Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puoliso päättää että nyt loppuu yhteydenpito kaveriin?!

Vierailija
05.04.2024 |

Näin minä taisin lopulta tehdä! Ja tunnen itseni nyt ihan hirveäksi. Annoin "uhkauksen" että joko valitset minut ja perheesi taikka tämän kaverisi. Kyseessä on siis mieheni kaveri jonka mies on tuntenut reilun vuoden. Tänä aikana avioliittomme on ajatunut jonkinlaiseen kriisiin.

Voisi sanoa että olen ollut mustasukkainenkin? Mutta ehkä suurin ärsytyksen aihe on ollut se että mies on viettänyt tämän kaverinsa kanssa aivan liian paljon aikaa. Harrastuksessa käymiset ovat lisääntyneet ja kestot pidentyneet. Tämä aika on ollut suoraan perheeltä pois. Olen joutunut ottamaan selkeästi enemmän vastuuta lapsista ja kodista samaan aikaan kun mieheni on viettänyt kaverinsa kanssa yhteistä aikaa. Minusta se on todella väärin! Mies on sanonut tähän että hänellä saa olla tämä kaveri jota en tunne ja hän saa olla useita kertoja viikossa tämän kanssa. Ettei se voi minua häiritä? Itse en ole voinut olla enää yhtä paljon omilla menoillani kuin ennen koska jonkun se on kodistakin huolehdittava. Ennen jaoimme ajan tasaisemmin ja vietimme myös yhdessä lastenkin kanssa aikaa. Nyt se on harvinaista kun isä on monta iltaa pois kotoa. Myös vapaapäivinään lähtee harrastukseensa.

En tiedä tuleeko tästä nyt ero? Mies ei ole reagoinut millään tavalla uhkaukseeni. Kuin ei olisi kuullutkaan sanojani. Olenko minä nyt kohtuuton ja ihan hirviövaimo? Taidan olla! En vain jaksa enää tätä tämmöistä elämää.

Kommentit (209)

Vierailija
81/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi vielä yöllä jutella että hän voisi alkaa vähän muuttamaan harrastuskuvioitaan. Että tekisi osan treeneistä muualla kuin ky. paikassa jossa nyt on käynyt. Ei ikinä halua eikä ole halunnut muita naisia, on tukenani maailman tappiin asti. Sanoi ettei sen kaverin ulkonäkö edes miellytä häntä siinä mielessä jos sitä mietin. Niin muuttuneet puheet ja käytös miehellä että ei samaksi tunnista. En kyllä tätä jätä tähän vaikka tuossa nyt mitä sanoisi! Ja vaadin tästä päivästä lähtien samat omat ajat mitä miehelläkin on. Luottamus tässä kyllä nyt kärsi aikamoisen kolauksen.  aloittaja

Mikä estää misukkaa vaihtamasta salia myös? Menet helppoon, jos jätät asian tuohon ja luotat mieheen. Kyllä hän keinot keksii kakkosen tapaamiseen. Saisitkohan lapsillesi hoitajaa? Ei liene kovin vaikea homma mennä seuraavan kerran perästä katsomaan niitä "treenejä." Liekö edes treenaamassa vai jossain ihan muualla?

Vierailija
82/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi vielä yöllä jutella että hän voisi alkaa vähän muuttamaan harrastuskuvioitaan. Että tekisi osan treeneistä muualla kuin ky. paikassa jossa nyt on käynyt. Ei ikinä halua eikä ole halunnut muita naisia, on tukenani maailman tappiin asti. Sanoi ettei sen kaverin ulkonäkö edes miellytä häntä siinä mielessä jos sitä mietin. Niin muuttuneet puheet ja käytös miehellä että ei samaksi tunnista. En kyllä tätä jätä tähän vaikka tuossa nyt mitä sanoisi! Ja vaadin tästä päivästä lähtien samat omat ajat mitä miehelläkin on. Luottamus tässä kyllä nyt kärsi aikamoisen kolauksen.  aloittaja

Vaihtaa treenipaikkaa, muttei aio viettää enemmän aikaa perheensä kanssa? Etenkin nyt, kun suhteen tilanne on kriisiytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa jos näin tosiaan on. Silti sillä ei voi ohittaa sitä, että teidän pitää pystyä käymään keskustelu vielä asiallisesti läpi koskien ajankäyttöä. Hyvä tavoite on että teillä on suunnilleen saman verran omaa aikaa ja lisäksi pitää löytyä yhteistä aikaa perheelle.

Itse ehdottaisin myös, että voisimme kaikki jossain sopivassa kohtaa tavata tämän ystävän kanssa. Se voisi hälventää mustasukkaisuutta ja ei pitäisi olla ongelma jos kyseessä on pelkkä ystävä.

Tuo ystävän tapaaminen muuten kannattaa. Exäni naispuolinen kaveri esiteltiin minulle pitkäaikaisena kaverina, ja tämä oli ok. Yhtenä päivänä sitten oltiin liikkeellä isommalla porukalla ja tapasin tämän kaverin.

Käytös minua kohtaan oli niin jäistä, että osasin kysyä heti tuon jälkeen, että ei ole tainnut olla ennen pelkkä kaveri. Juu ei, olihan sitä säätöä ja suhteen poikasta ollut, mutta ajateltiin että minun ei tarvitse tietää. 

Olen myös tavannut suhteessa miehen naispuolisia kavereita, jotka aidosti on olleet vain kavereita, ja silloin tunnelma on kevyt, ovat olleet kiinnostuneita tutustumaan minuun jne.

Vierailija
84/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto että pistätte mut nyt hermoraunion partaalle! Miehen sanat soi vieläkin mielessä kun haukkui minua mielisairaaksi. Tuntuu että raivo alkaa nousta jostain ylös ja ulos. Siis jos tuo halvatun mies onkin pettänyt minua? Ja minä olen samaan aikaan tehnyt miljoonaa eri asiaa kotona kun mies on ollut tämän naisen kanssa läheisemmin niin voihan hel vet ti!!! Mies lähti äsken lenkille. Nyt alan penkomaan kaikki miehen tavarat, auton jne. Ja tavalla taikka toisella tämän vielä selvitän. Vinkkejä saa laittaa mistä pettäjän voisi saada nalkkiin?  aloittaja

Ihan oikeasti kysyn, mitä väliä sillä edes on onko mies pettänyt vai ei. Tuo miehen käytös ei ole normaalia ja itse tekisin sen perusteella johtopäätökset että parisuhde tai sinun hyvinvointisi ei ole miehellesi prioriteetti. Jos minut haukuttaisiin tuolla tavoin olisin jo pakkaamassa laukkuja, joko miehen tai omani.

Vierailija
85/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse varmaan uskoisinkin asian jos mies olisi puhunut alunperin näin kun kysyit onko hänen ja tämän kaverin välillä jotain. Se että ensin alkaa huutamaan ja nimittelemään hulluksi kyllä viittaa syyllisyyteen. Nyt sitten puhuu näin kun on ehtinyt miettiä miten saa sinut uskomaan viattomuuttaan ja saa jatkettua samaa peliä. Sinuna tarkkailisin tilannetta ja katsoisin jos löytäisin todisteita siitä mitä tapahtuu. Lisäksi on hyvä että nyt alat vaatimaan tasajakoa oman ajan viettämiseen ja kotitöihin. Älä anna periksi.

Vierailija
86/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja jatkaa. Kun nyt aloin kysellä enemmän naisesta ja kysyin että onko heillä mahdollisesti jotain niin mies alkoi huutamaan ja nimittelemään minua todella törkeästi! Hän ei ole ikinä pettänyt minua eikä heillä ole suhdetta. Kuinka sairas olenkaan päästäni kun kehtaan hänestä tämmöisiä miettiä?! Sanoi et jos jatkan vielä tästä puhumista niin hän ei enää voi olla minun kanssani koska olen niin sekaisin ja tarvitsen hoitoa!!! Voitteko siis kuvitella mitä tuo puhui minulle.

Jo Dave Lindholm lauloi että "Valehtelija suuttuu aina."

Tämän olen huomannut itse useasti.

Vierailija
87/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko tulla kommentoimaan! Nyt mies onkin niin mukava ja lähetti aikaisemmin lenkiltään viestin jossa sanoi rakastavansa minua eikä ikinä pettäisi minua. Mitä peliä tuo pitää? Ihan kuin unohtaisin hetkessä mitenkä nimitteli minua tänään ja rähisi!  aloittaja 

Yrittää paikata aiempaa paljastumistaan.

Vierailija
88/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla sanomaan ap:n miehen huudosta ja syyttelystä, että kun mies huutaa tuolla tavalla, hän on jo fyysisesti pettänyt. Kyse ei ole enää siitä, että hän olisi vain ihastunut toiseen naiseen. Salasuhdetta on toteutettu jo käytännössä.

Jos mies olisi vain ihastunut toiseen naiseen ilman että heillä olisi suhde, mies olisi korkeintaan keksinyt hätävalheita ja mumissut punastellen, mutta ei syytellen ap:ta mustasukkaiseksi hulluksi.

Vierailija
89/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei treenikaverin ulkonäkö miellytä pettämismielessä! On kuitenkin miettinyt, että kelpaisko p ntavaksi.

Oliko tämä ensimmäinen kerta pitkän yhdessäolonne aikana, kun mies saa tuollaisia raivareita ja syyttää sairaaksi ja hoitoa tarvitsevaksi hulluksi?

Jos oli, sekin kertoo tarpeeksi.

Lusikat jakoon. 

Vierailija
90/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja jatkaa. Kun nyt aloin kysellä enemmän naisesta ja kysyin että onko heillä mahdollisesti jotain niin mies alkoi huutamaan ja nimittelemään minua todella törkeästi! Hän ei ole ikinä pettänyt minua eikä heillä ole suhdetta. Kuinka sairas olenkaan päästäni kun kehtaan hänestä tämmöisiä miettiä?! Sanoi et jos jatkan vielä tästä puhumista niin hän ei enää voi olla minun kanssani koska olen niin sekaisin ja tarvitsen hoitoa!!! Voitteko siis kuvitella mitä tuo puhui minulle.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
91/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä stoori etenee?

Vierailija
92/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tule kertomaan miten teillä tilanne etenee?

Vierailija
93/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä stoori etenee?

Sekopäinen päivä takana. Siten etenee stoori että mies teki tempun joka oli outo ja älytönkin? Tänään on tosiaan todistellut rakkauttaan minuun, heh heh joo. Päätin sitten lähteä tapaamaan ystävääni jota en ole päässyt näkemään pitkään aikaan. Sanoin miehelle että saa unohtaa nyt omat menonsa, minä lähden vuorostani. Mies muuttui selkeästi levottomaksi tämän kuultuaan. En kyllä ymmärtänyt siinä vaiheessa että miksi?

Kun olin ollut kylässä jonkin aikaa niin mies soittaa minulle ja alkaa kysellä kummia. Kysyy että olenko päässyt perille ja että onko ystäväni ostanut uuden auton? Oli vakavan kuuloinen ja ihan outo. Ei selkeästi uskonut että missä olen. Puhelun loputtua tajusin että mies oli pakannut lapset autoon ja lähtenyt perääni. Autoani ei näkynyt parkiksella koska ei ollut vapaita paikkoja. Jouduin poikkeuksellisesti jättämään autoni toisen pihan parkkikselle johonka mieheni ei nähnyt. Ja kyllä, ystäväni on vaihtanut autonsa toiseen. Kotona kuulin lapsilta että olivat käyneet iskän kanssa ajelulla. Mies totesi että käytiin vaan pikasesti asioilla. Mitä tässä nyt tapahtui ja miksi?!  aloittaja

Vierailija
94/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli että lähdet kyselemään kaveriltaan suhteestanne ja lähti hädissään perään.

Vierailija
95/209 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi

Vierailija
96/209 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole jo  vanha juttu, keksisit AP nyt jotain uutta.

Vierailija
97/209 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se uusi kaveri on myös mies, niin tuollaiset bromance-jutut rauhoittuvat kyllä ajan myötä.

On nainen.

Tämä juttu on täyttä satua.

Miehen kirjoittama.

Vierailija
98/209 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee että sinäkin petät?!

Vierailija
99/209 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä stoori etenee?

Sekopäinen päivä takana. Siten etenee stoori että mies teki tempun joka oli outo ja älytönkin? Tänään on tosiaan todistellut rakkauttaan minuun, heh heh joo. Päätin sitten lähteä tapaamaan ystävääni jota en ole päässyt näkemään pitkään aikaan. Sanoin miehelle että saa unohtaa nyt omat menonsa, minä lähden vuorostani. Mies muuttui selkeästi levottomaksi tämän kuultuaan. En kyllä ymmärtänyt siinä vaiheessa että miksi?

Kun olin ollut kylässä jonkin aikaa niin mies soittaa minulle ja alkaa kysellä kummia. Kysyy että olenko päässyt perille ja että onko ystäväni ostanut uuden auton? Oli vakavan kuuloinen ja ihan outo. Ei selkeästi uskonut että missä olen. Puhelun loputtua tajusin että mies oli pakannut lapset autoon ja lähtenyt perääni. Autoani ei näkynyt parkiksella koska ei ollut vapaita paikkoja. Jouduin poikkeuksellisesti jä

Ei ole totta, sinun miehesi on seonnut. Tässä on tasan kaksi vaihtoehtoa. Itse epäilen jälkimmäistä. Joko mies luuli että menit tapaamaan sitä hänen ystävää tai sitten mies ajatteli että lähdit pettämään. Usein pettäjä itse tulee jossakin vaiheessa sairaalloisen mustasukkaiseksi kun ajattelee että jos hänkin pettää niin miksi ei toinenkin. Mutta hei, nythän mies on avannut tämän seuraamispelin joten sinä voit tehdä samoin kun hän lähtee seuraavan kerran treenaamaan. Lapset autoon ja kytikselle.

Vierailija
100/209 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä stoori etenee?

Kun olin ollut kylässä jonkin aikaa niin mies soittaa minulle ja alkaa kysellä kummia. Kysyy että olenko päässyt perille ja että onko ystäväni ostanut uuden auton? Oli vakavan kuuloinen ja ihan outo. Ei selkeästi uskonut että missä olen. Puhelun loputtua tajusin että mies oli pakannut lapset autoon ja lähtenyt perääni. Autoani ei näkynyt parkiksella koska ei 

Aloin itsekin miettiä että olisiko voinut luulla että lähdin pettämään? Se puhelinkeskustelu oli niin outo ja vähän kuin kuulustelu?! Mies on ollut nyt ihan "paniikissa" että olenko minä tyyliin jättämässä hänet? Jatkaa tuota hölmöä rakkauspommitustaan vai mikä se sana nyt olikaan.  aloittaja 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi