Minkä alan ihmisiä te työttömät olette?
Kommentit (124)
Tradenomi. Ei ole koulustusta vastaavaa työtä täällä lähelläkään enkä etähommiakaan ole saanut. Ja tämä asunto on ankkuri joka pitää täällä. Myynnissä on, menispä kaupaksi.
Lukion käynyt parikymmentä vuotta sitten, sen jälkeen en ole töihin tai kouluun päässyt.
Tosi uskottavaa, että laitoshuoltaja ja lääketieteen lisensiaatti olisivat työttömiä. Ehkä pikemminkin työkyvyttömiä, mikä on ihan eri asia.
Koulutusta löytyy useampaankin ammattiin. En tosin ole tällä hetkellä työtön, mutta koskaanhan ei voi olla varma etteikö joudu ilman omaa syytään työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tosi uskottavaa, että laitoshuoltaja ja lääketieteen lisensiaatti olisivat työttömiä. Ehkä pikemminkin työkyvyttömiä, mikä on ihan eri asia.
Olen työkyvytön laitoshuoltajan työhön ja olen työtön työnhakija. Jouduin työttömäksi valipaikasta.
Onko se hyvä vai huono asia, jos rikollinen on työtön, kun niistä töistä voi olla aika paljon haittaa, siellähän voi olla työlistalla varastamista, rikkomista, pahoinpitelyä, röööiskäytstä ja vaikka mitä?
Valtiotieteen tohtori olen. No, mukava titteli näin persaukeiselle. Ehkä se hieman lohduttaa.
Lääkäri olen, töihin en ole päässyt kun minulle ei riitä 10 000€/kk palkka vaan pitää saada vähintään 15 000€/kk.
Minulla on takana tietotekniikan yliopisto-opintoja ja alempi korkeakoulututkinto. Olen työelämän ulkopuolella terveydellisistä syistä.
Ne on luuseripummeja.