Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puoliso päättää että nyt loppuu yhteydenpito kaveriin?!

Vierailija
05.04.2024 |

Näin minä taisin lopulta tehdä! Ja tunnen itseni nyt ihan hirveäksi. Annoin "uhkauksen" että joko valitset minut ja perheesi taikka tämän kaverisi. Kyseessä on siis mieheni kaveri jonka mies on tuntenut reilun vuoden. Tänä aikana avioliittomme on ajatunut jonkinlaiseen kriisiin.

Voisi sanoa että olen ollut mustasukkainenkin? Mutta ehkä suurin ärsytyksen aihe on ollut se että mies on viettänyt tämän kaverinsa kanssa aivan liian paljon aikaa. Harrastuksessa käymiset ovat lisääntyneet ja kestot pidentyneet. Tämä aika on ollut suoraan perheeltä pois. Olen joutunut ottamaan selkeästi enemmän vastuuta lapsista ja kodista samaan aikaan kun mieheni on viettänyt kaverinsa kanssa yhteistä aikaa. Minusta se on todella väärin! Mies on sanonut tähän että hänellä saa olla tämä kaveri jota en tunne ja hän saa olla useita kertoja viikossa tämän kanssa. Ettei se voi minua häiritä? Itse en ole voinut olla enää yhtä paljon omilla menoillani kuin ennen koska jonkun se on kodistakin huolehdittava. Ennen jaoimme ajan tasaisemmin ja vietimme myös yhdessä lastenkin kanssa aikaa. Nyt se on harvinaista kun isä on monta iltaa pois kotoa. Myös vapaapäivinään lähtee harrastukseensa.

En tiedä tuleeko tästä nyt ero? Mies ei ole reagoinut millään tavalla uhkaukseeni. Kuin ei olisi kuullutkaan sanojani. Olenko minä nyt kohtuuton ja ihan hirviövaimo? Taidan olla! En vain jaksa enää tätä tämmöistä elämää.

Kommentit (209)

Vierailija
61/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Kenellä perheellisillä on tarvetta eri sukupuolta olevaan omaan ystävään ? Pettää sinua ja haluaa vielä perheensäkin pitää. 

Vierailija
62/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto että pistätte mut nyt hermoraunion partaalle! Miehen sanat soi vieläkin mielessä kun haukkui minua mielisairaaksi. Tuntuu että raivo alkaa nousta jostain ylös ja ulos. Siis jos tuo halvatun mies onkin pettänyt minua? Ja minä olen samaan aikaan tehnyt miljoonaa eri asiaa kotona kun mies on ollut tämän naisen kanssa läheisemmin niin voihan hel vet ti!!! Mies lähti äsken lenkille. Nyt alan penkomaan kaikki miehen tavarat, auton jne. Ja tavalla taikka toisella tämän vielä selvitän. Vinkkejä saa laittaa mistä pettäjän voisi saada nalkkiin?  aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto että pistätte mut nyt hermoraunion partaalle! Miehen sanat soi vieläkin mielessä kun haukkui minua mielisairaaksi. Tuntuu että raivo alkaa nousta jostain ylös ja ulos. Siis jos tuo halvatun mies onkin pettänyt minua? Ja minä olen samaan aikaan tehnyt miljoonaa eri asiaa kotona kun mies on ollut tämän naisen kanssa läheisemmin niin voihan hel vet ti!!! Mies lähti äsken lenkille. Nyt alan penkomaan kaikki miehen tavarat, auton jne. Ja tavalla taikka toisella tämän vielä selvitän. Vinkkejä saa laittaa mistä pettäjän voisi saada nalkkiin?  aloittaja

Miksi pitäisi "saada nalkkiin"? Tuo raivovastaus kysymykseesi riittäisi itselleni tiedoksi, ettei yhteinen polku ole jatkumassa. Se, onko pettänyt, on lopulta enää aika sivuseikka.

Vierailija
64/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi "saada nalkkiin"? Tuo raivovastaus kysymykseesi riittäisi itselleni tiedoksi, ettei yhteinen polku ole jatkumassa. Se, onko pettänyt, on lopulta enää aika sivuseikka.

Haluan nähdä sen ilmeen kun lyön ns. luun kurkkuun. Ja kun alan muille siitä kertoa. Tällä hetkellä en ehkä ajattele järkevästi kun olen niin vihainen.

Vierailija
65/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja jatkaa. Kun nyt aloin kysellä enemmän naisesta ja kysyin että onko heillä mahdollisesti jotain niin mies alkoi huutamaan ja nimittelemään minua todella törkeästi! Hän ei ole ikinä pettänyt minua eikä heillä ole suhdetta. Kuinka sairas olenkaan päästäni kun kehtaan hänestä tämmöisiä miettiä?! Sanoi et jos jatkan vielä tästä puhumista niin hän ei enää voi olla minun kanssani koska olen niin sekaisin ja tarvitsen hoitoa!!! Voitteko siis kuvitella mitä tuo puhui minulle.

Sori, mutta todennäköisesti pettää sua. Kukaan ei saa isompaa raivaria, kun pettäjä, jota epäillään pettämisestä. Isäni petti äitiäni vuosikymmeniä ja sai aina kohtauksen, haukkui äidin hulluksi ja käski mennä hoitoon. Sitten koki nämä kyseenalaistamiset hyökkäyksenä ja käytti niitä syynä häipyä päiväkausiksi omille menoilleen. Eli ryyppäämään ja panemaan.

Samanl

En ole asiantuntija, mutta luulisin hyvinkin mahdolliseksi myös, ettei varsinaista pettämistä ole tapahtunut mutta mies kuitenkin tuntee vetoa tuohon kaveriin. Ja siitä syyllisyyteen viittaava reaktio. Voihan olla, että kaveri ei ole kiinnostunut miehestä siinä mielessä. Tai ehkä jopa mies on pitänyt itsensä kurissa ihastumisesta huolimatta.

Joka tapauksessa noin hyökkäävä reaktio kuulostaa minustakin siltä, että jotain syyllisyydentuntoa on taustalla. Jos siis ap on koettanut kysyä asiasta ihan rakentavasti syyttämättä heti suoraan.

Olen myös samaa mieltä toisen kommentoijan kanssa siitä, että jos mies laiminlyö perhettään ja reagoi keskusteluun noin, niin on lopulta aika samantekevää onko fyysistä pettämistä tapahtunut vai ei.

Silti perheelliselläkin ihmisellä saa kyllä olla eri sukupuolta olevia ystäviä. Tässä tapauksessa ystävyys ei kuulosta ihan viattomalta, tai ainakin miehen käytös perhettään kohtaan vaikuttaa epäreilulta, jos asiat ovat kuten ap kuvaa. Kuitenkin jotkut ovat ihan kykeneviä ystävystymään myös vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman että takana on heti sänkyyn pyrkimistä. Ja ystävyys on arvokas asia, jota ei saisi ihmisiltä viedä missään elämäntilanteessa.

Vierailija
66/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Kyllä näitä "kaverisuhteita" on nähty maailman sivu. Ei kukaan ole oikeasti niin kiinnostunut kavereistaan, että pitää alvariinsa olla hyppäämässä jossain kahvilla tai harrastuksissa. Jos omassa parisuhteessa on kaikki kunnossa, niin se elämän keskiö on kyllä siellä kotona ja perhepiirissä ja vapaa-aikaa vietetään myös oman perheen kesken vaikka siitä joku osa menisikin omiin harrastuksiin. Mikä niissä harrasteluissa ja kavereissa on niin salaista, jos ei oikeasti ole mitään salattavaa? Yleensä toinen on innostunut kertomaan itselle tärkeästä asiasta ja mitä tuli tehtyä harrastuksen puitteissa. Nyt ei AP:n ukkokulta halua vaimonsa kyselevän yhtään mitään, eli harrastelut on sellaisia, mitkä eivät kestä päivänvaloa.  Käy nyt ainakin sukupuolitautitesteissä.

Vierailija
67/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyseisen kaltaisen nuoren naisen. 

Mietipä ihan itse miltä tuntuisi jos osat olisi toisin päin. 

Vierailija
68/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja jatkaa. Kun nyt aloin kysellä enemmän naisesta ja kysyin että onko heillä mahdollisesti jotain niin mies alkoi huutamaan ja nimittelemään minua todella törkeästi! Hän ei ole ikinä pettänyt minua eikä heillä ole suhdetta. Kuinka sairas olenkaan päästäni kun kehtaan hänestä tämmöisiä miettiä?! Sanoi et jos jatkan vielä tästä puhumista niin hän ei enää voi olla minun kanssani koska olen niin sekaisin ja tarvitsen hoitoa!!! Voitteko siis kuvitella mitä tuo puhui minulle.

No, tuon purkauksen jälkeen homma on kyllä ihan selvä. Hänellä joko on suhde tuohon kaveriin tai hän haluaisi sellaisen. Siinä vaiheessa kun toinen kutsuu sinua "hulluksi" olet joko parisuhteessa narsistin kanssa tai osut juuri oikeaan.

Vierailija
69/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuon purkauksen jälkeen homma on kyllä ihan selvä. Hänellä joko on suhde tuohon kaveriin tai hän haluaisi sellaisen. Siinä vaiheessa kun toinen kutsuu sinua "hulluksi" olet joko parisuhteessa narsistin kanssa tai osut juuri oikeaan.

Mitenkä kukin reagoi jos syytetäänkin täysin syytöntä? Voihan se hermoille käydä?! En tiedä. Saattaisin itsekin suuttua ja sanoa pahasti? Mutta jotain pielessä on.

Vierailija
70/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo, ja ao on mies.

Vierailija
71/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla kommentoimaan! Nyt mies onkin niin mukava ja lähetti aikaisemmin lenkiltään viestin jossa sanoi rakastavansa minua eikä ikinä pettäisi minua. Mitä peliä tuo pitää? Ihan kuin unohtaisin hetkessä mitenkä nimitteli minua tänään ja rähisi!  aloittaja 

Vierailija
72/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko tulla kommentoimaan! Nyt mies onkin niin mukava ja lähetti aikaisemmin lenkiltään viestin jossa sanoi rakastavansa minua eikä ikinä pettäisi minua. Mitä peliä tuo pitää? Ihan kuin unohtaisin hetkessä mitenkä nimitteli minua tänään ja rähisi!  aloittaja 

Taisi iskeä pelko persuuksiin, että saat tietää totuuden ja tulee ero. Älä mene lankaan.

Vierailija
73/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko porvoossa????? Ainakin näistä ap:n kommenteista päättelin......

Vierailija
74/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa jos näin tosiaan on. Silti sillä ei voi ohittaa sitä, että teidän pitää pystyä käymään keskustelu vielä asiallisesti läpi koskien ajankäyttöä. Hyvä tavoite on että teillä on suunnilleen saman verran omaa aikaa ja lisäksi pitää löytyä yhteistä aikaa perheelle.

Itse ehdottaisin myös, että voisimme kaikki jossain sopivassa kohtaa tavata tämän ystävän kanssa. Se voisi hälventää mustasukkaisuutta ja ei pitäisi olla ongelma jos kyseessä on pelkkä ystävä.

Vierailija
75/209 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä saan olla kaverin kanssa, pitääkö muka lastenkin kanssa olla? 

Vierailija
76/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi vielä yöllä jutella että hän voisi alkaa vähän muuttamaan harrastuskuvioitaan. Että tekisi osan treeneistä muualla kuin ky. paikassa jossa nyt on käynyt. Ei ikinä halua eikä ole halunnut muita naisia, on tukenani maailman tappiin asti. Sanoi ettei sen kaverin ulkonäkö edes miellytä häntä siinä mielessä jos sitä mietin. Niin muuttuneet puheet ja käytös miehellä että ei samaksi tunnista. En kyllä tätä jätä tähän vaikka tuossa nyt mitä sanoisi! Ja vaadin tästä päivästä lähtien samat omat ajat mitä miehelläkin on. Luottamus tässä kyllä nyt kärsi aikamoisen kolauksen.  aloittaja

Vierailija
77/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli provo tai ei, ap:n tarina sisältää pettävän siipan perustunnusmerkit. Ei viihdy kotona, on lakannut kunnioittamasta aviopuolisoaan, suhtautuu ap:hen halveksivasti koska on asettanut 'kaveri'naisen jalustalle. Selvin merkki on mustasukkaiseksi, sairaaksi hulluksi syyttäminen kun kyselee, mahtaako puoliso pettää. Puolisoaan kunnioittava ja rakastava ihminen ei huutokilju rakkaalleen tämän olevan sairas hullu, jonka päässä on vikaa.

Jos ap haluaa etsiä todisteita kotoaan, kannattaa katsella löytyisikö miehen jäljiltä kuitteja. Oma petturiexä ei ollut niin turhan tarkka mihin viskeli kuittejaan. Miehen autossa on voinut tapahtua yhtä sun toista ja vieras nainen on voinut jättää sinne jälkensä.

Ap, älä mene halpaan nyt kun miehellä on muuttunut ääni kellossa ja hän yrittää jotenkin kaasuvalottaa sinua väittämällä parantavansa tapansa. Hän peittelee tekemisiään eikä aio muuttaa suhdetta toiseen naiseen. Sinua k*setetaan.

Olet varmaan shokissa tilanteen valjetessa ja joudut käymään läpi ja saamaan selville lisää sinua järkyttäviä asioita. Mutta usko minua, selviät tästä.

Vierailija
78/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa suhteessa ole enää mitään pelastettavaa, on mies sitten pettänyt tai ei. Hän ei arvosta perhettään tai vaimoaan eikä halua viettää aikaa kotonaan. Sen lisäksi nimittelee vaimoaan hulluksi, joka tarvitsee hoitoa. Hetken päästä tajuaa ettei nainen enää tähän alistukaan (ainakaan vielä) ja alkaa "rakkauspommitus". Selvää kuitenkin on ettei mies rakasta vaimoaan. Ei kuitenkaan halua luopua saavuttamistaan eduista (lastenhoitaja, siivooja, kokki jne.).

Vierailija
80/209 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on narsistin toimintatapa. Narsisti vaatii aina puolisoaan hyväksyttämään kaikki puolisonsa suunnitelmat ja päätökset hänellä. Puoliso ei saa tehdä mitään itsenäisesti. Jos toimii tätä vastoin, niin narsisti suuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi