaan aikaa yhtä paljon kuin miehesi tämän naisystävänsä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki komea miesystävä ja vietä hänen kanssaan aikaa yhtä paljon kuin miehesi tämän naisystävänsä kanssa.

Se komea mieshän voisi tulla teille kotiin päiväkahvittelemaan, kun ukko on töissä. Sopivasti sitten jää vieras partaveden tuoksu kotiin. Ehkä miehen vaatekaappiin eksyy jotkut väärät kalsarit tai muuta sopivasti miehekästä...

Vierailija
144/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko teidän treenit sitten kestää? Meillä mies kuntoilee yleensä sen 3 tuntia, välillä enemmänkin ja matkat siihen päälle. Että eipä paljon isää näy kotona lastensa kanssa! Ei siinä itselle jää enää mitään omaa aikaa. Ja nyt on kyse naiskaverista jonka kanssa on enemmän kuin perheensä kanssa työpäivinä.  aloittaja

Normaali kuntoliikkuja ei todellakaan treenaa 3 tuntia kerralla, 4-7 kertaa viikossa. Varsinkaan kun ei ilmeisesti ole aikaisemmin treenannut näin paljon. Ja vaikka joku treenaisikin, niin pienten lasten vanhempi ei vain voi. Minusta tuossa ei ole kyllä epäilystäkään ettei pettäisi jos poissaolot ovat yhtäkkiä alkaneet olemaan tuota luokkaa. Hänhän käytännössä viettää koko illan poissa kotoa, lähes joka päivä. En todellakaan suostuisi tollaiseen vaikka mitään toista naista ei olisikaan. Molemmilla vanhemmilla pitää olla oikeus omaan aikaan ja molempien pitää tehdä kotitöitä samalla tavalla.

Vierailija
145/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, olet sairas mustasukkainen lehmä. Toivottavasti mies tulee löytämään tasapainoisemman kumppanin siellä harrastuksissa ollessaan, eikä tuollaista kontrolloivaa narsistia.  

Vierailija
146/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, olet sairas mustasukkainen lehmä. Toivottavasti mies tulee löytämään tasapainoisemman kumppanin siellä harrastuksissa ollessaan, eikä tuollaista kontrolloivaa narsistia.  

Löysikö joku asianosainen sieltä salitreeneistä tämän ketjun? Toivottavasti pettäjämies, jolla on edellisestä parisuhteesta lapset hoidossa, kelpaa vielä salasuhteeseen ja treenikaveriksi. Vai tuliko nyt sellainen paino jalkaan, ettei enää puntti nouse?

Vierailija
147/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalle harrastuskerralle lapset mukaan. Saa vieras nainen nauttia miehen rakkaudenhedelmistä ihan livenä.

Onko sulla ap yhtään luotettavaa ystävää, jonka voit rekrytoida seuraamaan tilannetta? Joku, joka voisi autoilla miehen harrastuspaikalle katsomaan mikä siellä tapahtuu ja käykö mies edes missään harrastuksessa?

Et kertonut mitä mies treenaa, mutta harrastusmäärästä päätellen hänen pitäisi olla viimeisen päälle kuosissa. Näkyykö harrastus miehen kropassa? Pää ei ainakaan kestä treeniä, koska mies saa raivareita ja syyttää toista hulluksi, vaikka itse käyttäytyy sekopäisesti.

Vierailija
148/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko tulla kommentoimaan! Nyt mies onkin niin mukava ja lähetti aikaisemmin lenkiltään viestin jossa sanoi rakastavansa minua eikä ikinä pettäisi minua. Mitä peliä tuo pitää? Ihan kuin unohtaisin hetkessä mitenkä nimitteli minua tänään ja rähisi!  aloittaja 

Nyt meni ap liian pitkälle tarinassaan. Tähän asti vielä melko uskottavaa, mutta tällä juonenkäänteellä sai kyllä viimeisetkin uskonrippeet katoamaan. Höpöhöpö, jonkun leffan juoni yhtäkkisine rakkausviesteineen. Kohta tämä "naiskaveri" tulee varmaan oven taakse rähisemään ja uhkaa tappaa koko perheen, jos ei ukkoa saa.

Vierailija
149/209 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalle harrastuskerralle lapset mukaan. Saa vieras nainen nauttia miehen rakkaudenhedelmistä ihan livenä.

Onko sulla ap yhtään luotettavaa ystävää, jonka voit rekrytoida seuraamaan tilannetta? Joku, joka voisi autoilla miehen harrastuspaikalle katsomaan mikä siellä tapahtuu ja käykö mies edes missään harrastuksessa?

Et kertonut mitä mies treenaa, mutta harrastusmäärästä päätellen hänen pitäisi olla viimeisen päälle kuosissa. Näkyykö harrastus miehen kropassa? Pää ei ainakaan kestä treeniä, koska mies saa raivareita ja syyttää toista hulluksi, vaikka itse käyttäytyy sekopäisesti.

Olen kyllä miettinyt tuota että jos pyytäisin jonkun tutun käydä tsekkaamassa. Hävettää kyllä pyytää. Ja mitä miehen kuntoon tulee niin on toki hyvässä kunnossa ja varmasti kuntoilee mutta onko joka kerta siellä ja meneekö paljon ajasta sen naisen kanssa olemiseen onkin jo toinen juttu.

Miehen mielialat ja ajatukset menevät nyt ihan vuoristorataa. Nyt on sitten mustasukkainen tai jotain. Kyselee tarkasti minun tekemisistäni ja mitä ja kuka on ollut missä ja ketä olen tavannut jne. Ennen ei tämmöiset juurikaan kiinnostaneet.  aloittaja

Vierailija
150/209 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä miettinyt tuota että jos pyytäisin jonkun tutun käydä tsekkaamassa. Hävettää kyllä pyytää. Ja mitä miehen kuntoon tulee niin on toki hyvässä kunnossa ja varmasti kuntoilee mutta onko joka kerta siellä ja meneekö paljon ajasta sen naisen kanssa ole

Kai olet kysynyt, että missä välissä mä ketään näkisin ja missään kävisin, kun hoidan lapset ja kodin sillä aikaa kun sä kiehnäät uuden muijasi kanssa?

Vierailija
151/209 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies oikein harrastaa, jos reenit kestää noin pitkään?

Vierailija
152/209 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen mielialat ja ajatukset menevät nyt ihan vuoristorataa. Nyt on sitten mustasukkainen tai jotain. Kyselee tarkasti minun tekemisistäni ja mitä ja kuka on ollut missä ja ketä olen tavannut jne. Ennen ei tämmöiset juurikaan kiinnostaneet.  aloittaja"

Tyypillistä pettäjän käytöstä. Vuoristorata kertoo siitä, että miehellä on iskenyt paniikki, todellisuus on iskenyt tajuntaan: hän on pettänyt, mennyt jo niin pitkälle että toisen naisen kanssa on puhuttu ja sovittu jotain. Nyt vaimo on saanut vihiä miehen tekemisistä ja mies on jäämässä kiinni. Hän on menettämässä alfaurosstatuksensa vaimon silmissä ja voipi olla, ettei se toinen nainenkaan ole ihan takuusaletisti plakkarissa. Miehen elämä voi mennä pirstaleeksi, jos hän nyt sössii kummatkin naissuhteet. Niinpä mies menee sieltä missä aita on matalin ja projisoi omaa käytöstään vaimoon. Mies itse tietää kuinka helppoa pettäminen on, joten alkaa epäillä että mitä jos vaimokin on keksinyt pettämisen ilot.

Vierailija
153/209 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehellä taitaa puntit tutista,että mitä vaimo keksii. Taitaa tajuta, että nyt jos ero tulee, niin se tietää miehelle epämukavuuksia, mm. lastenhoitovuorot ja elatusmaksut. Siinä ei sitten paljon enää naureskella treenikaveripimujen kanssa.

Vierailija
154/209 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puolustelee ensin kaveriaan kun kiperät kysymykset ja syytökset nostetaan pöydälle. Sitten muka kaveri ei olekaan enää niin tärkeä että oikein yhteystiedot poistetaan. Pelletouhua!

Vierailija
155/209 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puolustelee ensin kaveriaan kun kiperät kysymykset ja syytökset nostetaan pöydälle. Sitten muka kaveri ei olekaan enää niin tärkeä että oikein yhteystiedot poistetaan. Pelletouhua!

Jep. Kännykässä kuitenkin löytyy joku uusi numero, esim. työpaikkaan liittyvä, joka sitten, kas kummaa, onkin pimun numero, vahingossa varmaan näppäilty tai tallennettu väärin.

Vierailija
156/209 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pitänyt ap:ta pilkkanaan kuukausitolkulla uuden naisen kanssa, ja nyt onkin paniikissa, kun ap on heräämässä touhun oikeaan luonteeseen.

Itse en kyllä etsiskelisi lisää todisteita, vaan tuo miehen käytös mm. hulluksi haukkuminen ja syyllistäminen riittäisivät syiksi eroon. Tietysti sen lisäksi, että miestä ei perhe ole kiinnostanut pitkiin aikoihin.

Vierailija
157/209 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mies harrastaa päivittäin vai onko pysynyt kotona enemmän?

Vierailija
158/209 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö mies harrastaa päivittäin vai onko pysynyt kotona enemmän?

Ei ole viime päivinä ollut niin paljon poissa. Ja soittelee minulle ajaessaan töihin ja työpaikaltaan jos kerkeää. Hyvin harvoin ennen tehnyt tämmöistä. Nyt kyselee kuulumisia...On muka kiinnostunut perheestään. Ainii ja on huolissaan minusta kun olen alkanut kuvitella ihan outoja hänestä ja kaveristaan! Eilen taas sanoi että jatkossa ei tämmöisiä syytöksiä kuuntele ja että minun pitää osata luottaa häneen kun hän ei ole mitään syytä antanut epäluottamukseen. Rehellisempää kumppania ei hetkessä löydy. Ikinä ei ole pettänyt eikä sellaista edes miettinyt tekevänsä. Ja toisti että ainoatakaan todistetta pettämisestä en tule löytämään vaikka tekisin mitä ja väittäisi kuka tahansa mitä?! Lupasi vähentää, lyhentää treeniaikojaan. Jättää kuulema jatkossa juttelemisen vähemmälle.  aloittaja

Vierailija
159/209 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, väittäisi kuka tahansa mitä. Eli hän pelkää että joku sanoo että hän on pettänyt. Pelkääkö hän että otat siihen naiseen yhteyttä vai tietääkö joku muukin jotain. No, ei kyllä kuulosta ihan syyttömän miehen puheelta. Jos haluat tietää totuuden saat sen selville todennäköisesti vain siltä naiselta, mutta nyt mies on niin hädissään että on todennäköisesti lopettanut suhteen tai ainakin laittanut sen jäähylle.

Vierailija
160/209 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, onko ap:lla mitään uutta kerrottavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän