Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?

Vierailija
03.04.2024 |

Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.

- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein...  Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)

-  Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)

- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).

- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"

- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö

Kommentit (279)

Vierailija
221/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus täällä. Just tollaisia viestejä.

Kunnes mulle selvisi, että lähetteli jopa ihan samoja kukka-kuvia toisillekkin naisille. Sitten selvisi, että lähettelee ihan yhtä sujuvasti haareminsa naisille hyvät yöt ja huomenet.

Luulin aidosti siihen asti, että olen ainut, jolle noita lähettelee.

Eli ottakaa huomioon, että mies tekee tuota monille muillekin naisille online. Kantsii pitää tuntosarvet koholla ja aika rohkeesti myös jutella yhteisille tutuille ym. näin voi mies jäädä kiinni, että todellakin pyörittää muitakin naisia samalla tavalla kuin sinua.

Tajusin tuossa jonkun aikaa sitten, että niin ne naistenkin omakuvat lennähtää ajan saatossa useille miehille. Älkää ikinä kuvitelko olevanne niin ainoita.

Vierailija
222/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että huomiota halutaan? Ja se pitää saada siis nimenomaan miehen lapsuudenkaverilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille tullut peräsuolenlaskeuma? 

Miten on?

Vierailija
224/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippa ap, mitä mieltä miehesi mahtaa olla tuosta viestittelystä? Siinä sulle vastaus, onko flirttiä!

Vierailija
225/279 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

apap

Vierailija
226/279 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä taas moi.

Aamulla tuli taas sitä samaa eli hyväthuomenet ja kuva.

Vastasin kuvaan sydämellä ja toivotin hyvät päivät sydänhuutomerkin kera.

Sen jälkeen mies laittoi viestiä liittyen työasioihin. Hän toivoo, että saisi uuden työn. Hän kyseli mielipidettäni yhdestä paikasta. Jatkoimme juttua siitä, ja kysyin että voinko auttaa jotenkin. 

Jotenkin tuli hyvä olo siitä, että jutustelu siirtyi tuollaiseen asiaan. Kun ehkä rasittavinta tässä viestittelyssä on ollut se, että en tiedä, mistä tässä on kyse. Tää on ollut sellaista epämääräistä haahuilua, välillä vähän ehkä flirtin poikasta, mutta silti pysynyt asiallisena. Huomiota on ollut kiva saada, sen myönnän. 

Ajattelin jopa että ehkä juttelisin aviomiehelleni, että olen viestitellyt hänen kaverinsa kanssa: voisin sanoa, että nyt olemme puhuneet työasioista, ja kaveri ehkä kaipaisi mieheni apua niissä. Voin jossain vaiheessa myöntää, että ollaan tiiviisti oltu yhteydessä, ja jotkut viestit saattavat olla tulkittavissa monella tapaa.

Aviomieheni tietää, että minulla on jotain jonkun kanssa meneillään, kun puhelimeni piippailee viestejä heti kun olen herännyt. Ennen kukaan ei viestitellyt minulle heti aamusta. Mies ei ole kysynyt mitään. Tänään vain sanoi kuivasti, kun viestittelymiehen viestit piippasivat, että joku kaipaa minua. Hän varmaan odottaa, että otan asian itse puheeksi. 

Tänään lähetin omalle miehelleni viestin töistä. Emme usein viestittele keskenämme paljonkaan, ja jos viestittelemme, viestit ovat asiapainotteisia. Tuntui hyvin oudolta kun sitten viestittelimme jonkin aikaa, ja sana rakkauskin oli mukana :). Olette oikeassa, että minun olisi pitänyt hakea huomiota omalta mieheltäni ja viestitellä flirttailevasti hänen kanssaan.

Vierailija
227/279 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes aavistaa jo jotain.....tule sit kertoo reaktio, kun kerrot hänelle.

Vierailija
228/279 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
229/279 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upuup

Vierailija
230/279 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta toivottelee Ap.

Viestittely on jatkunut mukavasti pienillä viesteillä. Työasioista emme ole enää puhuneet. Viestittelymies toivotti illalla hyvät yöt ja aamulla oli taas pari pikku viestiä ja maisemakuva odottamassa kun heräsin. En ole enää vitsaillut että menisimme niihin maisemiin. (Voisin kyllä kohta taas tehdä niin.) Muistin pitää puhelimeni äänettömällä, joten aviomieheni ei kuullut aamuviestien piippauksia, niin ei tarvinnut ihmetellä kuka siellä tykittää.

Iltapäivällä laitan viestittelymiehelle jonkin kivan kuvan - olen menossa tänään käymään lähikaupungissa. Laittaisinkohan kuvan itsestäni jossain? Ja voisin pyytää häntä näyttämään, missä maisemissa hän on?

Joka päivä mietin, että kertoisinko miehelleni viestittelystä. Joka kerta tulen siihen tulokseen, että en kerro vielä. Nautin siitä, että minulla on tällainen ihan oma juttu.  

Vierailija
231/279 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petät miestäsi henkisesti. Sinulla on joku tarve, johon tämä viestittelymies vastaa. 

Oma mieheni teki samaa naiskaverinsa kanssa. Lopulta ei muuta tehnytkään kun oli puhelin kädessä koko ajan, naureskeli ja hymyili viesteille ja puhui naisesta taukoamatta. Kunnes mulla keitti yli ja flippasin ihan totaalisesti, kun vietimme kahden aikaa ja sielläkin piti saada tämä nainen jotenkin puheisiin mukaan. 

Sanoin että mies tekee valinnan, minä vai tuo nainen. Molempia ei voi saada. Mies valitsi minut ja avioliittomme ja lopetti viestittelyn. 

Tulella leikit, ap. Eikä tuo hyvin pääty.

Vierailija
232/279 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität ottaa etäisyyttä pettämiseesi kutsumalla miehesi ystävää viestittelymieheksi? 

Vierailija
233/279 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petät miestäsi henkisesti. Sinulla on joku tarve, johon tämä viestittelymies vastaa. 

Oma mieheni teki samaa naiskaverinsa kanssa. Lopulta ei muuta tehnytkään kun oli puhelin kädessä koko ajan, naureskeli ja hymyili viesteille ja puhui naisesta taukoamatta. Kunnes mulla keitti yli ja flippasin ihan totaalisesti, kun vietimme kahden aikaa ja sielläkin piti saada tämä nainen jotenkin puheisiin mukaan. 

Sanoin että mies tekee valinnan, minä vai tuo nainen. Molempia ei voi saada. Mies valitsi minut ja avioliittomme ja lopetti viestittelyn. 

Pistit miehen valitsemaan? Miehen?!?!?! Kuinka alentavaa.

Mikähän sai sut haluamaan jatkoa tuollaisen miehen kanssa? Aidosti ihmettelen.

Vierailija
234/279 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistit miehen valitsemaan? Miehen?!?!?! Kuinka alentavaa.

Mikähän sai sut haluamaan jatkoa tuollaisen miehen kanssa? Aidosti ihmettelen.

Vaikkapa se, että olemme olleet yhdessä jo 30 vuotta ja tuo on ainoa kerta, kun mitään vastaavaa on tapahtunut. Mies myönsi harkintansa pettäneen ja pyysi anteeksi. Suhteemme on parantunut tapauksen jälkeen ja olemme onnellisia yhdessä. Rakastamme toisiamme ja olen antanut anteeksi. 

Tiedän kyllä, että tällä palstalla ainoa mahdollinen vastaus on jss.  Itse en nähnyt sellaisessa järkeä, koska fyysistä pettämistä ei tapahtunut ja saimme asian selvitettyä. Kyllä pitkän parisuhteen ja yhdessä rakennetun elämän eteen pitää nähdä myös vaivaa. 

Vierailija
235/279 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
236/279 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
237/279 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uåuåuå

Vierailija
238/279 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi

noista viesteistä. Kysy häneltä. Mitä sinä täällä ihmettelet.

Eroa tai lopeta tuon toisen kanssa flirttailu.

Kovin olet kaksinaamainen.

Eihän tuollaiseen lähde kukaan, joka on

lojaali kumppaniaan kohtaan. Sinä et ole. Ei se miehesi kaverikaan ole lojaali omaa kaveriaan kohtaan, eikä kyllä myöskään sinua kohtaan. Ihan raukkis on. Löysähousu.

-Ja niin olet sinäkin.

Ryhtiä on poistua edellisestä ja sitten aloittaa uusi.

Ja sanomaton sääntö on, että kavereiden kumppaneita ei vikitellä eikä vokotella. Tai ihmisten  moraalissa on sellainen ryhti. Normaalisti. Ei peleihin lähdetä.

Vierailija
239/279 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miten jaksat viikkotolkulla vaan jotain hyvien huomenien toivottelua. Eihän mies ole puhunut mitään itsestään. Tylsää kuin mikä.

Vierailija
240/279 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup