Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?
Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.
- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein... Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)
- Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)
- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).
- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"
- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö
Kommentit (279)
Naiset joutuvat kyselemään tuollaistakin palstalta. Ihme ettette ole kaikki holhouksen alaisia.
Olin tulossa kirjoittamaan samaa kuin joku jo ehtikin. Näytä viestit miehellesi. Mitä hän on niistä mieltä? Onko ok. että vaimo ja kaveri ovat päivittäin monta kertaa yhteydessä ja puhuvat hotelliin menosta?
Sun mies epäilee ja testaa sua. On pyytänyt tuota kaveriaan viestittelemään siten, että on näennäisesti kaverillista, mutta sulla on mahdollisuus tulkita flirtiksi. Katsovat, että lähteekö sulla laukalle ja ehdotatko jotain.
Nyt kun kerroit miehellesi, niin muutti taktiikkaa ja pyysi toista kaveriaan ihan äksöniin. Kohtasit varmaan miehen eri kaverin , joka oli sinusta selkeästi kiinnostunut ja flirttaili nokatusten, kosketti ohimennen ja jatkoa luvassa tälläkin saralla?
Ihan hyvä, että miehesi saa selville mikä olet naisiasi. Saat sitten ihan vapaana naisena juosta muiden miesten perässä, kun kerran niin kiinnostaa.
Ap viesteineen on naurettava ja samalla säälittävä, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Retardia viestittelyä ainakin.
Miksi tuo on retardia?
Vierailija kirjoitti:
Sun mies epäilee ja testaa sua. On pyytänyt tuota kaveriaan viestittelemään siten, että on näennäisesti kaverillista, mutta sulla on mahdollisuus tulkita flirtiksi. Katsovat, että lähteekö sulla laukalle ja ehdotatko jotain.
Nyt kun kerroit miehellesi, niin muutti taktiikkaa ja pyysi toista kaveriaan ihan äksöniin. Kohtasit varmaan miehen eri kaverin , joka oli sinusta selkeästi kiinnostunut ja flirttaili nokatusten, kosketti ohimennen ja jatkoa luvassa tälläkin saralla?
Ihan hyvä, että miehesi saa selville mikä olet naisiasi. Saat sitten ihan vapaana naisena juosta muiden miesten perässä, kun kerran niin kiinnostaa.
Voih. Nyt menit spoilaamaan ap: n tarinan. Ap on kyllästynyt av-mamma, joka fantasioi ja on mielestään kehitellyt mielenkiintoisen jännitysnäytelmän meille ihmeteltäväksi. Nyt sä spoilasit sen arvaamalla etukäteen! Ap joutuu kehittelemään nyt uusia juonenkäänteitä, joten kestää varnaan aikansa, että vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä.
Viestittely on jatkunut, mutta on täysin kaverillista. Itseäni ei kiinnosta oikein edes jatkaa enää. Hän laittoi äsken viestiä että olenko ok, kun en ole vähään aikaan laittanut viestiä. Sanoin olevani tänään väsynyt.Minulle on tapahtunut jotain muuta. Jotain, mistä mieheni ei tykkää yhtään. En halua avata asiaa täällä enempää, koska asiaan liittyvällä ihmisellä on oikeasti merkitystä minulle. Energiani menee nyt tämän asian miettimiseen ja sen pohtimiseen, että miten saisin pidettyä kaksi tärkeää ihmistä elämässäni.
:D
Ap täällä.
Viestittelymies tykkää pitää yhteyttä minuun, vaikka minä olen alkanut passiiviseksi. Vastaan kun hän kyselee jotain. Aion kyllä pitää häneen yhteyttä, otan tämän nyt sen kannalta, että olemme kavereita, niin kuin olemme toki olleet koko ajan.
Yksi päivä viestittelymies oli lähettänyt miehelleni jotain viestiä, mieheni kertoi. Ei kuulemma mitään erityistä. Mutta mieheni ei ainakaan heti vastannut hänelle, ja sanoi minulle, että ei oikein tiedä miten hänen pitäisi nyt suhtautua kaveriinsa. Tästä aion jutella mieheni kanssa lisää. En haluaisi, että heidän välinsä menisivät oudoiksi. Mutta ehkä ne ovat jo menneet. Voikohan asia korjaantua?
Toisaalla elämässäni on ehkä käynnissä jotain muuta, ehkä ei, en tiedä. Mutta kerron siitä myöhemmin uudessa ketjussa, ehkä. En halua jakaa koko elämääni tässä ketjussa.
Annanpa tähän loppuun elämänohjeen: Älä ala sekoilla ihmissuhteissa, jos sinulla on kumppani. Sekoilu käy raskaaksi, vaikka olisi kyse vain kevyistä viestittelytuttavuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä.
Viestittelymies tykkää pitää yhteyttä minuun, vaikka minä olen alkanut passiiviseksi. Vastaan kun hän kyselee jotain. Aion kyllä pitää häneen yhteyttä, otan tämän nyt sen kannalta, että olemme kavereita, niin kuin olemme toki olleet koko ajan.
Yksi päivä viestittelymies oli lähettänyt miehelleni jotain viestiä, mieheni kertoi. Ei kuulemma mitään erityistä. Mutta mieheni ei ainakaan heti vastannut hänelle, ja sanoi minulle, että ei oikein tiedä miten hänen pitäisi nyt suhtautua kaveriinsa. Tästä aion jutella mieheni kanssa lisää. En haluaisi, että heidän välinsä menisivät oudoiksi. Mutta ehkä ne ovat jo menneet. Voikohan asia korjaantua?
Toisaalla elämässäni on ehkä käynnissä jotain muuta, ehkä ei, en tiedä. Mutta kerron siitä myöhemmin uudessa ketjussa, ehkä. En halua jakaa koko elämääni tässä ketjussa.
Annanpa tähän loppuun elämänohjeen: Älä ala sekoilla ihmissuht
No eiköhän tuo ohje kerrottu sulle jo heti tämän ketjun alussa. Kenenkään mielestä ei ollut hyvä idea alkaa viestipommittamaan miehen kaveria ja pohtimaan, kuinka sitä saisi syvennettyä, ihan "kaveripohjalta" toki. Mutta ap ei kuunnellut.
Nyt sitten jaat saamasi elämänohjeen aivan kuin olisit keksinyt sen itse.
Ap tässä moi,
en ole enää varma tuosta elämänohjeesta jonka annoin, sori ;D
Tänään on hyvät tunnelmat. Viestittelymiehen kanssa menee hyvin. Kavereina.
Oman miehen kanssa menee hyvin.
Ja sitten on vielä yksi tuore juttu, jolla on kuitenkin pitkä historia. Se tekee minut tosi onnelliseksi. Kaveripohjalta tässäkin mennään.
Oma rakas mies tietää kaikki jutut ja kaikki on ok niiden kanssa. Mahtavaa!
Taas yksi ihastunut varattuun-hullun ketju 😫
mies ei vaan enää taida olla varattu, tämän tarinan mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä, miten jaksat viikkotolkulla vaan jotain hyvien huomenien toivottelua. Eihän mies ole puhunut mitään itsestään. Tylsää kuin mikä.
He taitavat tuntea toisensa jo aika hyvin, kun kyseessä on miehen lapsuuden kaveri.
Lapsuuden kaveri? Itse käsitin joksikin netti(peli)kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap viesteineen on naurettava ja samalla säälittävä, ei voi muuta sanoa.
Henkisesti teinin tasolle jäänyt narsisti, eli säälittävä tarinoija
Löysit siis jonkun uuden ukon pyöriteltäväksi ja viestiteltäväksi? Joku vanha Ex.
Oletko ap jo kertonut miehellesi kaiken, entä vieläkö viestittelet tuon miehesi ystävän kanssa? Miten menee?
Ap täällä moi pitkästä aikaa! Hyvin menee kaikkien osapuolten kanssa. Ollaan todella tiiviisti yhteydessä viestittelymiehen kanssa. Ollaan kavereita. Oman miehen kanssa menee myös hyvin. Hän tietää kaikesta mistä pitääkin. Ja muutenkin menee hyvin.
Alkuperäisen kysymyksen ratkaisemiseen on hyvin helppo keino: näytä viestittely miehellesi ja kysy häneltä.
Jos et siis itse tiedä.