Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?

Vierailija
03.04.2024 |

Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.

- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein...  Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)

-  Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)

- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).

- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"

- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö

Kommentit (279)

Vierailija
241/279 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö miehesi

noista viesteistä. Kysy häneltä. Mitä sinä täällä ihmettelet.

Eroa tai lopeta tuon toisen kanssa flirttailu.

Kovin olet kaksinaamainen.

Eihän tuollaiseen lähde kukaan, joka on

lojaali kumppaniaan kohtaan. Sinä et ole. Ei se miehesi kaverikaan ole lojaali omaa kaveriaan kohtaan, eikä kyllä myöskään sinua kohtaan. Ihan raukkis on. Löysähousu.

-Ja niin olet sinäkin.

Ryhtiä on poistua edellisestä ja sitten aloittaa uusi.

Ja sanomaton sääntö on, että kavereiden kumppaneita ei vikitellä eikä vokotella. Tai ihmisten  moraalissa on sellainen ryhti. Normaalisti. Ei peleihin lähdetä.

Ei edellisestä poistumiset ja uuden aloittamiset toimi samalla tavalla keski-iässä kuin teineillä.

Vierailija
242/279 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, miten jaksat viikkotolkulla vaan jotain hyvien huomenien toivottelua. Eihän mies ole puhunut mitään itsestään. Tylsää kuin mikä.

He taitavat tuntea toisensa jo aika hyvin, kun kyseessä on miehen lapsuuden kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/279 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yrität ottaa etäisyyttä pettämiseesi kutsumalla miehesi ystävää viestittelymieheksi? 

Kerro reilusti miehellesi, että oletkin polyamorikko ja jollei miehesi hyväksy sinua sellaisena kuin olet, seurauksena on ero. Kerro jatkavasi rakkauttasi viestittelymiehen kanssa, koska sinulla on rakkautta niin paljon, että sinun on pakko jakaa sitä monelle ihmiselle. Kysy mieheltäsi, mikä polyamoriassa pelottaa? 

Vierailija
244/279 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestittelymies sahaa omaa oksaansa ja välit ystäväpiiriin, johon ap:n mies kuuluu, saattavat katketa lopuksi.  Ap ja viestittelymies tulevat jäämään kiinni viestittelystä, se on selvää. On kummallista, että normi aikuinen mies on mennyt näin pitkälle, että leikkii luottoystävänsä vaimon kanssa ystävän selän takana.

Vierailija
245/279 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, Ap täällä.

Just heräsin ja viestittelymieheltä oli tullut kivoja kuvia.

Mutta tämän päivän tärkein uutinen teille on, että olen pari päivää sitten kertonut aviomiehelleni viestittelystä. Hän sanoi, että on jotain arvannutkin. Mutta oli tosi yllättynyt, että viestittelen juuri tämän henkilön kanssa. Sanoin hänelle, että me emme viestittele mitään "sellaista". (Mikä on totta.) Hän sanoi että ok.

Aviomieheni ei ole asiasta enempää puhunut. Veikkaan että asia kutenkin mietityttää häntä hiukan. Mutta hän haluaa, että olen onnellinen, joten tuskin puuttuu tähän juttuun. 

Eli ei mitään dramatiikkaa tässä.

Joku kommentoi, että tylsä viestittelymies kun jutut ei syvene. Joo olen samaa mieltä. Hän on vähän sellainen tyyppi, ettei oikein osaa alkaa jutella syvällisiä. Ehkä parempi niin.

Vierailija
246/279 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mieti nyt vakavasti oletko polyamorikko, voisit pitää molemmat miehet ja halutessasi ottaa vielä lisää. 

Vierailija
247/279 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa.

Voisin itse hyvinkin olla polyamorikko, mutta miehilleni en sallisi muita naisia, koska olisin mustasukkainen. 

Ei tässä minun viestittelyjutussa kuitenkaan ole mitään sellaista, että pitäisi alkaa rakkauselämänmuotoja miettimään ja muuttamaan. Mutta saatte te fantasioida ihan vapaasti 😄 Kertokaa mehukkaimmat fantasiat täällä 😋 

Vierailija
248/279 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
249/279 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
250/279 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aviomieheni ei ole asiasta enempää puhunut. Veikkaan että asia kutenkin mietityttää häntä hiukan. Mutta hän haluaa, että olen onnellinen, joten tuskin puuttuu tähän juttuun. "

:D

Vierailija
251/279 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen, enkä näe sivusuhteita enää niin pahana asiana kuin joskus nuorempana. Jotenkin tästä elämästä on selvittävä. Jos sivusuhde on se mikä pitää hengissä niin mennään sillä. Vaikeaa sitä on koko perhe/asumis/elämänkuviota muuttaa tässä vaiheessa, kun kaikki on kuitenkin periaatteessa ihan hyvin.

Vierailija
252/279 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upuppu

Vierailija
253/279 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen, enkä näe sivusuhteita enää niin pahana asiana kuin joskus nuorempana. Jotenkin tästä elämästä on selvittävä. Jos sivusuhde on se mikä pitää hengissä niin mennään sillä. Vaikeaa sitä on koko perhe/asumis/elämänkuviota muuttaa tässä vaiheessa, kun kaikki on kuitenkin periaatteessa ihan hyvin.

Itsekin olen keski-ikäinen ja juuri tässä vaiheessahan se olisi helppo muuttaa elämänsä. Lapsetkin jo aikuistuneet ja muuttaneet pois kotoa. 

Eiköhän se ole yksinäisyys mikä pelottaa, ei vaan uskalla tehdä tarvittavia ratkaisuja elämänsä eteen. Jos sivusuhteesta ei tulekaan mitään, sitten on jo puolisokin jättänyt niin voikin joutua olemaan yksin. 

Suhtaudun itse kielteisesti pettämiseen. Kyllä pitää olla selkärankaa erota ennen kun alkaa jonkun muun kanssa pelehtimään. 

Vierailija
254/279 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen keski-ikäinen eli 40 +, mutta lapset ovat vielä alaikäisiä ja asuvat pitkään kotona. Aviomies otti ja lähti salarakkaan matkaan. Olen tajunnut, että ilman miestä elämä on niin pirun helppoa ja ihanaa. En tajua, miten joku pelkää yksinoloa, kun sehän se tässä just niin rentouttavaa on. Voi mennä, tehdä ja tulla just niinku tykkää, ei tartte lupia eikä vääntöjä mistään asiasta. Ja olin avioliitossa 16 vuotta, joten kokemusta on muustakin, kuin elämisestä ilman äijää.

Vierailija
255/279 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aviomieheni ei ole asiasta enempää puhunut. Veikkaan että asia kutenkin mietityttää häntä hiukan. Mutta hän haluaa, että olen onnellinen, joten tuskin puuttuu tähän juttuun. "

:D

Heh. Hiljaisuus ennen tsunamia. Mies miettii selustansa valmiiksi ennen kuin iskee. Siinä saa ap miettiä onnellisuuttaan keskenään.

Vierailija
256/279 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen keski-ikäinen eli 40 +, mutta lapset ovat vielä alaikäisiä ja asuvat pitkään kotona. Aviomies otti ja lähti salarakkaan matkaan. Olen tajunnut, että ilman miestä elämä on niin pirun helppoa ja ihanaa. En tajua, miten joku pelkää yksinoloa, kun sehän se tässä just niin rentouttavaa on. Voi mennä, tehdä ja tulla just niinku tykkää, ei tartte lupia eikä vääntöjä mistään asiasta. Ja olin avioliitossa 16 vuotta, joten kokemusta on muustakin, kuin elämisestä ilman äijää.

Näin  pitääkin  tehdä, on muutakin  kun  vartoa  toista. Tärkeintä että  on  sinut elämänsä kanssa. Pelata  niillä  korteilla  mitä  jaettu.

Ei  ymmärrä  niitä  pakko  yhdessä  olemista  vaikka  kaikki  olisi  päin  peetä, eikä  kukaan  enää  tyytyväinen.

Vierailija
257/279 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa.

Voisin itse hyvinkin olla polyamorikko, mutta miehilleni en sallisi muita naisia, koska olisin mustasukkainen. 

Ei tässä minun viestittelyjutussa kuitenkaan ole mitään sellaista, että pitäisi alkaa rakkauselämänmuotoja miettimään ja muuttamaan. Mutta saatte te fantasioida ihan vapaasti 😄 Kertokaa mehukkaimmat fantasiat täällä 😋 

Taisit  juuri  kertoa  omasi  😉  

Vierailija
258/279 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
259/279 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
260/279 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. 

Viestittely on jatkunut, mutta on täysin kaverillista. Itseäni ei kiinnosta oikein edes jatkaa enää. Hän laittoi äsken viestiä että olenko ok, kun en ole vähään aikaan laittanut viestiä. Sanoin olevani tänään väsynyt.

Minulle on tapahtunut jotain muuta. Jotain, mistä mieheni ei tykkää yhtään. En halua avata asiaa täällä enempää, koska asiaan liittyvällä ihmisellä on oikeasti merkitystä minulle. Energiani menee nyt tämän asian miettimiseen ja sen pohtimiseen, että miten saisin pidettyä kaksi tärkeää ihmistä elämässäni.