Miten ihmeessä kaljamahaisella exälläni on uusi hoikka naisystävä
Kommentit (12)
Sellaiset supliikit miehet saavat naisen ulkonäöstään tai sen puutteesta huolimatta.
Iso maha toimii iskun vaimennuksena seksissä, ei kolise luut yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Näithän sinäkin hänessä joskus jotain? Vai oletko itsekin kaljamahainen?
Ihmisessä on muutakin kuin ulkonäkö tai kehon muoto.
Tämä ei valitettavasti päde silloin, kun naisesta on kyse. Miehet ovat ankaria.
Alkuihastus sumentanut silmät. Tulee eroamaan samasta syystä kuin sinäkin.
Oon huomannu että monet parit on niin ettää toinen lihava toinen laiha. Ehkä säängyssä ergonomisempaa. Esim itse vähän lihava nainen, ja tykkään että mies timmimpi. En voisi olla samanlaisen löllykän kanssa mitä itse xD onneksi timmit miehet monesti tykkää rehevistä naisista xD
Kaikki ei ole pinnallisia. Kaikkien pinnallisten makukaan ei ole sama. Aika mitätön vähemmistö ihmisistä rajaa pois kumppaniehdokkaita sellaiset jotka eivät sopisi fitnesslehden kuvitukseksi. Ap taitaa olla aika tomppeli.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset supliikit miehet saavat naisen ulkonäöstään tai sen puutteesta huolimatta.
Isävatsainen ystäväni on supliikkimies ja en ihmettele yhtään, että naiset kiinnostuu hänestä. Itsevarma, pukeutuu hyvin ja osaa asiansa eikä edes yritä mitään erikoista tai tee numeroa itsestään. Aina kohtelee naisia hyvin, vaikka se ei johtaisi mihinkään suurempaan. Hän jää silti kaikkien mieleen. Juhannuksena just oltiin ulkona porukalla. Hän jutteli jonkun naisen kanssa ja nainen oli aika varautunut mikä hyvä juttu jne. Ei hän sitä pokaillut jne, mutta pisti naisen taxiin ja sanoi kuskille tossa 50e vie nainen kotiin ja katso, että hän pääsee kotiinsa turvallisesti. Meni kaksi päivää, niin tämä nainen otti facessä yhteyttä ja pyysi deiteille. Herrasmies. Minun oma vaimo on sanonut hänestä, että hän on turvallinen ihminen ja haluaa aina olla hänen lähellä, jos en ole itse läsnä. Luottomies ja erittäin hyvä ystävä. Toiset osaa ton jutun.
Hong Kong, there is King Kong with a long dong playing ping pong.
Olen sosiaalisesti taitava, älykäs, itsevarma ja karismaattinen. Hyvä ruoka maistuu. Olen aina seurustellut hyvin hoikkien naisten kanssa.
Näithän sinäkin hänessä joskus jotain? Vai oletko itsekin kaljamahainen?
Ihmisessä on muutakin kuin ulkonäkö tai kehon muoto.