Älkää hyvät ihmiset erotko kirkosta!
Kommentit (157)
Jokainen päättää tuon asian itse eikä kuulu sulle millään tavalla eroaako joku kirkosta vai ei. Tai onko koskaan edes kuulunut kirkkoon. Tämä aloitus oli muutenkin idioottimainen kun mitään perusteluja ap ei antanut.
Vierailija kirjoitti:
Kirkollisveron voi käyttää vaikka lomamatkaan
Oulusta Tervolaan ,Niin on pieni kirkollisvero.
Vierailija kirjoitti:
Päivikin aikoo.
Jos kansanedustaja Räsänen eroaa kirkosta, saatan palata takaisin seurakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki eroavat kirkosta, islamista tulee Suomen valtauskonto.
Se tulee siitä joka tapauksessa, kirkko on muutenkin täysin mädätetty, ei edusta minun Jumalaani ja uskoa
Ei siihen kyllä kannata kuuluakaan jos ei pätkääkään kiinnosta. Säästää veroissakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki eroavat kirkosta, islamista tulee Suomen valtauskonto.
On paljon uskovia (kristittyjä) jotka eivät kuulu kirkkoon. Ja moni kirkkoon kuuluva ei ole uskossa.
Nyt tuli kyllä niin hyvät perustelut, että taidan liittyä kirkkoon. /s
Ei vaikuta eroaminen. Joka tapauksessa muslimeja syntyy enempi. Kun väestössä on enempi muslimeja niin enemmistön mukaan sitten eletään. Täällä saattaa jo nyt olla enempi muslimeja kuin Jeesukseen uskovia. Suurin osa kirkkoon kuuluvia ei ole uskovia, vaan ateisteja. Ateistit vihaa kristittyjä ihan yhtä paljon kuin muslimit.
Vierailija kirjoitti:
Kirkkojen tilalle voidaan sitten rakentaa moskeijoita.
Jep. Sitten kuunnellaan minareettien ulinaa, mutta mitäpä siitä, pääasia että kristittyjä ei ole?
Esikoiseni syntyy kohta, eikä tulis mieleenikään liittää lapsiparkaa johonkin kulttiin. Jos itse haluaa aikanaan riittejä harrastaa niin aivan vapaasti.
Kirkosta eronneelle ei kuulu kirkolliset arkipyhät. Pääsiäinen ja joulu esim.
Koita nyt vähän edes perustella.