Vinted kokemuksia
Oletteko myyneet ja saaneet tavaraa kaupaksi Vintedissä? Myös ostokokemukset kiinnostaa. Tori vaikuttaa menetetyltä, joten voisi kokeilla muita vaihtoehtoja.
Kommentit (696)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kertokaa mittoja kaipailevat mitkä mitat olisi oltava paidasta, housuista ja takeista?
Yläosat:
-Kainalo-kainalo
-olka-helma
Jakuissa ja takeissa myös hihanympärys hauiksen kohdalla on usein tarpeellinen.
Alaosat:
-vyötärönympärys
-vyötärö-haara (housuissa)
-lahkeen sisäpituus (haara-lahkeensuu) tai hameissa vyötärö-helma
-lahkeenympärys tarvittaessa
Haalarit:
-myös olka-haara
Myyn vaatteita 1-3€ hintaan, joten en ala mittaamaan, toki jos sitä erikseen pyydetään niin sitten kyllä. Onneksi on kaupaksi mennyt 😁
Tori ei suinkaan ole menetetty. Riippuu, mitä siellä myyt. Itselläni käy Tori-kauppa tosi hyvin. Tänäänkin vein kaksi Toridiilipakettia postiin ja huomenna tulee ostaja kotoa hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri kävi Turkista ostamassa feikkivaatteita ja -laukkuja. Myi niitä Vintedinissä luksuksena ja pöljät osti.
No eikai kaikki ostajat kuvittele niiden olevan oikeasti aitoja.
Kyllä ne kuvittelee, kun ovat sellaisia hintoja valmiita maksamaan. Mukana on myös ns aitoustodistuksia. Jotkut täällä kehuvat tienaavansa myymällä kamojaan kyseisen sivuston kautta. Tienaisitte huomattavasti enemmän, jos jättäisitte ne rätit alunperinkin ostamatta.
Millaisista vaatteista pyydätte 1-4 euroa?
Vierailija kirjoitti:
Millaisista vaatteista pyydätte 1-4 euroa?
Mulla on aika paljon ihan uusiakin vaatteita tohon hintaan, joita ei vaan oo tullu ikinä pidettyä. Ne roikkuu myynnissä, jos joku ostais, mutta jos ei niin siinä tapauksessa pidän ne ite tai lahjotan pois. Teen usein sillai, että eka yritän myydä ja jos ei mee niin jossain vaiheessa vien vaatekeräykseen, kunhan oon täysin varma, että en enää tartte vaatetta. Esim. 2 euroa yhdestä täysin uudesta paidasta, josta itse maksoin aikoinaan ainakin 25 euroa. Aikoinaan mulla ollu vahva visio miks ostin, mut joko se ei toiminu tai vaate ei istunu ja oli tilattu tyyliin ulkomailta, enkä sit viityiny palauttaa, koska olis pitäny kustantaa postit.
Suurin osa kummiski 1-4 euron vaatteista ihan perusmerkkejä kuten Gina Tricot, Henkkamaukka, Lindex, KappAhl, Ellos, Only, Vero Moda, Zara jne. Mulla on myynnissä myös kalliinpaa kamaa niin samalla vaivalla väsään pikkupaketit kylkeen ja vien postiin. En ehkä lähti myymään pelkästään 1-4 eurolla tavaraa, jos ei välillä olis niitä 15, 25 tai 30 euron tuotteita seassa mitkä nostaa saldoa.
Pitää vielä lisätä edelliseen et miks myyn 1-4 eurolla uusia niin ei noita merkkejä saa kalliimmalla kaupaks edes uutena etenkään ku tulee postit ja ostajanturvamaksu päälle. Joku pari kertaa pidetty Zaran bleiseri mistä uutena maksoin 69 euroo ei tunnu menevän edes kympillä. Oon tullu viime aikana tarkemmaks mitä ostan, koska kaupaks ei vaan mee.
Ihan ok käy kauppa kun ei liikaa pyydä tuotteista. Ulkomaillekin toimii myynti hyvin. Hakevat paketit nopeasti ja hyväksyvät kaupat ja arvostelevat heti.
Miettinyt tuleekohan Vintedissä kaikki viestit perille ihan reaaliajassa. Eräs ostaja kysyi monta viikkoa sitten, että saako tarjota. Nyt tänään sitten tuli tarjouspyyntö samalta henkilöltä.
Outoa oli, että siinä näkyi vielä alkuperäinen hinta, vaikka olin laskenut hintaa tällä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt tuleekohan Vintedissä kaikki viestit perille ihan reaaliajassa. Eräs ostaja kysyi monta viikkoa sitten, että saako tarjota. Nyt tänään sitten tuli tarjouspyyntö samalta henkilöltä.
Outoa oli, että siinä näkyi vielä alkuperäinen hinta, vaikka olin laskenut hintaa tällä välillä.
Mulla myös juminut vinted, ei tule ilmoitusta kun joku laittaa suosikiksi ja yhden tuotteen kun poistin, ilmestyi yhtäkkiä vanhoja lukemattomia viestejä näkyviin sitä koskien.
Mä oon laittanu eurolla viime aikoina tavaraa myyntiin, jotta menisivät kaupaksi ja pääsen eroon. Toki välillä harmittaa kun tuote mielestäni ois ollu arvokkaampi ja kun jos itse ostan vintedistä, ovat tuotteet aina kalliimpia. Siis tekis mieli iteki velottaa vaikka 6 e vaatteesta, mutta ne ei mene kaupaksi, niin mieluummin sitten alihintaan.
Esim tänään olen menossa postittamaan 4 kpl paketteja joista tuun saamaan yhteensä 4 euroa 😅 Ett eipä tuota tee rikastumisen takia vaan että koti tyhjenee käyttämättömistä vaatteista ja tavaroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös juminut vinted, ei tule ilmoitusta kun joku laittaa suosikiksi ja yhden tuotteen kun poistin, ilmestyi yhtäkkiä vanhoja lukemattomia viestejä näkyviin sitä koskien.
Joo, tuntuu kyllä, että jotkut tapahtumat näkyy viiveellä.
Hyvä tiedosta, jos myyjä (tai ostaja) ei vastaa, se ei tarkoita, että hän on tyly, vaan voi johtua siitä ettei ole saanut viestiä.
Minullakaan nuo suosikki lisäykset ei aina näy. Tosin olin lukevani, että käyttäjä voi piilottaa sen toiminnan. En tosin itse löytänyt asetuksista sellaista kohtaa, että voisin näkymättömänä tykkäillä tuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon laittanu eurolla viime aikoina tavaraa myyntiin, jotta menisivät kaupaksi ja pääsen eroon. Toki välillä harmittaa kun tuote mielestäni ois ollu arvokkaampi ja kun jos itse ostan vintedistä, ovat tuotteet aina kalliimpia. Siis tekis mieli iteki velottaa vaikka 6 e vaatteesta, mutta ne ei mene kaupaksi, niin mieluummin sitten alihintaan.
Esim tänään olen menossa postittamaan 4 kpl paketteja joista tuun saamaan yhteensä 4 euroa 😅 Ett eipä tuota tee rikastumisen takia vaan että koti tyhjenee käyttämättömistä vaatteista ja tavaroista.
Sama juttu, ostan itse yleensä kalliimmalla käytettyjä kuin itse myyn. En juuri viitsi tinkiä, ja ihmettelen niitä, jotka kehtaa jo vasta ladatuista tuotteista vaatia alempaa hintaa.
Kuudesta eurosta tuli mieleen, että käsittääkseni, jos tuote on alle 5 €, niin postikulut on halvemmat. Eli kannattaa hinnotella mieluummin vaikka 4,9€ kuin 5€.
Myyn myös jotain euron tavaroita, koska minusta on kiva, että tavaralle löytyy vielä käyttöä. Joku voi olla jo kauan etsinyt jotain tiettyä tuotetta.
Vain hyviä kokemuksia. Tavara menee kaupaksi, vaikka postikulut on melkoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vain hyviä kokemuksia. Tavara menee kaupaksi, vaikka postikulut on melkoiset.
Selvästi halvemmat kuin postin oikeat hinnat.
Vertailun vuoksi S- ja M paketti maksaa 9,90 ja 11,90€. Lisäksi s-pakettiin ei mahdu juuri mitään.
Paljon helpompi vintedissä, kun ei tarvi niin tarkkaan mittailla pakettikokoja.
Miten jotkut myy Vintedissä tavaroita jotka eivät mahdu 40 cm pakettiin?? Vai onko eri kuljetusyrityksillä isommat pakettikoot ? Minulla on vain Postin pakettina lähetys ja 40 cm suurin pakettimitta.
No eikai kaikki ostajat kuvittele niiden olevan oikeasti aitoja.