Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puoliso päättää että nyt loppuu yhteydenpito kaveriin?!

Vierailija
05.04.2024 |

Näin minä taisin lopulta tehdä! Ja tunnen itseni nyt ihan hirveäksi. Annoin "uhkauksen" että joko valitset minut ja perheesi taikka tämän kaverisi. Kyseessä on siis mieheni kaveri jonka mies on tuntenut reilun vuoden. Tänä aikana avioliittomme on ajatunut jonkinlaiseen kriisiin.

Voisi sanoa että olen ollut mustasukkainenkin? Mutta ehkä suurin ärsytyksen aihe on ollut se että mies on viettänyt tämän kaverinsa kanssa aivan liian paljon aikaa. Harrastuksessa käymiset ovat lisääntyneet ja kestot pidentyneet. Tämä aika on ollut suoraan perheeltä pois. Olen joutunut ottamaan selkeästi enemmän vastuuta lapsista ja kodista samaan aikaan kun mieheni on viettänyt kaverinsa kanssa yhteistä aikaa. Minusta se on todella väärin! Mies on sanonut tähän että hänellä saa olla tämä kaveri jota en tunne ja hän saa olla useita kertoja viikossa tämän kanssa. Ettei se voi minua häiritä? Itse en ole voinut olla enää yhtä paljon omilla menoillani kuin ennen koska jonkun se on kodistakin huolehdittava. Ennen jaoimme ajan tasaisemmin ja vietimme myös yhdessä lastenkin kanssa aikaa. Nyt se on harvinaista kun isä on monta iltaa pois kotoa. Myös vapaapäivinään lähtee harrastukseensa.

En tiedä tuleeko tästä nyt ero? Mies ei ole reagoinut millään tavalla uhkaukseeni. Kuin ei olisi kuullutkaan sanojani. Olenko minä nyt kohtuuton ja ihan hirviövaimo? Taidan olla! En vain jaksa enää tätä tämmöistä elämää.

Kommentit (209)

Vierailija
121/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on seksisuhde, äijä luiskaan ja vuoroviikoin lapset. Alkaa toinenkin nainen ymmärtämään ihanuuden koska kohta se on raskaana kun ei muuta saa kun toisen aviomiehen. Nyt eroa hakemaan ja aika lastenvalvojalle

Vierailija
122/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on selvinnyt ystävyyden laatu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään ns. todisteita pettämisestä ei ole löytynyt. Asiasta keskustelu ei onnistu ilman riitelyä. Mies korottaa ääntänsä ja aloittaa välittömästi minun haukkumisen sekopääksi jos otan ongelman esiin. Eilisen oli tosin melko vaisu ja hiljainen. Meillä on nyt välissä joku näkymätön muuri. Ei päästä yli eikä ali siitä. Vain jos minä myönnän "hulluuteni" ja kuvitellut asiat ja pyydän anteeksi käytöstäni niin asiat voivat ehkä palata ennalleen. Että vain siinä tapauksessa mies haluaa olla minun kanssani myös jatkossa. Näin on antanut ymmärtää. Ihan käsittämätöntä. Minusta tulikin syyllinen koko soppaan?!   aloittaja

Vierailija
124/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko porvoossa????? Ainakin näistä ap:n kommenteista päättelin......

Avaisitko hieman, että mitä sinä ap:n kommenteista päättelit? Jos on tänne kommentoitavaa, niin perustele päättelysi äläkä heittele tyhjiä sanoja ilmaan. 

Vierailija
125/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään ns. todisteita pettämisestä ei ole löytynyt. Asiasta keskustelu ei onnistu ilman riitelyä. Mies korottaa ääntänsä ja aloittaa välittömästi minun haukkumisen sekopääksi jos otan ongelman esiin. Eilisen oli tosin melko vaisu ja hiljainen. Meillä on nyt välissä joku näkymätön muuri. Ei päästä yli eikä ali siitä. Vain jos minä myönnän "hulluuteni" ja kuvitellut asiat ja pyydän anteeksi käytöstäni niin asiat voivat ehkä palata ennalleen. Että vain siinä tapauksessa mies haluaa olla minun kanssani myös jatkossa. Näin on antanut ymmärtää. Ihan käsittämätöntä. Minusta tulikin syyllinen koko soppaan?!   aloittaja

Edellinen lyhkäiseksi jäänyt suhteeni päättyi, kun muutaman mutkan kautta sain tietää toisella olevan yhä profiili deittisovelluksessa. Sain tähän mitä erikoisimmat selitykset, ja asiasta ei enää keskustella ennenkuin pyydän anteeksi käytöstäni (siis sitä kun ihmettelin, että mitäs ihmettä teet deittisovelluksessa) :D

Vierailija
126/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa aloittaa tanssiharrastus, kummasti varisee mustikset kun kumppani tai sinä on jatkuvasti ihokontaktissa vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
127/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bro's before ho's.

Joten kamat kasaan ja lähdet.

Vierailija
128/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että miehelläsi on suhde toisen naisen kanssa. 

Oma mies "jäi kiinni" hieman liian tuttavallisesta ja päivittäisestä viestittelystä naispuolisen kaverinsa kanssa. Otin asian esiin, kysyin onko ihastunut. Oli ihmeissään, ei ole ihastunut. He ovat kavereita. Alkuun ei ymmärtänyt millään minun kantaani, että tuollainen on tunnesiteen luomista toiseen. Kun sitten väsyneenä totesin, etten hyväksy tuollaista eikä minun ole pakko, mies sanoi lopettavansa. Hän halusi olla minun kanssani, ei kaverinsa. Vähensi siis viestittelyä eikä enää ole käynyt kaverillaan auttamassa (kaveri oli aiemmin naimisissa, jolloin mies kävi samalla lailla siellä. Kun kaveri erosi, hän alkoi pyytää miestäni apuun mielestäni turhan usein). 

Mies otti siis tunteeni huomioon ja puhuimme suhteemme pelisäännöt uudelleen läpi. Ei syytellyt minua hulluksi. Tähän pohjautuen sanon, että miehesi pettää sinua.

Vierailija
129/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ap keskustelemaan edes muutama kerta pariterapeutille tai perheasian neuvottelukeskukseen (jälkimmäinen ilmaista kirkon toimintaa ilman uskonnollista tuputtamista). Tarvitsette ehdottomasti jonkun ulkopuolisen apua, koska sinua jäytää syystäkin jatkuva epävarmuus miehesi menoista ja miehesi kokee oikeudekseen mennä miten huvittaa. Alan asiantuntijan edessä miehesi tuskin raivoaa ja haukkuu sinua hulluksi, vaan hän joutuu perustelemaan/keskustelemaan miksi on niin paljon poissa perheensä luota. Sinä puolestasi kerrot mikä ja miten parisuhteenne sekä perheenne dynamiikassa. Jne.

Perheensä puolesta kannattaa taistella, jos on vielä tunteita kumppaniaan kohtaan ja halua ratkoa parisuhteen ristiriitoja. Jatkaa tai ei liittoa, niin on tärkeää paitsi yhteisen perheen, niin varsinkin oman itsensä kannalta päästä käsittelemään selvittämättömiä asioita, turhautumisia ja pettymyksiä. Nyt sinulla ap ja puolisollasi olisi todennäköisesti vielä jotain tehtävissä liittonne eteen ja katsoa löytyykö molemmilla kiinnostusta taistella liittonne puolesta. Jos ei, niin sekin olisi tärkeää miettiä asiantuntijan avulla, miten erosta saisi mahdollisimman kivuttoman lasten näkökulmasta. 

Vierailija
130/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

129 jatkaa, kun jäi yksi sana pois kirjoituksestani, eli piti kirjoittaa näin: "Sinä puolestasi kerrot mikä ja miten  parisuhteenne sekä perheenne dynamiikassa on muuttunut".

Vierailija
131/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti tästä on keskusteltu 7 sivua, mutta missään vaiheessa kukaan ei ole kysynyt, kuinka usein mies on oikeasti poissa. Ovatko vauvapalstailijat oikeasti niin liikkumattomia, että "useamman kerran viikossa" treenaaminen on jotain aivan pöyristyttävää ja perheellinen ihminen ei voisi tehdä niin? Ihan vain uutisena teille, JOKAINEN itsestään huolehtivat ihminen treenaa useamman kerran viikossa ja jos sinä pidät tuota valheena, tutustu vaikkapa yleisiin liikuntasuosituksiin. 

Ja ap:lle: minulla ei ole mitään hajua, pettääkö juuri sinua, mutta yleisellä tasolla siinä, että käy muutaman kerran viikossa salilla tms. ei ole mitään outoa eikä myöskään siinä, että käy siellä jonkun kaverin kanssa. 

Vierailija
132/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli näyttämään mulle puhelintaan ennen töihin lähtöä että katso nyt, poistin yhteystiedot tästä ky. naisesta?! En ota enää yhteyttä häneen. Totesin vain että niin varmaan.

Joku kysyi että kuinka usein käy liikkumassa? Vaihtelee työvuorojen, vapaiden mukaan mutta noin 4-7 kertaa vkossa.  aloittaja 

Vierailija
133/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin saat vaatia että miehesi hylkää kaverin. Jos mies taas vaatii naista näkemään kaveria vähemmän niin se on todella vääriin, vaikka kaveri olisi mieskin niin naisella on oikeis tehdä aina haluamallaan tavalla.

:D Jos se äidin uusi kaveri aiheuttaa sen, että tämä laiminlyö perheensä, niin todellakaan hänellä ei ole oikeutta tehdä aina haluamallaan tavalla. 

Vierailija
134/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli näyttämään mulle puhelintaan ennen töihin lähtöä että katso nyt, poistin yhteystiedot tästä ky. naisesta?! En ota enää yhteyttä häneen. Totesin vain että niin varmaan.

Joku kysyi että kuinka usein käy liikkumassa? Vaihtelee työvuorojen, vapaiden mukaan mutta noin 4-7 kertaa vkossa.  aloittaja 

Kuulostaa ihan normaalilta määrältä tavoitteellisesti liikkuvalle ihmiselle. Minä treenaa ehkä 7-14 kertaa viikossa, vaimo tuon 4-7, toki myös vähän laskutavasta riippuen (onko se, että juoksee salille, tekee treenin ja juoksee takaisin 1, 2 vai 3 treeniä?) ja meillä on 3 lasta, joista kahdella on omat treeninsä. Kyllä minunkin vaimoni valitti minulle treenimääristä, kunnes innostui itsekin juoksemisesta ja alkoi ymmärtämään treenaamisen merkityksen hyvinvoinnille. Vaatiihan se aikataulujen sumplimista, mutta suosittelisin sinulle lämpimästi, että ala sinäkin liikkumaan ja ota itsellesi aikaa siihen ja vaadi, että miehesi antaa sinulle siihen aikaa. 

Vierailija
135/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin saat vaatia että miehesi hylkää kaverin. Jos mies taas vaatii naista näkemään kaveria vähemmän niin se on todella vääriin, vaikka kaveri olisi mieskin niin naisella on oikeis tehdä aina haluamallaan tavalla.

:D Jos se äidin uusi kaveri aiheuttaa sen, että tämä laiminlyö perheensä, niin todellakaan hänellä ei ole oikeutta tehdä aina haluamallaan tavalla. 

Se, että huolehtii kunnostaan ei automaattisesti tarkoita perheen laiminlyömistä. Ihan yhtälailla perheen laiminlyömistä voi olla se, että antaa kuntonsa romahtaa niin, ettei pysty puuhaamaan lastensa kanssa. Näin päivittäin päiväkodissa vanhempia, jotka eivät taatusti pysty esimerkiksi lähtemään pyöräretkelle tai potkimaan palloa lapsensa kanssa ja joiden ylipaino ja kunto on sillä tasolla, että lapsen 18-vuotissynttäreiden näkeminen vaikuttaa maallikon silmään epätodennäköiseltä. 

Vierailija
136/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti tästä on keskusteltu 7 sivua, mutta missään vaiheessa kukaan ei ole kysynyt, kuinka usein mies on oikeasti poissa. Ovatko vauvapalstailijat oikeasti niin liikkumattomia, että "useamman kerran viikossa" treenaaminen on jotain aivan pöyristyttävää ja perheellinen ihminen ei voisi tehdä niin? Ihan vain uutisena teille, JOKAINEN itsestään huolehtivat ihminen treenaa useamman kerran viikossa ja jos sinä pidät tuota valheena, tutustu vaikkapa yleisiin liikuntasuosituksiin. 

Ja ap:lle: minulla ei ole mitään hajua, pettääkö juuri sinua, mutta yleisellä tasolla siinä, että käy muutaman kerran viikossa salilla tms. ei ole mitään outoa eikä myöskään siinä, että käy siellä jonkun kaverin kanssa. 

Kun on perhe, jossa pieniä lapsia, niin harrastuksia ei voi toteuttaa täysin oman mielen mukaan, vaan sovitettava ne toimivasti yhteen perhe-elämän kanssa. Joka nyt ap:n kertoman mukaan ei ole tapahtunut.

Vierailija
137/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko teidän treenit sitten kestää? Meillä mies kuntoilee yleensä sen 3 tuntia, välillä enemmänkin ja matkat siihen päälle. Että eipä paljon isää näy kotona lastensa kanssa! Ei siinä itselle jää enää mitään omaa aikaa. Ja nyt on kyse naiskaverista jonka kanssa on enemmän kuin perheensä kanssa työpäivinä.  aloittaja

Vierailija
138/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko teidän treenit sitten kestää? Meillä mies kuntoilee yleensä sen 3 tuntia, välillä enemmänkin ja matkat siihen päälle. Että eipä paljon isää näy kotona lastensa kanssa! Ei siinä itselle jää enää mitään omaa aikaa. Ja nyt on kyse naiskaverista jonka kanssa on enemmän kuin perheensä kanssa työpäivinä.  aloittaja

No 3 h arkena on kyllä jo aika paljon. Myönnetään. Toki joissain lajeissa ne kestävät tuon verran, mutta silloin mukana on yleensä jo suht vakavia kilpailullisia tavoitteita. Minulla ja vaimolla on tapana vetää pitkät treenit viikonloppuisin niin, yleensä niin, että toinen menee la ja toinen su päikkäriaikaan, että aikaa jää perheellekin. 

Minulle on kyllä vieläkin hiukan epäselvää, että onko sinun ongelmasi miehen treenaaminen vai se treenikaveri? Jos miehesi lenkkeilisi tuon ajan yksin, olisiko se sinulle yhtä suuri ongelma?

Vierailija
139/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 3 h arkena on kyllä jo aika paljon. Myönnetään. Toki joissain lajeissa ne kestävät tuon verran, mutta silloin mukana on yleensä jo suht vakavia kilpailullisia tavoitteita. Minulla ja vaimolla on tapana vetää pitkät treenit viikonloppuisin niin, yleensä niin, että toinen menee la ja toinen su päikkäriaikaan, että aikaa jää perheellekin. 

Minulle on kyllä vieläkin hiukan epäselvää, että onko sinun ongelmasi miehen treenaaminen vai se treenikaveri? Jos miehesi lenkkeilisi tuon ajan yksin, olisiko se sinulle yhtä suuri o

Olisi ongelma vaikka yksin treenaisi koska se aika on pois perheeltä ja itse en kerkeä, pääse oikein mihinkään tämän vuoksi. Ja minulle jää paljon enemmän hommia kotona. Tosiaan jos kolmen tunnin päälle pistetään vielä matkat kohteeseen ja takaisin kotiin niin eihän tässä järkeä mielestäni ole?! Mutta tietenkin se että viettää näin paljon aikaa jonkun tuntemattoman naisen kanssa ja vielä viestittelee tms. tämän kanssa niin ei kivalta tunnu eikä varsinkaan oikealta ja sopivalta parisuhteessa olevalle.  aloittaja

Vierailija
140/209 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ongelma vaikka yksin treenaisi koska se aika on pois perheeltä ja itse en kerkeä, pääse oikein mihinkään tämän vuoksi. Ja minulle jää paljon enemmän hommia kotona. Tosiaan jos kolmen tunnin päälle pistetään vielä matkat kohteeseen ja takaisin kotiin niin eihän tässä järkeä mielestäni ole?! Mutta tietenkin se että viettää näin paljon aikaa jonkun tuntemattoman naisen kanssa ja vielä viestittelee tms. tämän kanssa niin ei kivalta tunnu eikä varsinkaan oikealta ja sopivalta parisuhteessa olevalle.  aloittaja

En ymmärrä kuka tuotakin alapeukutti? Jos puoliso töiden, n. 8 tuntia, päälle treenaa lähes joka päivä ja on töiden päälle poissa sen 3-4 tuntia, niin eihän se mies silloin ole käytännössä yhtään perheen kanssa, vaan hän elää jotain ihan omaa elämää. Jos normaalisti töistä pääsee esim. klo 16-17 ja siihen päälle nuo treenailut, niin kellohan on jo 20-21 illalla, jolloin äidille ei jää mitään mahdollisuutta yksin lähteä edes mihinkään. En sulattaisi tuollaista, jos olisin ap, oli toista naista taikka ei, mutta tuon tekee vielä ikävämmäksi se, että on toinen nainen, jonka kanssa varastaa perheeltä ne 4 tuntia päivässä ja vielä lopun ajankin viestittelee, eli ei ole edes henkisesti läsnä kotona ollessaan. Mielestäni on vakavan perheneuvottelun paikka. Ja jos ei muutu, niin lusikat jakoon ja lapset 50/50. Ei kannata jäädä kitumaan tuollaiseen suhteeseen. Mieshän on ihan sika, jos vielä sinua syyllistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän