Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?

Vierailija
03.04.2024 |

Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.

- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein...  Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)

-  Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)

- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).

- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"

- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö

Kommentit (279)

Vierailija
201/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap??

Vierailija
202/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kotimatkalla, Moi.

No eilen illalla laitoin työmatkalta yhden kaupunkikuvan "katso mun ihanaa xxkaupunkia" -tekstin kera. ja kysyin istuskeleeko mies yhä yksin. Sit jossain vaiheessa tajusin että hän ei ole ollut whatsappissa vähään aikaan eikä katsonut viestiäni. (Yleensä katsoo hyvin pian) Tajusin että hän on nukahtanut. Laitoin viestin että menitkö jo nukkumaan? Että miten kehtaat kun minä olen vasta menossa syömään ja drinkille + mm. Kielen näyttö-silmänisku emoji.

Aamulla aikaisin mies laittoi pahoitteluviestin. Että oli tosi väsy ja nukahti aikaisin. Ym ym. Ja TIETYSTI kuvan, tällä kertaa meri+vene. 

Vastasin sydämellä ja että ei saisi tehdä liikaa töitä jotta ei ole nyt n väsynyt illalla. 

Sit viestittelimme vähän mm. mun työhommasta, hän kyseli sujuuko ok ja toivotti onnea. Palailimme asiaan muutaman tunnin päästä. Kerroin että on kiva kuulla hänestä, kun hän kyseli työjutuistani.

Äsken Laitoin viestiä että nyt työt on tehty ja että oon ihan poikki. Kyselin miten menee ja onko ilta suunnitelmia. 

Hän vastasi että on kavereiden kanssa jossain. 

Laitoin hymyä.

Hetken päästä hän kyseli olenko kotimatkalla. 

Vastasin että Joo pari tuntia menee ja että tänään saan kyllä nukuttua hyvin. 

Hän laittoi punaposkihymyn.

Missä mennään teidän mielestä? Itse koen en että miehen sävy oli tänään lämmin. Ja aika paljon viestittelimme. Mut ei mitään "sellaista".

Olin kyllä iloinen että hän muisti että mulla on tärkeä työjuttu, ja kyseli siitä ja toivotti onnea. 

Äh, en tiedä miten tää viestittely vaan jatkuu ja jatkuu. Vaikka sen piti loppua. Jotenkin vaan ne viestit tekee minut iloiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi olisi nolompaa: se että ap olisi trolli, vaiko se jos ei olekaan 🤦🏼

Vierailija
204/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain tekoälyselostukselta. Absurdia tekstiä. 😁 Kuka muka oikeasti julkaisee viestittelynsä noin yksityiskohtaisesti emojeita myöten? 

Vierailija
205/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kumpi olisi nolompaa: se että ap olisi trolli, vaiko se jos ei olekaan 🤦🏼

Ihan totta. Jotenkin, en löydä edes sanoja, trolliksi tyhmä, aikuiseksi naiseksi wt. 

Vierailija
206/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Jotenkin, en löydä edes sanoja, trolliksi tyhmä, aikuiseksi naiseksi wt. 

Minustakin tuntuu, että ÄO:ni laskee, kun luen noita typerryttävän mitäänsanomattomia viestejä ja emojikuvauksia. Jos on trolli, kyseessä teini.

Vierailija
207/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo keskustelu. Yksi käy kertomassa herkkiä asioita yksityiselämästään ja toiset pilkkaavat laumassa.

Vierailija
208/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo keskustelu. Yksi käy kertomassa herkkiä asioita yksityiselämästään ja toiset pilkkaavat laumassa.

Porukka kannustaisi ja eläisi mukana, jos kyseessä olisi viattoman 15-vuotiaan ensirakkaus. Kyseessä on kuitenkin (mukamas) aikuinen, parisuhteessa elävä ihminen.

Vierailija
209/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkiä?! Hän kertoo tekevänsä miehensä kaverin kanssa jotain mitä ei pitäisi tehdä. Miten miehen kaveri jaksaa lukea ap:n ala-arvoisen huonoja viestejä on suuri salaisuus. 

Vierailija
210/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkiä?! Hän kertoo tekevänsä miehensä kaverin kanssa jotain mitä ei pitäisi tehdä. Miten miehen kaveri jaksaa lukea ap:n ala-arvoisen huonoja viestejä on suuri salaisuus. 

Minusta noissa viesteissä ei tapahdu kiellettyjä asioita.

Vierailija
211/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkutarkasti toisen henkilön viestien kuvaileminen muille ei ole herkkää, vaan ennemminkin creepyä. Tulee mieleen joku tuntematon, jonka kanssa chattailin pari kertaa ja tämä kertoi tallentaneensa chat-keskustelut. 

Vierailija
212/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy suoraan, että millä mielellä lähettelee? Jos hankalaa viestitellä miettien mitä ja miks flirttailee niin unohtasin koko jutun kerta on vielä kumppanisi kaveri.

Vierailija
213/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok viestitellä ja vaihtaa kuulumisia, mutta kun luin näitä myöhempiä selostuksia, niin taidat vain haluta pönkittää itsetuntoasi. Kysyt vielä meiltä oikeutaaksesi viestittelyn, jos tietäisit ettei tässä ole mitään erikoista et myöskään ihmettelisi täällä kysyen lupaa. Itselle olisi aika selvä peli. 

Vierailija
214/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas täällä.

Sori jos joillain on tylsää kun lukee tätä ketjua. Ja sori jos vaikutan wt:ltä tai teiniltä tai creepyltä. Ja joo, voi olla, että tykkään viestitellä osaksi sen takia, että viestittelymiehen antama huomio tuntuu hyvältä. Uskallan kirjoittaa juttua tänne, koska tiedän että viestittelymies ei koskaan näe tätä. Ja miksipä en anonyymisti kirjoittaisi tänne? On ollut kiva saada kommentteja asiasta.

Viestit on astetta tyylikkäämpiä todellisuudessa. Kun kirjoitan ne tänne, niin ei ne ihan samoilta näytä tietenkään.

Mutta viestittely jatkuu hieman:

Mies laittoi nyt illalla simppelin hyvänyön viestin. Vastasin siihen ja kerroin että olen kohta kotona. Mies ehti jo laittaa netin pois, joten näkee viestini vasta aamulla.

Mutta oli kyllä aika suloista, että hän laittoi hyvänyön viestin, eikö?

Haluan tässä vaiheessa muistuttaa, että rakastan omaa miestäni enkä häntä aio koskaan jättää. Meillä on ollut vaikeaa, mutta asiat ovat tällä hetkellä hyvin ja menossa vielä parempaan. Tämä viestittely ei muuta sitä. Tykkään kyllä viestittelymiehestä, mutta en ikinä voisi kuvitella, että meillä olisi suhde. Kuten kaikki jo tietävät, me emme ole tehneet mitään pahaa, emme ole kirjoitelleet mitään seksuaalista tai romanttista. Toki viestittelemme salaa, mutta onko se varsinaisesti salaa - emme vain ole tulleet maininneeksi siitä miehelleni. Ja toki viestittelemme aika tiheää tahtia. En oikein tiedä, kuinka usein olisi "normaalia" viestitellä. Olisko teillä mielipidettä tähän: kuinka usein olisi soveliasta viestitellä miehen kaverin kanssa? Muutaman kerran päivässä, kerran päivässä, muutaman kerran viikossa, harvemmin?

Vierailija
215/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee oikeasti miehestä tunne, että se on suhun ihan rakastunut. Jos sun mies ei olisi hänen kaveri, olisi varmasti vienyt juttua jo flirtimpään suuntaan. ei kukaan kaveripohjalta oleva mies tekstaile noin paljoa kuvineen ja hyvänyön toivotuksineen.

Ei tuo nyt ihan sopivaa ole, ainakaan tolla tahdilla viestejä lähetellä. Etenkin nuo hyvää huomenta ja hyvää yötä- viestit kuulostaa pahoilta. Jos mietin että oma mies lähettelisi mun hyvälle ystävälle joka päivä viestejä monta kertaa päivässä ja illan päätteeksi hyvät yöt ja jäisi noista viesteistä kiinni, eihän tuota voisi kaveruudella selittää. Ajattelisin, että mies on rakastunut. Jos te lähettelisitte noita vaikka pari kertaa viikossa, se voisi olla vielä ok. Mutta käytännössä te viestittelette nyt 24/7.

ihme ettet ole jäänyt noista vielä ukollesi kiinni. Eikö se koskaan kysy, että kenelle tekstailet ?

Vierailija
216/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa joltain tekoälyselostukselta. Absurdia tekstiä. 😁 Kuka muka oikeasti julkaisee viestittelynsä noin yksityiskohtaisesti emojeita myöten? 

Kirjolla oleva hyvinkin voi tehdä tällaista.

Vierailija
217/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millaisia viestejä pistit miehellesi tuolta reissulta?

Tuli muuten mieleen, että tuo viestittelymies selkeästi pakeni sua eilisiltana. Hän tiesi, että olet yksin ilman miestäsi ja viestittelynne voisi kehkeytyä liian villiksi. Niinpä hän kätevästi päätti "nukahtaa" aikaisin ja olla tarkoituksella pois whatsappista muka "nukkumassa". Tosi asiassa hän on taatusti valvonut ja tehnyt muita juttuja, selannu nettiä, somea, telkkuu, mutta siten, ettei jätä itsestään "jälkiä.

Jos ei kirjaudu whatsappiin eikä päivitä mitään mihinkään ja statukset on poissa, voit silloin tehdä mitä vain ja väittää tehneesi mitä vain. Kätevää.

Vierailija
218/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä herkkää on siinä, että ap haluaa väen vängällä aviomiehensä lapsuudenkaveristaan salarakkaan?

Vierailija
219/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä herkkää on siinä, että ap haluaa väen vängällä aviomiehensä lapsuudenkaverista salarakkaan?

Vierailija
220/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta noissa viesteissä ei tapahdu kiellettyjä asioita.

Kyllähän niissä tapahtuu, kun niiden tavoite on saada miehestä salarakas. Ja hys hys, aviomiehelle ei aiota kertoa. Tuolleenhan nää salasuhteet alkaakin, muka ah niin viattomasti ja sitten lipsutaankin.