Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoiset juntit ei kelpaisi minulle kumppaniksi. Olen fitti ja urheilullinen ja arvostan kehorauhaa ja hyviä käytöstapoja. Hävettäisi aivan suunnattomasti jos oma kumppani puhuisi noin toisista ihmisistä.
"Kehorauhaa"
Mitä? :D
Että kenenkään kehoa ei halveerata ja haukuta. Kiusaamisen vastustamista.
Asun stadissa. Ryhävalaat on vallannu Mannerheimintien.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään. Naiset on selvästi fiksumpia tässä suhteessa. Miehissä on enemmän näitä lihavia, mutta naiset ei koskaan nimittele miehiä ryhävalaisksi. Tuokin haukkuma on ihan vain miesten käytössä ja naisia näin haukutaan.
Miehet haukkuu naisia todella rumasti kaikista asioista, joita he itsekin tekevät, mutta miehiä ei niistä haukuta. Miehet on kovia haukkumaan ja halveksimaan naisia. Usein juuri niistä samoista asioista, jotka ovat tyypillisiä myös miehille. Naiset ei vain miehiä niistä asioista hauku ja nimittele.
Ja sen takia on aivan oikein, että tästä nousee haloo. Nimittely sais luvan loppua ihan täysin. Herrasmiehet ja naisten arvostus takaisin kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Asun stadissa. Ryhävalaat on vallannu Mannerheimintien.
Melko ahdasta teillä siellä : ( Joka paikka täysi ryhävalaksia ja neepereitä. Uskaltaa kämpästä enää edes ulostautua? Tulee joko rullatuksi tai tallotuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vastata mulle, kun kyselin jo aiemmin: Olisiko Kristianin mielipiteet olleet ookoo, jos hän olisi jättänyt ryhävalasvertauksen pois?
Miksi ois jättänyt, kun huomiota piti taas saada. Ketään ei kiinnosta ton panemismieltymykset, pankoon vaikka sitä vili neanderthalin miestä.
Kovasti tuntuu Heiskari kiinnostavan, kun kerran some raivostui, ja tämäkin ketju on pidentynyt hetki hetkeltä. Jos ei ketään kiinnostaisi, ei olisi Iltalehden juttua, ei kohua, ei tätä ketjua ym.
Heiskari kiinnostaa, koska on osa aika yleistä ongelmaa, toi vaan sen omalla nimellä ja naamalla (vahingossa) esille. Aikuiset ihmiset haukkuu ja kiusaa toisiaan millon mistäkin, tässä tapauksessa ylipainosta. Ja ihmetellään, miksi la
Nimenomaan. Asia täytyy nostaa tapetille nyt viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
Asiaa mies puhuu!
Ei vaan asiattomasti puhuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä kutsun Kristianin kaltaisia pieniä miehiä puutarhatontuiksi, on mun mielestä ihan ok, että se kutsuu mun kaltaisia lihavia naisia ryhävalaiksi. Molemmat termit on ihan arkipäiväisiä, eikä mitenkään erityisen loukkaavia.
Paitsi että lihavuus on oma valintasi, lyhyyteen taas kukaan ei pysty itse vaikuttamaan. Ymmärrätkö?
Mitä väliä sillä on, onko joku asia oma valinta vai ei. Kysehän on mieltymyksistä, ja kun kyse on mieltymyksestä, silloin on aivan ok ilmaista oma mielipiteensä käyttäen loukkaavaa kieltä ihmisistä, jotka eivät niitä mieltymyksiä vastaa? Näinhän Heiskaria kovasti puolustavat tuntuvat ajattelevan.
Ei mitään anteeksipyytelyjä. Lyhyet miehet on tälläkin palstalla mollattu harva se päivä!
Kuulkoon naisetkin kunniansa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vastata mulle, kun kyselin jo aiemmin: Olisiko Kristianin mielipiteet olleet ookoo, jos hän olisi jättänyt ryhävalasvertauksen pois?
Miksi ois jättänyt, kun huomiota piti taas saada. Ketään ei kiinnosta ton panemismieltymykset, pankoon vaikka sitä vili neanderthalin miestä.
Kovasti tuntuu Heiskari kiinnostavan, kun kerran some raivostui, ja tämäkin ketju on pidentynyt hetki hetkeltä. Jos ei ketään kiinnostaisi, ei olisi Iltalehden juttua, ei kohua, ei tätä ketjua ym.
Heiskari kiinnostaa, koska on osa aika yleistä ongelmaa, toi vaan sen omalla nimellä ja naamalla (vahingossa) esille. Aikuiset ihmiset haukkuu ja kiusaa toisiaan millon mistäkin, tässä
Pikkupenskatkin ampuu tyttöjä päähän koulussa, niin jep. Koko yhteiskunnan läpitunkeva naisviha on karmivaa.
Vierailija kirjoitti:
Asiaa mies puhuu!
Ai mitä asiaa? Sinusta on siis ihan ok, kun nyt sanon, että olet typerä idiootti enkä haluaisi sinun laistasi ryhävalata ja pieni aivoista ihmistä kumppanikseni. Eihän tuossa ole mitään pahaa. Samalla tavallahan tuo mies, joka mielestäsi puhuu asiaa, haukkua hänelle vieraita ihmisiä. Kai kaikki sitten saa haukkua ja ivata niin paljon kuin haluaa. Ei sinunkaan kannata suuttua , jos mieheistä sanotaan, että ne on pienimunaisia ääliöitä. Asiaahan siinä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä kutsun Kristianin kaltaisia pieniä miehiä puutarhatontuiksi, on mun mielestä ihan ok, että se kutsuu mun kaltaisia lihavia naisia ryhävalaiksi. Molemmat termit on ihan arkipäiväisiä, eikä mitenkään erityisen loukkaavia.
Paitsi että lihavuus on oma valintasi, lyhyyteen taas kukaan ei pysty itse vaikuttamaan. Ymmärrätkö?
Ymmärrän osittain, mutta en välitä. Ulkonäön nimittely on nimittelyä, oli syy ulkonäköön mikä tahansa.
Mitä nimittelyä se on, jos joku kertoo totuuden siitä, miltä näytät. Olet sitten iso tai pieni.
Totuus? Vai subjektiivinen mielipide? Kun mun mielestä lyhyet miehet ei lähtökohtaisesti näytä puutarhatontuilta tai hobiteilta. Eikä ylipainoiset ryhävalailta. Kumman mielipide on totuus, sun vai mun?
Hienosti kuvaa fläsiä toi ryhävalas termi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.
Aika jännä. Sinä haukut miestä ominaisuuksista, joihin tämä ei pysty vaikuttamaan, mutta tuo mies ei saa epäsuorasti arvostella ihmisiä huonoista elämäntapaVALINNOISTA, jotka johtavat lihavuuteen? Rumaa ja tekopyhää sinulta, hyi hyi. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.
No tässä on nyt se, että sitä saa mitä tilaa.
Moni haluaa itselleen kumppanin, jolla on hyvät käytöstavat. Jos joku on haukkunut julkisesti lihavia naisia ryhävalaiksi, niin on ihan satavarmaa, että sama toistuu parisuhteessakin. Jossain vaiheessa tulee jostain asiasta riitaa, niin siinä saakin sitten täyslaidallisen haukkumista omasta ulkonäöstä vaikka riidan aihe olisi mikä tahansa. Tuollaiset tyypit ajautuvat muutenkin riitoihin ja hankaluuksiin muiden ihmisten kanssa, se on raskasta puolisollekin.
...onpa tekopyhää jengiä... Tosiaankin kaksinaamaista.
Erittäin osuva kielikuva on ryhävalas. Kaikki tajuaa kyllä heti.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin osuva kielikuva on ryhävalas. Kaikki tajuaa kyllä heti.
Heti tajuttiin, että tyyppi on ilkeä ja yksinkertainen. Käytöstavaton ja huono itsetunto. Tuollaiset jutut kun vaan kertovat ihmisestä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään anteeksipyytelyjä. Lyhyet miehet on tälläkin palstalla mollattu harva se päivä!
Kuulkoon naisetkin kunniansa välillä.
Ei ole. Tiedät itsekin valehtelevasi. Miehet kyllä pilkkaavat lyhyitä miehiä, mutta mitään naisten aloittamia pituusketjuja täällä ei ole oikeastaan koskaan. Pituutta koskevat ketjut ovat asiasta pakkomielteisten miesten ketjuja.
Ymmärrä jo, ettei tässä ole kyse siitä, etteikö meillä kaikilla olisi mieltymyksiä. Varmasti kaikilla on ja pitääkin olla, kun on kyse kumppanin valinnasta. Mutta se, että on mieltymyksiä/kriteereitä kumppanin suhteen ei tarkoita sitä, että julkisesti haukut ihmiset, jotka ei läpäise kriteereitäsi?
Siis ei tarvitse haukkua ihmisiä, jos kertoo, mitä itse haluaa ihmiseltä, jonka haluaa kumppanikseen? Ymmärrätkö?? Ei tarvitse haukkua, voi vaan kertoa, että haluaa hoikan ja kauniin. Ei tarvitse sanoa, että EN halua ryhävalasta.
Ihminen joka ei ymmärrä näiden kahden asia eroa, on kyllä aika tyhmä. Ja koska en nyt hauku nimeltä ketään vaan yleisesti noin totean, niin sehän ei sitten ole haukkumista :D Näinhän täällä joku väitti. (että kun ei ole henkilöhohtaisesti ketään haukuttu, ei silloin ole haukuttu ketään :D)